Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

Strona 7 z 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down

Pisanie 16.11.16 19:28  •  Los nie pyta. Krzywdzi. - Page 7 Empty Re: Los nie pyta. Krzywdzi.
Hybrid Theory napisał:Jestem za zniesieniem rubryki "ingerencji losu", a informacje dla mg traktować w formie sugestii do naszych opiekunów podczas zabawy na forum.

^ Yup. Takie rozwiązanie mi też odpowiada.
                                         
Jinx
Mastiff     Poziom E
Jinx
Mastiff     Poziom E
 
 
 

GODNOŚĆ :
Servant of Evil


Powrót do góry Go down

Pisanie 16.11.16 19:36  •  Los nie pyta. Krzywdzi. - Page 7 Empty Re: Los nie pyta. Krzywdzi.
Hybrid Theory napisał:Jestem za zniesieniem rubryki "ingerencji losu", a informacje dla mg traktować w formie sugestii do naszych opiekunów podczas zabawy na forum.
Również się z tym zgadzam.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 16.11.16 22:03  •  Los nie pyta. Krzywdzi. - Page 7 Empty Re: Los nie pyta. Krzywdzi.
Hybrid Theory napisał:Jestem za zniesieniem rubryki "ingerencji losu", a informacje dla mg traktować w formie sugestii do naszych opiekunów podczas zabawy na forum.
Popieram.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 17.11.16 0:07  •  Los nie pyta. Krzywdzi. - Page 7 Empty Re: Los nie pyta. Krzywdzi.
Moje stanowisko:
- ingerencje losu z góry narzucone
- MG nie może wykonać na postaci/graczu czynności wykluczonych w temacie z informacjami dla MG, jakiekolwiek by one nie były, bo zmuszanie kogoś do czytania, jak to jego postać jest np. torturowana lub gwałcona, kiedy gracz wyraźnie sobie tego nie życzy, jest zwyczajnie obrzydliwe. Nie wskazówki, tylko ścisłe granice, których trzeba przestrzegać.

Wiem, że kiedyś sama forsowałam rozszerzenie informacji w temacie dla MG... ale teraz chyba byłabym za ich ponownym zawężeniem. No bo pytać kogoś, czy zgadza się na zabicie bestii czy kradzież artefaktu? Przecież w naturę tych nagród powinno się wpisywać ryzyko ich utraty. Zostawiłabym tylko pytania o rzeczy skrajne (śmierć, śmiertelna choroba, kalectwo, utrata zmysłów, gwałt, tortury), z ewentualnym dodatkiem rzeczy, które gracz postanowi dodać jako ważne dla siebie.

Przy okazji, zastanawiałam się ostatnio nad ingerencjami MG w przypadku przechodzenia postaci na nie swój teren. Czy jeśli np. postać z DOGS przemyka się do M-3, żeby napisać tam fabułę, w której postać z S.SPECu ją wykrywa na ulicy i wywiązuje się walka... czy naprawdę jest konieczne rzucanie kostką? Krew i tak ma się polać.

Kaukaz napisał:Ja jestem za tym by dalej wyrażać zgodę na przybycie losu z tym. Czyli wszystko ma zostać moim zdanie po staremu - zgoda, rozpiska etc z tą różnicą by dopisać dobitnie że ingerencja dot. Losu. Wielu na interpretuje to i przekłada na to, że inni gracze go nie mogą skrzywdzić lub MG na misji/wydarzeniu nie może. Eventy globalne dot. anych frakcji to też co innego.

Czemu? Bo system obecności Losu jest nieefektywny, nudny i denerwuje. Bo forum nie posiada odpowiedniej bazy MG którzy mogli by podołać prowadzenia aktywnych wątków zdarzeniowych. Bo foru nie posiada kreatywnych MG z chęciami.

Ja wiem, postapo, żałosć, rozpacz - tylko powiedzmy sobie szczerze, ingerencje losu ograniczają się do jednostopowych plag typu biegunka/choroby/pchły - wszystko to nic nie wnosi, nie urozmaica rozgrywki, jet nudne, zniechęca. Chylę czoła ty MG którzy szarpią się na coś ponad to, lecz wówczas akcja zamiast być żwawą zmienia się w niekończącą się opowieść

Ja na swojej głównej postaci mam wyłączone możliwości ingerencji, MG z chorobą
-jak pomyślę, że może wpaść los i dać mi chorobę
-jak pomyśle, że muszę rzucać kostką by pójść w dzicz po składniki i potem prosić prywatnie jakiego MG by wziął wydarzenie na wyjście z miasta
- jak pomyślę, że przez kolejny miesiąc (oby tylko) będę wychodziła z miasta
- jak pomyślę, ze znów muszę prosić kogoś o wydarzenie na zbieranie bebechów potworów
- Jak pomyślę, że przez kolejne 2 miesiące będę robić misję na zbieranie bebechów potworów
- jak pomyślę, że po tym będę musiała 3 fabuły się leczyć
- jak pomyślę, że po tym znów może wpaść los...

