Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

 :: Off :: Karty Postaci


Go down

Godność: Victor "Viss" Grant
   Płeć: Mężczyzna
   Wiek: 26 lat
   Zawód: Stażysta w bliżej nieznanej korporacji (za życia) | Brak (jako wymordowany)
   Miejsce zamieszkania: Desperacja

   Organizacja: -
   Stanowisko: -
   Rasa: Wymordowany
   Ranga: Opętany (nie mogłem się zdecydować między tą rangą, a Poziomem E, ale brak miejsc w tym drugim skutecznie ułatwił mi wybór)

   Moce (/artefakty/technologia):

  • Pancerz - poprzez zmiany genetyczne, Viss posiadł umiejętność polegającą na wytworzeniu czarnych, połyskliwych piór, które są dosyć giętkie lecz niesamowicie twarde, w związku z czym utrudniają przebicie się do jego wątłego ciałka. Sama twardość pancerza to kwestia umowna, pozostawię ją więc osobie odpowiedzialnej za sprawdzanie karty postaci (twardość pozwalająca na odbicie broni białej, kuli z przeciętnego pistoletu etc.) Czas trwania standardowy - 3 na 4. Pancerz pokrywa całe ciało poza twarzą.
  • Zatrute ciało - w ciele Vissa powstaje dosyć silna neurotoksyna, która w razie dostania się do krwiobiegu ofiary po niedługim czasie powoduje napady duszności, oszołomienie oraz drżenie kończyn rzadko kończące się krótkotrwałym paraliżem; warunkiem koniecznym paraliżu jest wyjątkowo słabe ciało ofiary, tj. jak u przeciętnego ludzkiego NPC lub gracza, który w swojej karcie postaci zamieścił wzmiankę o takiej słabości. Trucizna pokrywa jego dziób oraz szpony. Czas trwania standardowy - 3 na 4.
    Biokineza (ograniczona, oczywiście, zgodnie z informacjami zawartymi w tematach) - Viss posiadł cechy genetyczne kruka. Manipulując kodem genetycznym, potrafi wydłużyć swoje czarne paznokcie do kilku dodatkowych centymetrów oraz je wzmocnić, w związku z czym przypominają krucze. Ponadto jego usta pokrywają się twardą naroślą, która kończy się ostrym szpicem niczym ptasi dziób. To właśnie te dwie części ciała poddane mutacji mogą pokryć się neurotoksyną. Dziób oraz pazury są twarde niczym stal.

   Umiejętności:

  • Zrozumienie ptaków - brzmi zabawnie, ale Viss potrafi zrozumieć ptactwo poprzez ich mowę ciała lub wysokość/siłę ćwierkania i krakania. Nie może się z nimi komunikować, lecz nie płoszy ich, żyje wraz z nimi w swoistej symbiozie. Dlatego też czasami można go spotkać z krukiem siedzącym na jego ramieniu.  Umiejętność nie ma zastosowania bojowego, lecz raczej prewencyjne, np. Viss z łatwością rozróżnia, kiedy ptak postanowił odlecieć, bo mu tak instynkt kazał, a kiedy zbliża się zagrożenie i zwierzę musiało ratować się ucieczką.
  • Analiza - kolejna cecha, jaką Viss odziedziczył po tych ptakach, to inteligencja. Tak jak dowiedziono, że kruki są wyjątkowo inteligentnymi zwierzętami, ponieważ jako jedne z nielicznych łączą fakty, tak i Viss do głupich nie należy. Bardzo szybko wymyśla kolejne strategie walki posiłkując się zdobytą wiedzą. Próby oszukania go rzadko kończą się dobrze, zazwyczaj w mig wyłapuje luki logiczne w działaniach drugiej osoby lub łączy fakty i dedukuje, dlaczego akurat tam ktoś chce go zapędzić.
  • Jedność z naturą, wszystkożerność, odporność na sporą ilość toksyn - Viss, tak jak i kruki, jest niemalże wszystkożerny. Wszystko to za sprawą nie tylko prawie ptasiego układu pokarmowego, ale też dlatego że jego ciało samo produkuje neurotoksynę. Odporność Vissa nie polega na całkowitej nietykalności, po prostu jego ciało dużo lepiej radzi sobie z zatruciami. Umiejętność też ma charakter raczej fabularny, ma na celu umożliwienie tej postaci jedzenia większości rzeczy, np. gdy Viss głoduje nic nie stoi na przeszkodzie, by dodać sobie energii jakimiś mniej znanymi roślinami lub owocami.

   Słabości:

  • Woda i zimno - ptaki potrafią zabezpieczyć się przed wilgocią i mrozem za pomocą stroszenia piór. Viss jednak tego nie potrafi i źle reaguje na wodę oraz mrozy. To, co dla zwykłego człowieka kończy się drżeniem ciała, dla niego jest drgawkami jakby miał zaraz dostać padaczki. Jest bardzo podatny na moce związane z wodą oraz lodem.
  • Dźwięk - bogowie, jak on nienawidzi huku. Zupełnie jak ptaki. O ile sama obecność wroga z bronią go nie przerazi, o tyle nagły huk doprowadza go do zawału. Rzadko potrafi nad tym zapanować, w chwili gdy nagle usłyszy wybuch, zrywa się do biegu i próbuje uciec jak najdalej od źródła dźwięku. Oczywiście słabość nie działa w taki sposób, że jeśli podczas walki ktoś wyciągnie broń i wystrzeli, Viss ucieknie. Tutaj chodzi o sytuacje typu spokojny-miły-dzień-nagle-ktoś-strzela-w-oddali-Viss-daje-chodu-szybciej-niż-Francuzi.
  • Duma i pewność siebie - tutaj chyba naprawdę nie trzeba się rozpisywać. Viss zazwyczaj jest spokojnym, opanowanym wymordowanym, który analizuje sytuacje, ale jeśli ktoś dotkliwie zrani jego dumę, może zaatakować bez zastanowienia. Bardzo prawdopodobne, że nie użyje mózgu i po prostu nabije się na nóż wroga.

   Wygląd zewnętrzny:
   Charakter:

   Historia:
Póki co, brak - zostanie dodana po wczuciu się w fabułę forum (świetna robota, tak przy okazji)
   Dodatkowe:
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

- Similar topics

 
Nie możesz odpowiadać w tematach