Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

Strona 3 z 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down

Co prawda mam mało do czynienia z wydarzeniami i misjami, ale mogę rzucić swoje neutralne parę groszy. Będzie krótko, sporo napisano już w tym temacie.

1. Jak dla mnie brzmi to całkiem nieźle. Jeżeli wydarzenie jest łatwe, to po co je komplikować na siłę? Można spróbować zrobić coś w tym stylu, może niektórzy chętniej by kombinowali na fabule, żeby coś zgarnąć. Bez obaw, że muszą popylać po MG i czekać na jego posty.

2. Nie wiem do końca jak to wygląda w praniu, ale niektóre misje trwają parę ładnych miesięcy, no i nie można zabronić ludziom gry wg. własnego widzimisię. Jeżeli MG chce nawalać misjami co chwila, to nie ma co bronić.

3. To... W pełni nie moja działka. Jak dla mnie nie trzeba tego ograniczać nie wiadomo jak bo tak, tylko można rzucić jakiś mały regulamin, czy coś w ten deseń, powinien zadziałać. Nikt nie lubi patrzeć, jak ktoś kogoś faworyzuje, ale ograniczenie tylko z tego powodu brzmi tak trochę średnio. Wychodzę z założenia, że nie wszyscy tak robią, a wybiera się zaufanego MG, bo liczy się na to, iż bardziej zrozumie czego chcesz i wierzysz, że ci nie ucieknie. Coś w tym stylu.

4. Zakładam, że największy problem z szukaniem MG mają gracze niepewni tego, czy ich ktokolwiek przygarnie lub zwyczajnie są tak nowi, że nie ogarniają... Choć nowe twarze zazwyczaj unikają misji na początku. Myślę jednak, że jeżeli MG będą mogli jakoś zaznaczyć, co preferują, a przy czym nie czują się zbyt pewnie by pisać, będzie spoko. O tym zresztą też wspominano wcześniej. Te tematy MG jak dla mnie powinny być bliżej misji, a nie tak daleko w ogłoszeniach.
Także ten, atakujmy Mistrzów Gry, niech płaczą. c:

5. Terminy to dobra rzecz, chyba, że jakimś cudem ufasz drugiej osobie. Jak dla mnie dobrze by było, żeby obydwie strony je miały. Tyle.

6.
Dobrze by było, żeby MG przewidując nieobecność, dogadywał się z graczami: czy chcą na niego zaczekać, czy szukamy zastępstwa. Ustalenie między sobą, kto w razie potrzeby przejmuje po kim, jest jak najbardziej ok.

No co ja mogę dodać, panie władzo.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Dobra, dzisiaj mam wolne, więc zabieram się za zebranie wszystkich odpowiedzi do kupy. Gdyby ktoś przypadkiem (w co nie wierzę) szykował się do odpowiedzenia, to proszę, by wstrzymał się na jakiś czas.
Niedługo wrzucę to znowu spory post, żeby dotychczasowe dyskusje były w jednym miejscu.
                                         
Yū ✿
Przywódczyni
Yū ✿
Przywódczyni
 
 
 


Powrót do góry Go down

1. ✖ Łatwe wydarzenia z kostek pod nadzorem MG jako możliwość
9 Za (Kyofu, Ursegor, Arcanine, Ev, Lazarus, Hachiro, Verity, Uszaty, Berenika)
3 Brak zdania (Hadrian, Jekyll, Chashka)
Kyofu: Jednak jak w przypadku grupy graczy jest to jak najbardziej okej, to pojedynczy gracz może mieć trudności z takim pisanie, lecz dopóki nie spróbujemy to się nie dowiemy, zawszę wychodzę z takim założeniem.

Arcanine: Podoba mi się i nawet byłbym za. W przypadku łatwych. Ze średnimi już bym nie galopował, bo to zwykle tyczy się artefaktów, bestii i cięższych rzeczy.
Jak w przypadku wydarzeń łatwych można przymknąć oko na zgrzyty, tak przy wyższych poziomach przyda się jednak mocniejszy reżim.  

Ev: Ale tak jak Grow napisał, tylko w przypadku łatwych.  

