Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

Go down

Pisanie 22.01.19 21:26  •  Lentaros Empty Lentaros
ZNANA GODNOŚĆ: Lentaros/Masaki
WIZUALNY WIEK: 20
KOLOR WŁOSÓW: Czarne
KOLOR OCZU: Czarne
WZROST: 180 centymetrów
WAGA: 187 kilogramów
PROFESJA: Kat
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Brak
ZWIERZĘCA FORMA: -
DODATKOWE INFORMACJE:
-
-
-

UMIEJĘTNOŚCI:
- Walka wręcz bez broni
- Poruszanie się - Obiekt posiada w sobie zaawansowany moduł zręcznego poruszania się w terenie, co daje mu duże zdolności akrobatyczne i manualne. Skoki, przewroty, uniki, działania zręczne do tego stopnia, że maszyna wydaje się nie mieć takich możliwości jak on. Jednakowoż, posiada je.
- Rozwinięta wiedza - Moduł samoświadomości i rozwiniętej nauki oraz duża pamięć systemu sprawia, iż android jest ogromną baza informacji wszelakich na temat różnorakich dziedzin, od historii świata, po języki a nawet na kulinariach kończąc.

DEFEKTY:
- Błąd systemowy jaki wprowadza go w stan w wyniku którego atakuje każdego w pobliżu w celu zabicia
- Szansa na przypadkowe wyłączenie się systemu i utratę przytomności
- Niewidomy na lewe oko
- Uszkodzenie prawej nogi - "przy zbyt wielkim wysiłku czasem ta "blizna" da się we znaki w postaci "drętwienia" nogi".

ARTEFAKTY
NAZWA Ostrze Transformacji
Opis: Magiczne bronie, które według legend został wykute przez Anioły. Z pozoru to tylko kolejna, niepozorna błyskotka - połyskujący niebiańską aurą sztylet, bez żadnych zdobień, surowy. Pozory mają jednak to do siebie, iż lubią być złudne. Posiada on bowiem moc zmieniania się w dowolną broń sieczną.
Czas działania: 3/5

TECHNOLOGIA
NAZWA System ARX - 70B aka "Tarcza Aegis"
Opis: Obiekt w wyniku zagrożenia potrafi wymusić przejście dobranych elementów ciała w tryb "tarczy". Powoduje to iż normalny naskórek zostaje zastąpiony lekką, grafitowo-czarną powłoką, sprawiając iż dane miejsce staje się dużo wytrzymalsze niż normalne ciało. Możliwe jest nawet przyjęcie wielo-kalibrowego ognia na to miejsce z niewielkimi obrażeniami wynikłymi z tego. Obiekt potrafi rozciągnąć "tarczę" na całe ciało, lecz efektywność rozszerzenia słabnie wraz z obszarem, jakie ochrania. Najsilniejszą ochronę zapewnia pokrycie osłoną dwóch członków ciała pokroju rąk lub nóg, lub pokrycie klatki piersiowej albo głowy. Pokrywanie większej ilości elementów ciała powoduje słabnięcie osłony. Pokrycie następuje szybko, acz nie jest natychmiastowe, od najmniejszych elementów pokrywanego miejsca osłona przesuwa się ku całości. Ważnym faktem jest zaostrzenie przez rozszerzenie paznokci androida, które potrafią wtedy służyć za jego broń. Tarcza jednak nie może obejmować ciała wiecznie. System ARX wymaga przerw, by działał efektownie, przez co, w zależności od rozpiętości tarczy, dzieje się to szybciej. Tarcza rozłożona na dwa elementy ciała lub jeden, ważny wytrzyma czas 4 postów[Notka od pisającego: W tym miejscu należy wstawić odpowiednik czasu trwania 4 postów w czasie rzeczywistym.]Rozłożona na cztery elementy ciała, dwa ważne lub 2 elementy i jeden ważny element trwać będzie trzy posty, z mniejszą efektywnością. Tarcza rozłożona na całe ciało działać będzie dwa posty. Czas przerwy między użyciami - 3 posty.

