Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

Strona 2 z 3 Previous  1, 2, 3  Next

Go down

Też się pod to podłączam. Może trochę źle to zostało zinterpretowane.
Nie wprowadzajmy punktowego opisu statystyk, tylko lepiej rozpiszmy "bonusy rasowe". Bo właściwie nie wiadomo jak bardzo może się zwiększyć siła wymordowanego na przykład.
Po lekkiej zmianie, pomysł Asha może się przydać.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Nah... Nie chodzi mi o durne statystyki same w sobie, czy też konkretne cyfry. Czytajcie ze zrozumieniem no ;-; Chodzi mi o PRZYBLIŻONE porównanie możliwości ras. Czy to opisowo, czy też cyframi - nieistotne. Byleby było. To że jeden drugiemu nierówny jest naturalne. Jednak przydałby się punkt odniesienia, żeby nagle jakiś Łowca nie zaczął biegać po ścianach "bo może, bo w opisie rasy jest że ma zwiększoną tężyznę!".
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

No tu się zgodzę. Chyba nie ma jeszcze takich sytuacji, że trzeba co chwilę latać do MG, bo postać innego gracza "góry przenosi", ale na wszelki wypadek...
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Ash, w pierwszym poście, czarno na białym dałeś liczby, a one równają się statystykom. Z czytaniem u nas w porządku. I można skonkretyzować, rozpisać to w jednym czy dwóch zdaniach, żeby bardziej zobrazować to, co kryje się pod "zwiększoną tężyzną". Dałbym tradycyjnie:
Przeciętny Łowca jest silniejszy/szybszy/zwinniejszy od przeciętnego człowieka półtorakrotnie, przeciętny wymordowany od człowieka - dwukrotnie. To z racji tego, że wymordowani jednak przechodzą pełną mutację, a nie jak Łowcy - częściową.

Jeśli przeciętnemu Kowalskiemu-kun przebycie 20 metrów biegiem zajmuje 8 godzin, to Kowalskiemu-wymordowanemu 4.

Chyba, że macie inne opcje?
                                         
Arcanine
Wilczur     Poziom E
Arcanine
Wilczur     Poziom E
 
 
 


Powrót do góry Go down

No i taki opis chyba już by wystarczył.
Plus, podpinam się do tego tematu. Przydałoby się chyba opisać gdzieś ile postów powinny się leczyć poszczególne obrażenia. Taki zarys. Bo ja na przykład nie wiem, czy rozcięta ręka będzie w pełni sprawna po 5, 7 czy 10 postach. Niby dochodzi do tego jeszcze czas trwania akcji, ale jakiś zarys można by stworzyć.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Ludzie... nie przesadzacie? Dotychczas wszystko co "umowne" było okej. Teraz nagle wszystko powinno być przerobione na ilość postów, konkretne opisy, na czerń lub biel? Nie chodzi o to, że nie mogę poświęcić chwili, aby dodać wzmianki do danych tematów, bo jeśli się uprzecie - w porządku, zrobię to bez mrugnięcia okiem. W końcu grunt, żeby wam się tu dobrze grało. Tylko teraz druga kwestia: w takim wypadku, równie dobrze, można też zacząć dokładnie rozpisywać pozostałe moce, szczególnie jeśli chodzi o moc regeneracji u Łowców. Nie wiem tylko, czy jest sens pastwienia się nad tym, a jeśli tak - to pastwmy się nad wszystkim, aby było dopięte na ostatni guzik.
                                         
Arcanine
Wilczur     Poziom E
Arcanine
Wilczur     Poziom E
 
 
 


Powrót do góry Go down

Ten ogólny opis dla mnie wyjaśnia to, co chciałam wiedzieć. W razie innych wątpliwości pewnie i tak będziemy pytać.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

I swobodna rozgrywka opisowa przemieni się w liczenie "ile jeszcze mi postów zostało do napisania, aż skończy mi się okres..." Meh.
                                         
Nathair
Anioł Stróż
Nathair
Anioł Stróż
 
 
 

GODNOŚĆ :
Nathair Colin Heather, pierwszy tego imienia, zrodzony z burzy, król Edenu i Desperacji.


Powrót do góry Go down

Wszystkich użytkowników da się przyhamować, jeśli przesadzą. Nie sądzę, ze wszystko trzeba tutaj rozpisywać. Poza tym zaraz zrobimy z tego forum jakiś rygorystyczny zakład, kiedy chodzi tylko o zabawę. I - jak napisała Lilo - o wszystko zawsze można dopytać.
                                         
Zero
Anioł Stróż
Zero
Anioł Stróż
 
 
 


Powrót do góry Go down

No w sumie. Chodzi tu chyba tylko o taki orientacyjny, przybliżony opis, a nie sztywne zasady.
Nie naciskam na nic. Właściwie, to mogę pytać. Po prostu, nie wiem, ile macie na głowie i czy nie będę kłopotem.
Choć skoro dotychczas nie było jeszcze problemów...
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Mam mieszane uczucia, bo z jednej strony - umowność pozwala na większą swobodę i zabawę, z drugiej - zastanawialiśmy się jak sprawić, by userzy uwzględniali swoje obrażenia.

A więc, co do leczenia rozciętej ręki, proponuję - w duchu umowności - następujące rozwiązanie:
Rekonwalescencja trwa mniej więcej tyle (to zaznaczone):
- fabuła ze zranieniem
- czas międzyfabularny
- fabuła z leczeniem czy coś
- czas międzyfabularny

- inna fabuła

A statystyki wciąż mi się nie podobają. Nie zapominajmy, że nasze postacie nie są "zwykłymi" przedstawicielami swojego gatunku, skoro ich prowadzimy. Mogą się czymś wyróżniać, zatem nie jest niczym złym, jeśli wybiegają za umowną średnią statystyczną.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

                                         
Sponsored content
 
 
 


Powrót do góry Go down

Strona 2 z 3 Previous  1, 2, 3  Next
- Similar topics

 
Nie możesz odpowiadać w tematach