Hadrian: Na sam pomysł, ogólnie, jestem nastawiony dość pozytywnie. Tylko też chciałbym zobaczyć jakieś bardziej konkretne przykłady.

Jekyll: Nie do końca wyobrażam sobie, jak ma to wyglądać w praktyce. Bo, jeśli w przypadku dwóch userów, jeszcze mogę sobie to wizualizować i nie wygląda to najgorzej, a nawet zachęcająco, to w przypadku pojedynczego nie.

Chashka: Należy dawać userom taką swobodę, aby obudzić się potem z ręką w nocniku?), ale tak naprawdę jest na totalną niekorzyść dla forum i porządku, który obecnie panuje. Uważam, że ta propozycja jest również nie tyle co na minus, ale i niesprawiedliwa.

Hachiro: To… w sumie czemu nie. Jako opcja nieobowiązkowa — jak najbardziej. W takiej formie przecież często dzieje się nauka umiejętności i to działa. Nie musi być też tak, że jeśli gracz w którymś momencie zepsuje, to musi wszystko zmieniać; ja bym w takiej sytuacji napisał userowi, żeby po prostu zrobił coś małego dodatkowo (tak się rozstrzyga też te umiejki w końcu). Tak, ale z zastrzeżeniem, żeby MG to obserwował na bieżąco.

Verity: Dla MG zawsze to nieco mniej roboty, a chyba naprawdę nikt nie będzie pokrzywdzony. Jeśli MG będzie obserwował rozgrywkę na bieżąco, nie powinno być żadnych nieprawidłowości - a nawet jeśli będą, zawsze można takim graczom powiedzieć "No sorry, przegięliście i za to będą konsekwencje". Warto dmuchać na zimne, ale też nie ma co strzelać do wróbla z armaty.

W skrócie:
- Wprowadzenie jako możliwość, a nie wymóg.
- Tylko wydarzenia łatwe z kostek (przejścia między działami), nie wydarzenia, na których coś zdobywamy.
- Pojedynczy gracze (jak i grupy jeśli wolą zwykłą metodę) NADAL mogą odbywać wydarzenia prowadzone w pełni przez MG w sposób, który działał teraz.
- Pojedynczy gracz nie miałby takiej możliwości (nie uznaję pisania samemu ze sobą, albo jednego posta kolosa).
- MG nadal kontrolowałby przebieg wydarzenia (czytał posty, wtrącił się, jeżeli jakaś akcja wyda mu się naciągana).
- Zdecydowana większość jest na tak.

2. ✖ Wprowadzenie czasu odczekania przez wstawieniem kolejnego zgłoszenia o misje.
4 Za (Kyofu, Ursegor, Arcanine, Ev )
2 Brak zdania (Hadrian, Hachiro)
7 Przeciw (Jekyll, Chashka, H31WA, Lazarus, Verity, Uszaty, Berenika)
Kyofu: Sam pomysł jest okej, zwłaszcza odnosząc się do punktu niżej, jeśli taki magiczny gracz się zjawi co robi z MG misję w tydzień to idea jest dobra, lecz skróciłbym czas do maks 2 tygodni, bo komuś kto miał robioną długą misję, trwającą nawet kilka miesięcy, kazać czekać kolejny miesiąc na zaczęcie głupiej misji po jakąś pierdołę może zrazić.

Ursegor: Stąd też, miesiąc czekania uważam za drobną przesadę, ale tydzień? Dwa? Czemu nie.

Hadrian: Może by, wstępnie, wybrać jednak krótszy okres oczekiwania?

Jekyll: Dla niektórych misja to jedyna możliwość pisania postów. Czasem trudno znaleźć kogoś do pisania fabuł przez to, że większość osób się po prostu zna i piszę w wąskim gronie userów, albo występuje małe zainteresowanie daną postacią.

H31WA: Nie rozumiem po co ktokolwiek chciałby usuwać "takie sytuacje". Gracze grają jak chcą, niektórzy wyłącznie na misjach (czego jestem żywym dowodem), inni robią przerwy, inni biorą wydarzenia, inni piszą na fabule - nie dostrzegam negatywnego wpływu tego typu grania na cokolwiek, stąd nie rozumiem wnioskowania, które chce go ograniczyć/zakazać.

