Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

Go down

Pisanie 27.03.18 19:52  •  Arcanine Empty Arcanine
SPECJALNE PROŚBY DO MG: nie życzę sobie umieszczania postaci w idiotycznych sytuacjach. Poza tym hulaj dusza.







come to daddy

ZNANA GODNOŚĆ: Grow, Wilczur.
WIZUALNY WIEK: 25 lat.
KOLOR WŁOSÓW: białe, po prawej stronie czarne pasmo.
KOLOR OCZU: prawa tęczówka niebieska, lewa złota.
WZROST: 187 centymetrów.
WAGA: ok 75 kilogramów.
PROFESJA: przywódca grupy, złodziej, bandyta.
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Desperacja, kryjówka DOGS.
ZWIERZĘCA FORMA: czarny pies.
WYSZCZEGÓLNIONE BLIZNY:
- przechodząca przez przełyk (skutkiem ubocznym jest mocno zachrypnięty głos);
- po porażeniu prądem (blizna obejmuje całe prawe ramię i znaczną część piersi, z tyłu sięga łopatki);
- postrzałowe (lewa pierś);
- cztery bruzdy na brzuchu po pazurach.
DODATKOWE INFORMACJE:
- wysoka temperatura ciała (42-43 stopnie);
- zaostrzone kły;
- brak możliwości nadmiernego pocenia się;
- piegi na nosie, policzkach, karku, ramionach.

UMIEJĘTNOŚCI:
- zwiększona tężyzna ciała;
- zwiększona czujność, tzw szósty zmysł;
- wyostrzone zmysły;
- parkour;
- walka wręcz;
- umiejętność posługiwania się bronią palną;
- szpiegostwo (ciche poruszanie się);
- artystyczne.

DEFEKTY:
- niesprawność prawej ręki; połowa dłoni jest niewrażliwa na ciepło, zimno, dotyk;
- osobowość chwiejna emocjonalnie typu borderline;
- zespół tourette'a; wrodzone zaburzenie neurologiczne, charakteryzujące się między innymi występowaniem tików nerwowych. W przypadku Growlithe'a ogranicza się to do natarczywego drapania całej prawej dłoni;
- wyostrzone zmysły (łatwość w ogłuszeniu);
- ślepota lewego oka; ograniczony rejestr pleneru;
- większe zahamowania w konfrontacji ze zwierzętami, kobietami oraz dziećmi;
- narwaństwo, niestabilność;
- zaczyna cierpieć na ślepotę barw (monochromatyzm);
- wysoka temperatura ciała, zmniejszona potliwość (potrzeba unikania skwarów);
- schizofrenia (skutek uboczny umbrakinezy).

MODYFIKACJE GENETYCZNE

BIOKINEZA — czarny wilczur
Opis: zmiana formy w wyrośniętego psa. 2 metry w kłębie, blisko 150 kilogramów wagi.
Defekty: ból podczas przemiany; proces przypomina wciskanie się w za małą skorupę (przy powrocie do ludzkiej formy) lub rozciąganie mięśni (przy zmianie w wilczura), przy jednoczesnym wyłamywaniu i przestawianiu stawów kończyn. Brak całkowitej kontroli, częste napady szału.
Czas działania: brak.

WAMPIRYZM — regeneracja
Opis: możliwość samoregeneracji poprzez uzupełnienie krwi w ciele. W momencie, w którym organizm Growlithe'a przyjmuje cudze krwinki czerwone, proces samoleczenia gwałtownie przyspiesza.
Defekty: zbyt długa „abstynencja” skutkuje późniejszymi problemami zdrowotnymi: organizm Wilczura nie jest w stanie produkować wystarczającej liczby krwinek czerwonych, ma więc zaburzony transport tlenu, co powoduje ― najprościej rzecz ujmując ― duszenie się (i w efekcie śmierć). Moc nie umożliwia odrastania kończyn, narządów itp.
Czas działania: w zależności od odniesionych obrażeń. Długość regeneracji narzuca MG, dostosuję się.

ARTEFAKTY

UMBRAKINEZA — kontrola cienia
Opis: bransoleta na lewym nadgarstku. Umożliwia kontrolę cienistych form (najczęściej zwierzęcych). Mary posiadają coś na wzór osobowości, są też cały czas obecne; Growlithe słyszy ich głosy wewnątrz czaszki, dostrzega również ich sylwetki. Póki nie użyje mocy artefaktu, mary działają wyłącznie na jego zmysły. Innymi słowy: nikt inny nie jest w stanie ich ujrzeć (one same także nie wyrządzają krzywdy).
Defekty: nadużywanie mocy powoduje ból, zaczynający się w lewym nadgarstku, rozprzestrzeniający wyżej. Artefakt jest nierozerwalny, podczas aktywowania artefaktu bransoleta zaczyna się zaciskać (im dłużej z niej korzysta, tym bardziej „wżera” się w mięśnie przegubu).
Czas działania: 2 posty działania, 4 posty przerwy.

PIROKINEZA — kontrola ognia
Opis: czip, podskórnie umieszczony w karku. Artefakt umożliwia manipulację ogniem. Nie jego tworzenie! Grow musi posiadać źródło, aby skorzystać z żywiołu.
Defekty: nadużywanie pirokinezy grozi powolnym niwelowaniem odporności na ogień, wskutek czego Growlithe może zostać poparzony przez własne płomienie. Standardowo dochodzi do tego ból głowy i karku (miejsce, gdzie znajduje się czip). Po drugim poście użytku postać zmaga się z dużą migreną przez minimum 2 kolejne odpisy.
Czas działania: 2 posty działania, 4 posty przerwy.

TROPICIEL — znajdowanie jednostek
Opis: kolczyk, lewe ucho. Grow obowiązkowo musi znać woń poszukiwanego (może otrzymać przedmiot należący do postaci). W momencie aktywacji mocy na plenerze pojawiają się ślady, najczęściej odciski dłoni, stóp lub niewielkie obłoki zapachu.
Defekty: moc nie zadziała, jeśli poszukiwany nigdy nie był w miejscu, w którym aktualnie znajduje się posiadacz artefaktu. Ponadto nie ma możliwości podjęcia tropu, jeśli Growlithe jest przeziębiony; zatkany nos skutecznie mu to uniemożliwia. Moc nie działa na androidy/inne nieżywe formy. Nadużywanie wywołuje zawroty głowy, zaburzające orientację w terenie.
Czas działania: 2 posty działania, 4 posty przerwy.

BESTIE

LIHRA — kromstak ♂
Rozmiary: 9 centymetrów.
Nastawienie: bojaźliwy.
Moce: powoduje kwitnienie roślin;
– teleportacja – potrafi przenieść się w wybrane, znane mu miejsce, więc z tego powodu jest doskonałym posłańcem (o ile ma dobry zmysł orientacji i nie zabłądzi po drodze);
– transformacja pod wpływem strachu lub zdenerwowania (klik).


                                         
Arcanine
Wilczur     Poziom E
Arcanine
Wilczur     Poziom E
 
 
 


Powrót do góry Go down

- Similar topics

 
Nie możesz odpowiadać w tematach