Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

Go down

Pisanie 29.09.19 18:46  •  Sansar w pigułce.  Empty Sansar w pigułce.
x Jego godność, wiek i pochodzenie

Wong Kar-Wai – 家卫 <- strażnik domu/rodzinny, chińczyk urodzony 06.06.1985 r.
Info! Sansar nie pamięta swojej prawdziwej godności, więc to tylko jako taki smaczek przy kreacji postaci. Inni nie mają najmniejszego prawa znać go spod tego imienia, chyba że ktoś urodził się i wychowywał się z nim w dawnych chinach i to zapamiętał.

x Głos

Kurosaki Ranmaru z gry Utapri: Shining Live

x Cechy charakterystyczne

→ Sansar na wierzchu ciała, na ramionach, dekolcie jak i również trochę na twarzy posiada zwyczajną, zszytą tkankę mięśniową, która znalazła się tam przez efekt dokonywanych na nim eksperymentów. Receptory czucia i odczuwania ciepła/zimna są na tych fragmentach zaburzone.
→ Jest kanibalem. Bardzo wybrednym. Inni uważają, że nie patrzy na to, co je i kiedy je, ale tak po prawdzie bardzo lubi świeże, dziecięce mięso. Nieważne czy jest ono ludzkie, anielskie, łowcze czy wymordowane.
→ Lubi zwierzęta, a zwierzęta potrafią lubić jego. Nie ma wrodzonego behawioryzmu zwierzęcego, ale wobec dorosłych osobników jest bardziej przychylny niż wobec zwykłych ludzi/wymordownaych.
→ Lubi zabijać. Lubi także znęcać się nad ofiarą, jak i również słuchać jego błagań i jęków. Jednak kiedy tego trzeba potrafi zabić szybko i bezboleśnie. Ale po co, skoro wtedy nie ma odpowiedniej, dobrej zabawy?
→ Jest sadystą i masochistą w jednym. Czerpie ogromną przyjemność z dawania cierpienia, a także z chęcią je przejmuje.





x Neutralność

S.SPEC — wrogie/niechciane podejście i vice wersa.
ŁOWCY — neutralne z każdej strony.
DOGS — pozytywne, dla członków stara się być miły.
DRUG - ON — obojętne, nie obchodzi go ta grupa.
KNW — po prostu obojętne.
ANIOŁY — gniewne i wrogie.

x Rozpoznawalność

NEUTRALNE — Sansar jest dość kłopotliwy z natury. Nie potrafi trzymać emocji na wodzy, dlatego szybko jest go rozdrażnić, przez co często wchodzi w różne kłopoty. Przez lata życia na tej pustyni jest całkiem znany, niekoniecznie w ten pozytywny i zdrowy sposób. Słabsze jednostki zdecydowanie się go boją, a te silniejsze mogą odczuwać pewien respekt bądź szacunek względem niego. Albo nienawiść — kto co woli.
MIASTO 3 — na ile może, na tyle stara się robić im na przekór. Parę razy dostał zlecenie na członka M-3 bądź na samego SPEC'a, więc dość często wpadał w różne kłopoty — głównie dlatego, że aż za bardzo wyróżnia się swoim wyglądem na tle innych i nie trudno jest go nie zauważyć. Nie lubią go i żywią do niego jawną niechęć.
DESPERACJA — zwykle trzymają się od niego z daleka, głównie dlatego, że Sansara temperament jest dość wadliwy. Nie chcą dostać po mordzie, więc omijają go z szerokim łukiem. Przez wszystkie lata życia znany jest tu z rozrabiania, wszczynania awantur i kłótni. A także z brutalnych morderstw, które wykonuje na czyjeś zlecenie. Pod tym kątem jest znany z tego, co robi dobrze.
EDEN — od czasu do czasu zachodzi w to miejsce. Nie zna go zbyt dobrze, ale anioły niechętnie widzą go w tej części świata. Chcą, aby Sansar zapłacił za swoje grzechy, a on chce, aby te skrzydlate istoty zdechły jak najprędzej to możliwe.

x Wykonanie zadań
Nie prowokuj mnie! 1/31, 2, 3.
Pod telefonem 0/3 → 1, 2, 3.
Obieżyświat 2/51, 2, 3, 4, 5.
A co to takiego? 1 (?)/3 → 1, 2, 3.
Ręce, które leczą 0/3 → 1, 2, 3
Do utraty tchu.
Jestem legendą 0/5 → 1, 2, 3, 4, 5.
Cień.
Koleś 0/51, 2, 3, 4, 5.
Gotta catch 'em allwymordowany, człowiek, android, anioł, łowca.
Trzymaj moje piwo 0/3 → 1, 2, 3.


x Leki i Składniki  
→ dowolny lek z poziomu łatwego (z krzyżówki)



x Artefakty i modyfikacje

→ Sansar potrafi wywołać słabość jakim jest strach po przez czarną i gęstą mgłę, która daje mu władzę nad niepoczytalnymi decyzjami użytkownika. To właśnie przez odczuwalne uczucie strachu, który uprzednio wywołał mgłą, jest wstanie zmienić sposób myślenia i nakłonić do rzeczy, których nie chciałby zrobić (2 na 3 posty). Artefakt w postaci prostego. jastrzębiego tatuażu. (karta postaci)

→ Artefakt jednorazowego użytku umożliwiający kontrolę każdego żywiołu. 4 użycia na jeden żywioł i czas trwania to 2 posty. (event urodzinowy)

→ Przyrost adrenaliny, którą potrafi przekształcić na zwiększenie sił witalnych. Jest wtedy sprawniejszy, bardziej skupiony i niewiele silniejszy od zwykłego wymordowanego. Łatwiej jest mu unikać ataków itd. Czas dzialania 3 na 4 posty. (karta postaci)

→ Jego druga forma jest mniej więcej tak urocza kreatura, w której jest o jakieś 50 centymetrów wyższy od swojego pierwotnego wzrostu. Dokładniejszy opis w karcie. (karta postaci)

x Bestie i ich stosunek do właściciela

→ Kromstak (event letni) → dalszy opis później.



x Umiejętności
walka wręcz (KP)
broń palna (KP)
broń biała (KP)

                                         
Sansar
Doberman     Poziom E
Sansar
Doberman     Poziom E
 
 
 

GODNOŚĆ :
Sansar, najbrzydsza morda ever.


Powrót do góry Go down

- Similar topics

 
Nie możesz odpowiadać w tematach