W skrócie:
- Pojawiły się propozycje wprowadzenia czasu, ale zmniejszenia go do dwóch tygodni.
- Wydaje mi się, że niektórzy nie zrozumieli do końca mojej myśli. Czas oczekiwania byłby odnośnie wstawienia zgłoszenia, a nie od zakończenia misji. Tj. jeśli dasz zgłoszenie w poniedziałek, to za dwa tygodnie w poniedziałek możesz wrzucić kolejne zgłoszenie o misję, niezależnie czy ta poprzednia się rozpoczęła, czy nie.
- Zdecydowana większość jest na nie.

3. ✖ Zakaz namiętnego brania misji TYLKO u jednego MG
6 Za (Kyofu, Ursegor, Arcanine, Ev, Hadrian, Lazarus)
6 Brak zdania (Jekyll, Chashka, H31WA, Hachiro, Verity, Uszaty)
1 Przeciw  (Berenika)
Lazarus: Może przydałby się krótki, ale wyraźnie wypunktowany regulamin misji - co wolno, a czego nie.

Hachiro: Zgodzę się z Lazem w kwestii małego regulaminu. To dobry pomysł. Jeśli też mamy wprowadzać coś ograniczającego ilość misji jednej osoby u danego MG, to może tutaj określmy dokładny limit? Że np między jedną a drugą misją u MG A trzeba odczekać miesiąc czy dwa? Że trzeba między nimi mieć misję z udziałem MG B albo przeprowadzić fabułę…? Cokolwiek w ten deseń…  

Verty: Teoretycznie nawet jeśli ktoś bierze misje wciąż u tego samego MG może nie mieć żadnych negatywnych skutków, jeśli będą one przeprowadzane sprawiedliwie. Wydaje mi się, że tu powinna być rola Naczelnika Misji lub kogoś wyznaczonego, żeby na misje co jakiś czas spoglądać, szczególnie po ich zakończeniu i sprawdzić, czy ktoś nie machnął misji na dwie strony "piekielnie trudną" albo nie pokitrolił czegoś w nagrodzie dla gracza - np. czy ograniczenia mocy i artefaktów są prawidłowe.

W skrócie:
- Propozycja dookreślenia ile dokładnie należałoby odczekać, by brać misje u tego samego MG, bądź jakie warunki należałoby spełnić (np. MG1, MG2, MG1 itp. ?)
- Bez wprowadzania tej zasady, ale ze zwróceniem większej uwagi na to kto, u kogo i jak wykonuje misje/wydarzenia.
- Brak jednoznacznej decyzji.

4. ✖ Zachęcenie graczy do wpisywania konkretnych wolnych MG do zgłoszenia.
4 Za (Kyofu, Verity, Uszaty, Berenika)
6 Brak zdania (Ursegor, Arcanine, Ev, Hadrian, Lazarus, Hachiro)
3 Przeciw  (Jekyll, Chashka, H31WA)
Hadrian: Mam lekkie wątpliwości, by dało się bardziej uwidocznić temat z wolnymi MG. Zamiast tego uważam opcje, gdzie ktoś będzie odpowiedzialny (jeżeli nie uczynić tego odpowiedzialnością zbiorową) za ewentualne informowanie gracza, którzy MG są wolni.

Jekyll: Jestem przeciw. Nowi userzy nie są na tyle śmiali, by ciągnąć słomkę z nickiem MG.

H31WA: Osobiście nie jestem zwolennikiem przeszukiwania gg/fb/ts/discorda/e-maila/adresu zamieszkania/adresu zameldowania wszystkich MG, tylko po to, żeby narzucać się i wybadać, który by mi poprowadził wątek.