TECHNOLOGIA
NAZWA System Overload aka "przeładowanie"
Opis: Obiekt w wyniku różnych czynników może wprowadzić swoje kończyny lub cale ciało w tryb "przeładowania" co powoduje nagły, duży wzrost siły i prędkości działania. Wprowadzając ramiona w przeładowanie, obiekt zyskuje dużą siłę i szybkość ruchów tych członków, jaka prowadzi do silnych zniszczeń w trafionych celach. Wprowadzenie nóg w przeładowanie poza zwiększeniem siły i szybkości pozwala również na poruszanie nimi na tyle szybko, by móc wbiec na pionową ścianę i biec po niej poziomo. Wprowadzenie przeładowania w receptorach wzrokowych spowoduje wejście w tryb termowizji. Wprowadzenie receptorów słuchowych w przeładowanie spowoduje przejście w tryb echolokacji. Wprowadzenie całego ciała w tryb przeładowania spowoduje wszystkie te efekty oraz dodatkowe efekt w postaci zwiększonego refleksu. Wciąż nie tak wielkiego by uniknąć kuli z bliskiego dystansu.
Tryb przeładowania nie jest aktywowany natychmiastowo. Przeładowywanie następuje fazami. Aktywacja powoduje wejście w pierwszą fazę, trwającą jeden post w wypadku pojedyńczych części ciała, a dwa na całe ciało. Powoduje to nieznaczne, acz wyczuwalne wzmocnienie. Druga faza, trwająca od dwóch do trzech postów w zależności od ilości pokrycia ciała, powoduje już znaczne wzmocnienie atrybutów obiektu. Trzecia faza to faza pełnego przeładowania, trwająca trzy posty w wypadku pojedyńczych lub podwójnych członków, a dwa posty w wyniku całego ciała. Po upłynięciu tego czasu, obiekt wraca do normy, jednak jego zasoby energetyczne zazwyczaj są niskie i porusza się ociężale, lub zapada w stan zawieszenia, ewentualnie może to spowodować wyłączenie systemu. Czas trwania niskiego poziomu energii - trzy posty. By móc ponownie użyć przeładowania, wymagany jest czas siedmiu postów.
Ważne: Przeładowane kończyny rozgrzewają się.
Ważna informacja: Systemu ARX i trybu przeładowania nie można połączyć. Jest to niewykonalne dla obiektu. Częste używanie systemu Overload potrafi spowodować nagrzanie się ciała do stopnia iż następuje samozapłon syntetycznej skóry w danych miejscach.

TECHNOLOGIA
NAZWA Moduł Kriokinetyczny
Opis: Czas działania: 3 posty w użyciu/ 4 posty przerwy.
Sposób działania: zamrażanie dotykanego przedmiotu.
Zakres mocy: zamrożenie maksymalnie 20 m^3 / pokrycie lodem maksymalnie 20 m^2

TECHNOLOGIA
NAZWA System "Iskierka"
Opis: System bojowy, pozwalający na wyzwalanie podmuchów ognia lub płonących ciecz z wnętrza dłoni lub ust. Wymaga "tankowania" łatwopalnymi płynami wszelakiego rodzaju, poprzez wypijanie ich. Pospolicie można określić jako miotacz ognia.
"Iskierka" wymaga tankowania. Korzystać możesz z mocy 3 razy pod rząd, po czym kolejne 5 postów system będzie się ochładzał. Pamiętaj, że po 3 takich turach konieczne jest zatankowanie.

BESTIE
NAZWA Wielki Pająk - Mira
Opis:Co to jest: ma dużo odnóży, kilka par oczu i chce cię zjeść? Te krwiożercze pająki są cholernie groźne. Już sam ich widok sprawia nieodparte wrażenie, że Matka Natura na etapie kreacji wypiła za dużo czystego etylenu. Jeżeli usłyszysz kiedyś tupot małych stópek, raczej nie spodziewaj się pingwinów. Pająki opadają najczęściej na swoją ofiarę ze sklepienia, dźgają ją wielkimi kolcami jadowymi i oplatają wyjątkowo wytrzymałą pajęczyną, efektywnie utrudniając wyswobodzenie się i w dużej mierze odbierając szansę na obronę. Aż strach pomyśleć, jakie zagrożenie sprawić może więcej niż jeden taki pajączek...

ROZMIARY: do 2 metrów.
MOCE I ZDOLNOŚCI:
– Poruszają się na wszystkich płaszczyznach (nawet po suficie lub pionowych ścianach);
– duże okazy mają możliwość przetransportowania nawet dwóch osób;
– pajęczyna – pojedyncze nici większych okazów dorównują wytrzymałością nawet stali;
– jad paraliżujący (czas trwania: 2 posty).
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

- Similar topics

 
Nie możesz odpowiadać w tematach