Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

Go down

Pisanie 12.09.19 16:47  •  Kalendarz Jarvisa Empty Kalendarz Jarvisa
Przeszłość
× 2978 — narodziny Ryutarou w Mieście 3.
× 2984 — 2994 – edukacja i nabywanie umiejętności różnych maści.
× 2994 — incydent. [16 lat]
× 2994 — 2995 – rehabilitacja
× 2996 — wstąpienie do S.SPEC. [18 lat]
× 2996 — 3000 – mordercze treningi, awansowanie na Eliminatora.
× 3000 — ... – czynna służba miastu.
× 3002 — bal z okazji sojuszu S.SPEC z KNW.
× 3004 — odkrycie kryjówki Łowców; przeszkolenie z obsługi broni palnej.
× 3005 — operacja (częściowe zhumanizowanie); otrzymanie służącego androida; awans na generała eliminatorów.
× 3006 — porwanie przez Ciro; utrata pamięci i znalezienie się na Desperacji; dołączenie do Łowców.
× 3008 — aktualnie. [31 lat]

Przebieg fabuły
× Liceum; Ishida — początki przyjaźni z Ishidą, od kiedy Moriyama uratował go przed bandą szkolnych łobuzów. [WP]
× Park; Goździk — wolne chwile z dawną miłością. [WP]
× Mieszkanie Isly; Isla — fatalna w skutkach noc u żony oficera, która sprowokowała młodego wojskowego po załamaniu nerwowym. [WP]
× Kwatera 404; Ivo — zapijanie zmartwień przez dwóch rekrutów.
× Główna ulica M-3; BatJoker — przyłapanie przebranego mężczyzny na niebezpiecznych praktykach, pogoń za nim skończyła się niestety fiaskiem.
× Ciemny zaułek; Yatagarasu&Kyofu — ostra wymiana zdań z nowo poznanym chłopakiem o imieniu Yata, w późniejszym etapie dołączenie do rozmowy Kyofu z propozycją współpracy.
× Obrzeża południowej części M-3; Yin — nawiązanie znajomości z córką generała i ochronienie jej przed wymordowanym. [WP]
× Jadłodalnia; Yuu — nieudany początek znajomości z Łowczynią, przerwany z powodu dolegliwości żołądkowych.
Toalety; Sleipnir — problemy żołądkowe dzielone razem z barmanem.
× Dwa samotne drzewa; Yury — nieoczekiwane spotkanie po latach ze starym mentorem.
Opuszczony bunkier cz. I — ich dalsza wędrówka.
Opuszczony bunkier cz. II — [WP]
× Strzelnica; Kaukaz&Furiosa — podjęcie się zakładu (wygranego zresztą) z kolegą, Furiosa towarzyszyła jako świadek. [WP]
× Stoliki [bal z okazji porozumienia władza-KNW] — wynik zakładu z Kaukazem, czyli ośmieszony przebraniem wojskowy.
× Park miejski; Yuu — spacer z Łowczynią skończony na jej skręceniu kostki.
× Biblioteka; Berenika — krótka rozmowa ze znajomą wspierającą S.SPEC. [WP]
× Kawiarenka "Malinowy Chruśniak";
Yuu
— spotkanie na kawę w celu zdobycia zdjęcia do zakładu z współpracownikami.
× ! Poślizg na drodze samokontroli — retrospekcje z Yuu. [WP]
× Las; Dimness — ratowanie zagubionej dziewczynki z opresji w środku nocy.
× Apteka; Rosalie — zdemaskowanie swojego zmechanizowania przez mechanika Łowców. [WP]
× Dom Kaukaza; Verity — pogawędka z zielonowłosą w oczekiwaniu na powrót właściciela. [WP]
× Gabinet Gustava; Gustav — wezwanie eliminatora do przełożonego wynikiem pewnych problemów podczas ostatniej akcji, doszło do rękoczynów, podczas których Warner złamał Gustavowi nos.
Szpital; Gustav — realizacja kary Warnera, który zmuszony został do założenia kostiumu pandy i zabawiania chorych dzieci. [WP]
× Plac zabaw nieopodal głównej ulicy; Rosalie — schwytanie Łowcy poznanego w aptece.   
Pokój przesłuchań; Rosalie — przesłuchanie kobiety i wyciągnięcie z niej informacji o lokalizacji kryjówki rebeliantów.
Gabinet Gustava; Gustav — podzielenie się najświeższymi informacjami z przełożonym.
× Okolice C4 — rozwiązanie zagadki z bólami głowy, które okazały się manipulacją rybiej wymordowanej chowanej w jednym ze sklepów.
× Pracowania bioinżyniera; Coral — spotkanie z inżynierem w sprawie niesprawnej ręki po ataku rybiej kobiety.
× Jadłodalnia [Zone]; Ishida — rozmowa kwalifikacyjna o pracę z osobą, z którą niegdyś łączyły go bliższe relacje, niestety Warner nie był tego świadomy.
Klub "Fire"; Ishida&Coral — wieczór z Ishidą jako sprawdzenie się w nowych obowiązkach oraz uratowanie Coral przed natrętnymi klientami lokalu; zarobił przy tym w nos.
× Sala gimnastyczna na uczelni; Verity — przeprowadzenie kursu samoobrony dla dziewcząt na uczelni. [WP]
× Klub; Ciro — drobna bójka w barze i nawiązanie kontaktu z Łowcą przy piciu trunków. [WP]
× Budynek na Desperacji; Lazarus — pomoc zamaskowanego Łowcy podczas ataku gangu DOGSów. [WP]
× Sala treningowa; Ándrast&Ivo — ćwiczenia z zakresu broni palnej.
× Centrum handlowe; Yuu — wymuszone zakupy w niechcianym towarzystwie, Warnerowi udało się od nich niepostrzeżenie dołączyć, ale w zamian trafił na Łowczynię. Doszło między nimi do pierwszego jawnego gestu wzajemnego zainteresowania. [WP]
× Dach kina "Bursa"; Yuu — luźna rozmowa z kobietą pod gołym niebem. [WP]
× Gabinet 017 — planowana operacja przeszczepu połówki serca oraz lewego płuca oraz jego realizacja.
Rehabilitacja [wizyty Ishidy] — zmaganie się z nową rzeczywistością w towarzystwie pracodawcy.
× Strzelnica; Coral — doskonalenie umiejętności z obsługi broni palnej w trakcie pogawędki z inżynier.
× Wydarzenie z surowcami —pozafabularny awans na generała eliminatorów.
× Mieszkanie Bereniki — wsparcie w trudnych chwilach [WP].
× Bar Delusion; Ciro — porwanie przez Łowcę.
Tortury; Ciro — próba wydobycia informacji.
Siłownia; Ivo — Kobayashi werbuje Ivo do zadania odnalezienia Warnera.
Bar Delusion; Ivo — zbadanie miejsca zdarzenia z Kobayashim.
× Desperacja; Abigail — pomoc anielicy po utracie pamięci i zagubieniu na Desperacji.
× Siedziby dowódcy; Vettori — rozmowa z Vettorim w Schronie.
× Taras w kasynie; Azeria — pogawędka po sparingu.
× Pustkowia; Reoone — test Jarvisa.
× Siedziby dowódcy; Yuu, Blight — konfrontacja z Yuu po długiej przerwie.
× Apartament Coral; Coral — w poszukiwaniu prawdy.
Kontynuacja.

Obecnie prowadzone wątki

                                         
Jarvis
Wtajemniczony
Jarvis
Wtajemniczony
 
 
 


Powrót do góry Go down

- Similar topics

 
Nie możesz odpowiadać w tematach