Lazarus: Każdy MG ma swój temat informacyjny (tylko czemu tak daleko od działu z misjami?), gdzie mógłby zamieścić jakie misje z chęcią przygarnie, a jakich kategorycznie nie tknie bo mu zwyczajnie nie leży na przykład oswajanie bestii bądź nie czuje się pewnie robiąc wydarzenia miejskie. Gracz mógłby zerknąć na spis, który MG jest wolny, wybadać w temacie czy nie ma żadnych przeciwwskazań i zwyczajnie go wklepać przy zgłoszeniu.

Verity: Osobiście mam ten problem, że nie lubię sama wybierać czyjegoś zgłoszenia z wpisem "MG: dowolny", bo zawsze mam wrażenie, że akurat ta osoba będzie niezadowolona z tego, że ja jej się trafiłam.

W skrócie:
- Przeniesienie Działu MG do działu z misjami.
- Każdy MG mógłby wypisać w swoim temacie chociażby jakimi tematykami się nie zajmuje, ewentualnie jakie ma preferencje.
- Uwzględnienie spisu MG na widocznym miejscu (Nawigacja, ogłoszenia?) w przyszłych layoutach.
- Bez przymuszania graczy. Opcja 'obojętny', 'dowolny' itp. nadal byłaby respektowana.
- Brak jednoznacznej decyzji.

5. ✖ Wprowadzenie obowiązkowych terminów
12 Za (Kyofu, Ursegor, Arcanine, Ev, Jekyll, Chashka, H31WA, Lazarus, Hachiro, Verity, Uszaty, Berenika)
1 Brak zdania (Hadrian)
Arcanine: Terminy powinny obowiązywać obie strony.
Dodatkowo zachęciłbym MG, aby dawali krótkie terminy — 3-4 dni wydają się wystarczające na to, aby akcja była wartka. Nie kryjmy się też z tym, że większość z nas odpisuje ostatniego dnia, bo wcześniej ma poczucie, że „wciąż jest trochę czasu”. A tak całość nabrałaby tempa, którego czasami nam brakuje.

Ev: Terminy tak, ale zdecydowanie nie za tak krótki okres jak dzień albo dwa.

W skrócie:
- Obowiązek wprowadzenia terminów, dla obu stron.
- MG i gracze dogadują się odnośnie terminów, żeby dla każdego był od odpowiedni.
- Zdecydowana większość jest za.

6. ✖ Wprowadzenie wymogu, by MG który znika na dłuższy czas w sposób zaplanowany przekazywał misję komuś innemu, jeżeli on i gracze wyrażą zgodę.
12 Za (Kyofu, Ursegor, Arcanine, Ev, Jekyll, Chashka, H31WA, Lazarus, Hachiro, Verity, Uszaty, Berenika)
1 Brak zdania (Hadrian)
Ursegor: Opcja nr. 6.1 - Stworzyć oddzielny pod-dział dla MG "rezerwowych", którzy będą przejmowali misje i wydarzenia od innych. Sami mogliby prowadzić takowe, ale głównie ich zadaniem byłoby przejmowanie roboty od innych, w razie potrzeb. Jak jest dyrektor i zastępca dyrektora/vice dyrektor, powiedzmy.
6.2 - By każdy MG wybierał sobie spośród innych MG "MG rezerwowego". Ta sama zasada co wyżej, ale każdy by dobierał sobie takowego indywidualnie. Problem? Może się zdarzyć że MG będzie prowadził rezerwowemu MG wydarzenie/misje i coś siądzie. Zaleta? MG którzy w miarę się znają będą w stanie znacznie płynniej przekazać sobie pomysły, niż wybrany odgórnie "zastępca". 

Lazarus:  Zakładając, że pojawi się termin, w którym MG powinien posta wrzucić i minie od tego czasu np. tydzień i ze strony Mistrza nie ma ani słowa o przymusowym przesuwie, a gracze rozglądają się dookoła szukając sensu tej abominacji to trudno - misja powinna automatycznie trafić w obce łapki.

Verity: Dobrze by było, żeby MG przewidując nieobecność, dogadywał się z graczami: czy chcą na niego zaczekać, czy szukamy zastępstwa.