Ogólnie pomysł nie jest zły, lecz organizacja kuleje. system który ma dawać urozmaicenie - zniechęca. siedzę na foru 2 lata, ani razu nie słyszałam by jakakolwiek ingerencja losu okazała się być ciekawa, abo by jakikolwiek użytkownik z ręką na sercu przyznał się, że mu się podobało. Nie mówię tego złośliwie (chociaż mi ingerencja aniołów Yuu się podobała, lecz to wyjątek potwierdzający regułę, bo nie spotkałam na swej drodze innego mg dającego poczuć mi dreszczyk niepewności, emocji, a nie czegoś upokarzającego lub czegoś nieśmiesznego co zostało przez los uznane za śmieszne xd), tylko naprawę chcę pokazać, że aby system ingerencji wprowadzić jako przymus to najpierw należałoby go jakoś udoskonalić by spełniał swoją funkcję. A nie spełnia. Zamiast dawać namiastkę czegoś ciekawego - daje coś żałosnego.

Jestem tu 2 lata. Ani razu nie wpadł do mnie los po postacią żołnierza ze sztabu który wysyła mnie na jakiąs misję ratunkową, cokolwiek za to raz moja postać zakrztusiła się bigosem. super klimatyczna postapo ingerencja, bulwo |:

Znam ludzi którzy zrezygnowali z forum bo kilkukrotnie po rząd mieli pecha mieć ingerencję, która uziemiała ich na tygodnie, miesiące i zawsze reagowali tak samo: "Znowu... -.-"
Albo gacze, którzy o pół roku kombinują jak się wyleczyć bo sami nie są w stanie, a luzie znikają, Mg znikają, wszystko się przeciąga...

Mierzmy siły na zamiary.
^biję brawo i podpisuję się obiema rękami
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 17.11.16 0:09  •  Los nie pyta. Krzywdzi. - Page 7 Empty Re: Los nie pyta. Krzywdzi.
Tylko się szybko wtrącę:

Czy jeśli np. postać z DOGS przemyka się do M-3, żeby napisać tam fabułę, w której postać z S.SPECu ją wykrywa na ulicy i wywiązuje się walka... czy naprawdę jest konieczne rzucanie kostką? Krew i tak ma się polać.
Jeżeli ktoś z góry idzie na wydarzenie na inne tereny to mimo rzutu kostką nie musi wykonywać dwóch wydarzeń (wystarczy to, na które był umówiony wcześniej, o ile jest to coś pod nadzorem MG).
                                         
Arcanine
Wilczur     Poziom E
Arcanine
Wilczur     Poziom E
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 17.11.16 0:10  •  Los nie pyta. Krzywdzi. - Page 7 Empty Re: Los nie pyta. Krzywdzi.
Czyli w takim wypadku wystarczy wrzucić informację w wydarzeniach, że planuje się coś takiego i liczyć na zainteresowanie MG? Cool.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 17.11.16 21:29  •  Los nie pyta. Krzywdzi. - Page 7 Empty Re: Los nie pyta. Krzywdzi.
Długo zastanawiałam się jakie obrać stanowisko i w końcu uznałam, że najlepiej i najciekawiej będzie usunąć rubrykę Ingerencji Losu z profilu, ale pozostawić wytyczne dla MG.
Mam nadzieje, że mimo wszystko Los okaże się klimatyczny i ubarwi jakoś fabuły, żebym w przyszłości nie pożałowała pożegnania się z moim wieczystym nie w profilu. Jeśli pomysł przejdzie; liczę na Was, MG!
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 14.12.16 19:34  •  Los nie pyta. Krzywdzi. - Page 7 Empty Re: Los nie pyta. Krzywdzi.
Z poślizgiem, ale biorę się za to.
                                         
Arcanine
Wilczur     Poziom E
Arcanine
Wilczur     Poziom E
 
 
 


Powrót do góry Go down

                                         
Sponsored content
 
 
 


Powrót do góry Go down

Strona 7 z 7 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

 
Nie możesz odpowiadać w tematach