Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

Go down

Pisanie 17.03.19 18:43  •  Kirai Empty Kirai
ZNANA GODNOŚĆ: Kirai.
WIZUALNY WIEK: około 30 lat.
KOLOR WŁOSÓW: czarne.
KOLOR OCZU: ciemnobrązowe.
WZROST: 182 cm.
WAGA: 78 kg.
PROFESJA: pustelnik, tropiciel, nightmare fuel.
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: blok mieszkalny w Limbo.
PÓŁZWIERZĘCA FORMA: humanoidalny pająk, patrz: modyfikacje genetyczne.
DODATKOWE INFORMACJE:
- Mówi o sobie "my".
- Za życia był członkiem gangu działającego w M-3, który się rozwiązał w wyniku akcji S.SPEC.
- Zarażony w wyniku eksperymentu.

UMIEJĘTNOŚCI:
- Rasowe: zwiększona tężyzna; wyostrzone zmysły (w znacznej części dotyk, wiedza o otoczeniu pająków bierze się z wyczuwania drgań podłoża); zwiększona czujność.
- Walka nożem.
- Tropienie.
- Tworzenie pułapek.

DEFEKTY:
- Krótkowzroczność.
- Światłowstręt.
- Nerwy.
- Schizofrenia.
- Wieczny głód.

MODYFIKACJE GENETYCZNE
NAZWA biokineza częściowa
Opis: staje się hybrydą ptasznika Goliata i człowieka. Ma łącznie 8 par kończyn, te pojawiające się za sprawą biokinezy są zwykle bardziej pajęcze niż ludzkie. Plecy przypominają połączenie ludzkich z karapaksem i odwłokiem pająka. Przy ustach ma kły jadowe (nie wytwarzają jadu). Ciało porastają włoski parzące w złotym odcieniu.
Defekty: Różnica w ilości kończyn i budowie organów powoduje, że przy każdej przemianie Hirai czuje ogromny ból całego ciała. W każdym dotkniętym mutacją miejscu pojawiają się płytkie, ale dokuczliwe rany, które goją się przez jeden wątek fabularny. Kirai w biokinetycznej postaci nie może korzystać z mocy artefaktu. Jest też agresywny i zależy mu tylko na zjedzeniu czegoś. Lub kogoś.

NAZWA Pajęczyna
Opis: Kirai ma nad zadkiem duże kądziołki przędne, wyposażone w gruczoły przędne tworzące pajęczynę. Jirou tworzy pajęczynę grubszą niż zwykłe pająki, na co pozwala mu wielkość kądziołek. Główne dwie właściwości pajęczyny to trwałość i lepkość, bowiem jest to ta sama sieć, jaką zwykłe pająki tworzą w celu polowania. Jest ciężka do przerwania i potrafi się rozciągnąć do 40% więcej pierwotnej długości. Nie znaczy to jednak, że sieć jest nie do przerwania. Nadaje się do owijania ran w celu zatamowania krwawienia (nie wpływa jednak leczniczo), żeby zagrodzić przejście, przenieść coś lub żeby zrobić kocyk.
Defekty: bóle kręgosłupa i trudności w poruszaniu się.
Czas działania: 3 działania, 4 przerwy

ARTEFAKTY
NAZWA Maska (wow kreatywność)
Opis: umazana krwią maska z groteskowym uśmiechem. Przedmiot odpowiedzialny za tworzenie wszelkiego rodzaju iluzji, które wpływają tylko na wzrok i słuch ofiar (dotknięcie skutkuje przenikaniem faktycznej materii przez iluzoryczną, z kolei wpływanie na węch byłoby dość niedokładnie z racji tego, że użytkownik nie zna wszystkich zapachów). Iluzja może obejmować obszar o promieniu siedmiu metrów od Kiraia.
Defekty: Skutkiem ubocznym jest późniejsze widywanie bardzo realnych iluzji tylko przez użytkownika przez cały czas przerwy przed kolejnym użyciem. Blokowane blokadą umysłu.
Czas działania: 3 działania, 5 przerwy.

SPECJALNE PROŚBY DO MG:
Byłoby miło gdyby nie tracił niebiokinetycznych łapek. Realizm zawsze na propsie. Wolę nie dostawać chorób w drodze innej niż losowanie. Ale jak coś będzie ładnie uargumentowane, to przyjmę wszystko.
                                         
Kirai
Poziom E
Kirai
Poziom E
 
 
 

GODNOŚĆ :
Jirō Hirai.


Powrót do góry Go down

- Similar topics

 
Nie możesz odpowiadać w tematach