W skrócie:
- Obowiązek dla MG, by brali odpowiedzialność za swoje misje. Jeżeli planują zniknąć, powinni dogadać się z graczem, czy woli on poczekać, czy może oddać misję w ręce innego MG.
- Misja/wydarzenie MG który zniknął bez słowa po pewnym okresie czasu jest oddawana innym MG. (Tydzień? Dwa? ogólnie jestem za tym, by termin nie był bardzo sztywny, wiadomo, że są sytuacje losowe, o których np. inny gracz może przekazać za osobę, która nie może wejść na forum).
- Zdecydowana większość jest za.


7. ✖ Kwestia zachęcania MG (propozycja Hachiro)

"Ruszone w sumie zostało zachęcanie do zostania MG. Dobrze by było coś zrobić odnośnie pochwał dla MG, na przykład zmniejszyć ilość misji/wydarzeń do pochwały. Typu: 2 wielgachne (na ponad 8 czy 10 stron — nieczęsto, ale się zdarzają!), 3 średniej długości (ponad 3 strony) albo 5 czy ileś małych (mniej niż 3 strony)? Profity z bycia MG jakieś są, ale przez to, ile się trzeba narobić, trochę tego nie widać."

"Myślę, że to można by było rozwiązać wyznaczeniem osoby, która miałaby raz na jakiś czas poskakać po tematach MG i wyciągnąć, ile kto zrobił i czy łapie się na pochwałę. Wymagałoby to tylko ślęczenia nad tymi tematami od sprawdzającego, systematyczności i z jego strony i ze strony MG, ale byłoby usystematyzowane. A widok tego, że jest to pilnowane i że faktycznie można ugrać pochwały, a z kolei za nie jakieś bonusy dla postaci, mógłby zachęcić więcej osób. "


PODSUMOWUJĄC:

Myślę, żeby nie rozwlekać już tematów, które mamy względnie dogadane. 5 i 6 zdaniem większości powinny zostać wprowadzone. Nie ma gwałtownych sprzeciwów w tych dwóch przypadkach.
1 i 2 powinniśmy jeszcze dogadać. Czy któreś z osób niezdecydowanych po przeczytaniu argumentów innych graczy podjęło może zdanie? Przypadek 1 ma zdecydowanie więcej 'za', ale chciałabym, żeby wszystko zostało wyjaśnione przed podjęciem decyzji. To samo w przypadku 2 (tyle że tu jest więcej osób przeciw).
3 i 4 - brak konkretnej decyzji, ale mamy kilka argumentów od różnych osób. Może to pomoże się zdecydować. Może ktoś zmienił zdanie, albo podjął decyzje?

                                         
Yū ✿
Przywódczyni
Yū ✿
Przywódczyni
 
 
 


Powrót do góry Go down

Korzystając już z istniejącego tematu, dorzucę coś od siebie.

Moją propozycja dotyczy tylko przejścia z tematu do tematu, gdzie wymagana jest interwencja MG.
Co wy na to, by przy wylosowaniu poziomu łatwego bądź łatwośredniego to użytkownicy sami rozegrali wydarzenie?

1. Przy przejściu na tereny Edenu = Anioły Zastępu
2. Przy przejściu na teren M3 = SPEC
3. Przy przejściu na tereny Desperacji = Wymordowani

Przykład:
Fucker, który jest wymordowanym, idzie sobie do Edenu. Wypadł mu poziom łatwy albo łatwośredni. Idzie zgłosić to normalnie do tematu po wydarzenie, ale zamiast czekać na MG, w tym czasie może zgłosić się użytkownik z aniołem Zastępu, bo akurat ma wolną fabułę. Oczywiście MG będzie nadzorował, ale nie musi już prowadzić wydarzenia. A Fucker nie musi czekać, i czekać na MG. To odciąży nieco MG, a i użytkownicy będą mieli szanse na popisanie z ludźmi, z którymi normalnie nie mają okazji mieć fabuły.
                                         
Nathair
Anioł Stróż
Nathair
Anioł Stróż
 
 
 

GODNOŚĆ :
Nathair Colin Heather, pierwszy tego imienia, zrodzony z burzy, król Edenu i Desperacji.


