Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

Go down

MOCE
To nadnaturalne, niemożliwe do wytłumaczenia biologią, fizyką lub inną dziedziną nauki, zdolności pochodzące od aniołów oraz demonów.
Demony nie są rasą grywalną na forum! Zakładając istnienie Boga przyjmujemy jednocześnie istnienie drugiej strony, jednak przez wzgląd na wymordowanych, którzy są opozycją do aniołów, zrezygnowaliśmy z demonów. Fabularnie jednak istnieją i tak jak anioły tworzą artefakty.

OD STRONY TECHNICZNEJ: długość używania mocy jest ograniczona w postach. Po upływie x postów należy odczekać min. x+1 postów przerwy, np. po 3 postach działania, postać musi odczekać kolejne 4 posty, aby móc ponownie skorzystać z mocy.

ARTEFAKTY
Artefakty to przedmioty o magicznych właściwościach, słabszymi jednak od mocy. Na przykładzie: artefakt umożliwiający manipulację ogniem zawsze będzie mniej skuteczny niż anioł władający pirokinezą.
Początkowo naczyniem dla mocy jest  ciało anielskie/demonie, jednak w momencie śmierci ciało staje się zbyt niestabilne – siłą czego moc ulatuje i szuka nowego naczynia, najczęściej zagnieżdżając się w pobliskich przedmiotach (nigdy w istotach żywych!).

OD STRONY TECHNICZNEJ: artefakty w zamyśle są słabsze od mocy. Długość używania jest ograniczona w postach. Po upływie x postów należy odczekać min. x+2 postów przerwy, np. po 3 postach działania, postać musi odczekać kolejnych 5 postów, aby móc ponownie skorzystać z mocy artefaktu.

MODYFIKACJE GENETYCZNE
Przysługują wyłącznie wymordowanym; są to efekty działania wirusa X. Termin ten ogranicza się do biologicznych pojęć, jednak mogą być one (w granicach logiki!) podrasowane.

OD STRONY TECHNICZNEJ: długość używania danego dodatku (np. jadu) jest ograniczona w postach. Po upływie x postów należy odczekać min. x+1 postów przerwy, np. po 3 postach działania, postać musi odczekać kolejne 4 posty, aby móc ponownie skorzystać z dodatku.

TECHNOLOGIA
Ogólne pojęcie na nowoczesne bronie, pojazdy, maszyny oraz przedmioty (również codziennego użytku).

OD STRONY TECHNICZNEJ: długość używania danego przedmiotu jest ograniczona w postach. Po upływie x postów należy odczekać min. x+1 postów przerwy, np. po 3 postach działania, postać musi odczekać kolejne 4 posty, aby móc ponownie skorzystać z technologii.

UŻYWANIE W POSTACH
Każde z wyżej wymienionych określeń posiada ograniczenia postowe – standardową opcją są 3 posty działania i 4 posty przerwy. Działanie jest ciągłe, co oznacza, że nie można przystopować aktywowanego już dodatku. Na przykładzie:

Postać posiada moc pirokinezy:

1. Post pierwszy ATAK (użycie pirokinezy – 1/3)
2. Post drugi OBRONA/UCIECZKA (użycie – 2/3)
3. Post trzeci ATAK (użycie 3/3)
4. Post czwarty PRZERWA (przerwa 1/4)

Nie popadajmy jednak w skrajności. Powyższa reguła tyczy się najczęściej walk lub innych fabularnych sporów. Na potrzeby wątku postać może rozpalić ognisko, napełnić kubek wodą lub zakwitnąć stokrotkę i nie ma potrzeby naliczania przy tym postów działania.

DODATKOWE INFORMACJE
1. Jedynie anioły posiadają moce.
2. Wszystkie powyższe dodatki (moce, artefakty, modyfikacje genetyczne, przedmioty technologiczne) muszą nieść ze sobą konsekwencje ich używania.
3. W przypadku używania artefaktów żywiołu potrzebne jest źródło mocy. Np. chcąc manipulować wodą, postać musi znajdować się blisko rzeki.

JAK UŻYWAĆ BLOKADY UMYSŁU?
Blokada umysłu umożliwia ochronę postaci przed atakami oddziałującymi na psychikę bohatera. Działa tymczasowo, dokładnie na tych samych zasadach, co wszystkie inne moce. Na przykładzie:

Postać A posiada blokadę umysłu (3 posty użytku/4 posty przerwy).
Postać B posiada moc hipnozy (3 posty użytku/4 posty przerwy).

postać B używa hipnozy na postaci A → u postaci A aktywuje się blokada umysłu, która całkowicie niweluje działanie mocy postaci B, ponieważ obie te mocy posiadają taki sam czas działania (3 posty)

Jednakże.
Gdyby pojawiła się postać C posiadająca moc manipulacji nastrojem, to mogłaby zaatakować X-a chwilę później – i atak byłby udany, ponieważ blokada nie zdążyłaby się jeszcze „zregenerować” (4 posty przerwy).

postać B używa hipnozy na postaci A → u postaci A aktywuje się blokada umysłu, która całkowicie niweluje działanie mocy postaci B → moce postaci A i postaci B zaczynają się regenerować (4 posty przerwy) → postać C używa mocy na postaci A → postać A jest pod wpływem działania mocy C
                                         
Arcanine
Wilczur     Poziom E
Arcanine
Wilczur     Poziom E
 
 
 


Powrót do góry Go down

- Similar topics

 
Nie możesz odpowiadać w tematach