Powrót do góry Go down

Uważam, że propozycja Ev to fajna opcja i można to uwzględnić~ gracze często ustalają sobie, że na przykład łowca idący do M3 ma się natknąć na żołnierza S.SPEC i mieć z nim jakieś starcie. Musi się też pilnować żeby nie zrobić czegoś głupiego przy specu. Także popieram!

I korzystając z okazji, sprecyzuję moje stanowisko:
2 - za, jeśli to ma być od zgłoszenia do zgłoszenia, a nie od skończenia misji do początku nowej. Fakt faktem, myśl niezbyt jasno została sformułowana z początku i myślę że to było sporym problemem dla ludzi...
4 - za, jeśli po prostu zostanie to w formie zachęcania, nie przymusu.

Reszta bez zmian.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pomysł Nath brzmi ciekawie i z chęcią zobaczyłbym go w praktyce, chociażby w formie testowej. @@

I dla uściślenia - 4. przemykam z "brak zdania" do "za".
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Co do propozycji Ev:

Wydawało mi się, że przechodzenie do Miasta lub Edenu nawet przy kostkach na brak wydarzenia niesie nie sobą ryzyko ingerencji innych userów. Wszak są tam patrole - Spec patroluje ulice, a las patrolują anioły. Zatem w moim odczuciu zawsze to było normalne, że jeśli jesteś nielegalnie w jakiejś lokacji, może wtrącić Ci się do rozgrywki user Spec albo user zastępu w każdym dowolnym momencie. W połowie hasania po Edenie albo w połowie szalonych zakupów w centrum handlowym M3. Nie tylko na granicy. Wszak włamanie się gdziekolwiek nie ogranicza się jedynie do przejścia granicy i potem bycia całkowicie bezpiecznym.
Zatem jestem jak najbardziej za zachęceniem do podobnych sytuacji. Do tej pory nie było może pola do popisu, bo jednak mało kto przechodził z lokacji do lokacji bez pewności, że nie natknie się na wydarzenie. Ale teraz, jeśli wydarzenia na granicy nie będą ciągnąć się w nieskończoność, powinien być większy przepływ userów, a tym samym sporo możliwości do wykazania się dla zastępu i wojska/policji/milicji (nie wiem zbytnio, co tam Spec ma...). Popieram inicjatywę.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Ograniczę się tylko do wyrażenia aprobaty na słowa Jahleela.
                                         
Jekyll
Bernardyn     Opętany
Jekyll
Bernardyn     Opętany
 
 
 

GODNOŚĆ :
Dr Jekyll, znany również jako Kyle.


Powrót do góry Go down

Jahleel napisał:Co do propozycji Ev:

Wydawało mi się, że przechodzenie do Miasta lub Edenu nawet przy kostkach na brak wydarzenia niesie nie sobą ryzyko ingerencji innych userów. Wszak są tam patrole - Spec patroluje ulice, a las patrolują anioły. Zatem w moim odczuciu zawsze to było normalne, że jeśli jesteś nielegalnie w jakiejś lokacji, może wtrącić Ci się do rozgrywki user Spec albo user zastępu w każdym dowolnym momencie. W połowie hasania po Edenie albo w połowie szalonych zakupów w centrum handlowym M3. Nie tylko na granicy. Wszak włamanie się gdziekolwiek nie ogranicza się jedynie do przejścia granicy i potem bycia całkowicie bezpiecznym.
Zatem jestem jak najbardziej za zachęceniem do podobnych sytuacji. Do tej pory nie było może pola do popisu, bo jednak mało kto przechodził z lokacji do lokacji bez pewności, że nie natknie się na wydarzenie. Ale teraz, jeśli wydarzenia na granicy nie będą ciągnąć się w nieskończoność, powinien być większy przepływ userów, a tym samym sporo możliwości do wykazania się dla zastępu i wojska/policji/milicji (nie wiem zbytnio, co tam Spec ma...). Popieram inicjatywę.

Oczywiście, że niesie. I będzie niosło. Ale jeżeli wypadnie jakiś poziom przy przejściu, to użytkownik ma gwarantowane wydarzenie + możliwość niechcianej konfrontacji z innymi na fabule. Ja proponuje rozwiązanie gwarantowane spotykanie z Zastępem/Wymordowanym/SPEC zamiast wydarzenia i czekania na MG + możliwość niechcianej konfrontacji z innymi na fabule.
                                         
Nathair
Anioł Stróż
Nathair
Anioł Stróż
 
 
 

GODNOŚĆ :
Nathair Colin Heather, pierwszy tego imienia, zrodzony z burzy, król Edenu i Desperacji.


Powrót do góry Go down

Ja tez jestem za, jeśli chodzi o te ingerencje userów. Pewnie dla niektórych będzie to dość ciekawe rozwiązanie.
                                         
Fucker
Rottweiler     Opętany
Fucker
Rottweiler     Opętany
 
 
 


Powrót do góry Go down

*wyłamuje palce*

1 — wprowadzam.
2 — odpadło.
3 — do wprowadzenia + do obgadania.
4 — wprowadzam.
5 — wprowadzam.
6 — wprowadzam.

Bazowałem na tym, czy więcej ludzi jest za czy przeciw. Jeżeli większość nie miała zdania, ignorowałem ich.

3 — Zakaz namiętnego brania misji TYLKO u jednego MG
Nie mamy doprecyzowanych wymagań, po których można ponownie zwerbować tego samego MG. Propozycje?

7 — Zachęcenie MG
Cytując:

"Ruszone w sumie zostało zachęcanie do zostania MG. Dobrze by było coś zrobić odnośnie pochwał dla MG, na przykład zmniejszyć ilość misji/wydarzeń do pochwały. Typu: 2 wielgachne (na ponad 8 czy 10 stron — nieczęsto, ale się zdarzają!), 3 średniej długości (ponad 3 strony) albo 5 czy ileś małych (mniej niż 3 strony)? Profity z bycia MG jakieś są, ale przez to, ile się trzeba narobić, trochę tego nie widać."

"Myślę, że to można by było rozwiązać wyznaczeniem osoby, która miałaby raz na jakiś czas poskakać po tematach MG i wyciągnąć, ile kto zrobił i czy łapie się na pochwałę. Wymagałoby to tylko ślęczenia nad tymi tematami od sprawdzającego, systematyczności i z jego strony i ze strony MG, ale byłoby usystematyzowane. A widok tego, że jest to pilnowane i że faktycznie można ugrać pochwały, a z kolei za nie jakieś bonusy dla postaci, mógłby zachęcić więcej osób. "
Proszę się wypowiedzieć.

8 — Przechodzenie między działami, poziom łatwy
Co wy na to, by przy wylosowaniu poziomu łatwego bądź łatwośredniego to użytkownicy sami rozegrali wydarzenie? 

1. Przy przejściu na tereny Edenu = Anioły Zastępu
2. Przy przejściu na teren M3 = SPEC
3. Przy przejściu na tereny Desperacji = Wymordowani

Przykład:
Fucker, który jest wymordowanym, idzie sobie do Edenu. Wypadł mu poziom łatwy albo łatwośredni. Idzie zgłosić to normalnie do tematu po wydarzenie, ale zamiast czekać na MG, w tym czasie może zgłosić się użytkownik z aniołem Zastępu, bo akurat ma wolną fabułę. Oczywiście MG będzie nadzorował, ale nie musi już prowadzić wydarzenia. A Fucker nie musi czekać, i czekać na MG. To odciąży nieco MG, a i użytkownicy będą mieli szanse na popisanie z ludźmi, z którymi normalnie nie mają okazji mieć fabuły.

Termin dyskusji: 24 czerwiec, godzina 20:00.
Po tym zamykam temat i wprowadzam całość.
Stworzę też regulamin misji/MG.
                                         
Arcanine
Wilczur     Poziom E
Arcanine
Wilczur     Poziom E
 
 
 


Powrót do góry Go down

                                         
Sponsored content
 
 
 


Powrót do góry Go down

Strona 3 z 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next
- Similar topics

 
Nie możesz odpowiadać w tematach