Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

Strona 1 z 3 1, 2, 3  Next

Go down

Pisanie 15.11.15 14:07  •  Modyfikacja systemu kostek  Empty Modyfikacja systemu kostek
Chyba warto przedyskutować co trzeba zmienić, by wszystkim, albo przynajmniej większości żyło się dobrze, zwłaszcza, że padło kilka propozycji. Spróbuje wszystkie omówić, ale jak o jakiś zapomniałam to przypominać.

1. Nadal jestem za tym, żeby MG miał wybór. Brać misje i wydarzenia albo tylko wydarzenia. Jak już wspominałam w poprzednim temacie, misje są o wiele bardzie wymagające niż wydarzenie (chyba, że jest na wielką skalę patrz: odbicie Ev), tak więc wtedy nie powinno być aż takie zastoju.

2. Nie podoba mi się pomysł, że Ci, co nie mają zgody na ingerencje mogą sami opisywać przejście. W większości są to osoby, które nie chcę, by cokolwiek stało się ich postaciom. Rozumiem to i szanuję, ale, jeśli chcą ryzykować to muszą liczyć się z konsekwencjami. Bez względu na wszystko. A przypominam: MG nie będzie chciał specjalnie zabić wam postaci. Desperacja jest niebezpieczna. Miasto dla obcych też. Nawet Eden. Tak więc bez względu na to, czy ktoś ma zgodę czy nie przechodząc powinien spodziewać się wszystkiego.

3. Nie podoba mi się pomysł ze znajdowaniem składników czy innych przedmiotów. Nie z listy. Tak jak ktoś wspominał (chyba Luka?) to są rzeczy wyjątkowe, o które trzeba się postarać a nie znaleźć podczas spaceru. Natomiast pomysł z ciuchami, żelazkami czy tosterami jest okej. ALE. Żeby zaraz nie było tego zbyt dużo. Inna kwestia... czy ludzie będą pamiętać i potrafili to wykorzystać?

4. Ale muszę przyznać, że podoba mi się pomysł z poziomami trudności. Np. trudny, trudny, jesteś w czarnej dupie, średni, łatwy, bez ingerencji MG. Bez nałożenia z góry, zaskoczenie no i MG mogliby sobie poużywać wyobraźni.

To.. chyba wszystko co do tej pory napisaliście i zaproponowaliście?
                                         
Nathair
Anioł Stróż
Nathair
Anioł Stróż
 
 
 

GODNOŚĆ :
Nathair Colin Heather, pierwszy tego imienia, zrodzony z burzy, król Edenu i Desperacji.


Powrót do góry Go down

Pisanie 15.11.15 14:37  •  Modyfikacja systemu kostek  Empty Re: Modyfikacja systemu kostek
Nathair napisał:1. Nadal jestem za tym, żeby MG miał wybór. Brać misje i wydarzenia albo tylko wydarzenia. Jak już wspominałam w poprzednim temacie, misje są o wiele bardzie wymagające niż wydarzenie (chyba, że jest na wielką skalę patrz: odbicie Ev), tak więc wtedy nie powinno być aż takie zastoju.
Ja w ogóle jestem za zminimalizowaniem ilości misji. Już kiedyś nad tym dyskutowaliśmy, misje są po prostu wylęgarnią przepakowania postaci, a przecież zdobywanie artefaktów i umiejętności można robić również w wydarzeniach fabularnych.

Nathair napisał:2. Nie podoba mi się pomysł, że Ci, co nie mają zgody na ingerencje mogą sami opisywać przejście. W większości są to osoby, które nie chcę, by cokolwiek stało się ich postaciom. Rozumiem to i szanuję, ale, jeśli chcą ryzykować to muszą liczyć się z konsekwencjami. Bez względu na wszystko. A przypominam: MG nie będzie chciał specjalnie zabić wam postaci. Desperacja jest niebezpieczna. Miasto dla obcych też. Nawet Eden. Tak więc bez względu na to, czy ktoś ma zgodę czy nie przechodząc powinien spodziewać się wszystkiego.
Ja bym była w stanie nawet to uznać, szczerze mówiąc, rozumiem potrzebę pisania lżejszych rzeczy od czasu do czasu. Ale. Widziałam już sytuacje, w których ktoś, kto nie życzył sobie interwencji MG pakował się w akcje, które nie tylko były dla postaci wprost niebezpieczne, ale też silnie zaburzały równowagę siłową między grupami. A prowadzący postać oczekiwał, że wszystko mu się uda. To jest niedopuszczalne.

Nathair napisał:(chyba Luka?)
Ja. I podtrzymuję swoją opinię. Chociaż nie zaszkodziłoby, gdyby MG czasem traktowali opcję "postać ma szczęście" jako okazję do zrobienia krótkiego i miłego dla postaci wydarzenia.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 15.11.15 14:54  •  Modyfikacja systemu kostek  Empty Re: Modyfikacja systemu kostek
Nathair napisał:
1. Nadal jestem za tym, żeby MG miał wybór. Brać misje i wydarzenia albo tylko wydarzenia. Jak już wspominałam w poprzednim temacie, misje są o wiele bardzie wymagające niż wydarzenie (chyba, że jest na wielką skalę patrz: odbicie Ev), tak więc wtedy nie powinno być aż takie zastoju.

Mnie w sumie od początku zastanawia, po co misje w innym "wymiarze" ; O Może dlatego, że nigdy na czymś takim nie byłam, a same misje kojarzyły mi się z fabułą forum... By np. znaleźć lepszą broń itp.
Jednak sam fakt z podziałem mg jest dobry, szczególnie, że jest ich tak wielu.

Nathair napisał:
2. Nie podoba mi się pomysł, że Ci, co nie mają zgody na ingerencje mogą sami opisywać przejście.
Jak to Luka ładnie napisała:
Luka napisał:
Ale. Widziałam już sytuacje, w których ktoś, kto nie życzył sobie interwencji MG pakował się w akcje, które nie tylko były dla postaci wprost niebezpieczne, ale też silnie zaburzały równowagę siłową między grupami. A prowadzący postać oczekiwał, że wszystko mu się uda. To jest niedopuszczalne.
Zresztą zawsze, ale to zawsze podświadomie nawet, nie chcąc tego człowiek będzie robił tak by jego postać przeżyła. W końcu jakoś się z nią zgrał, a już szczególnie jak jest to jego jedyna postać, czy tam ma ich dwie. Zresztą nie zapominajmy to świat post apokaliptyczny (coś mi się tu nie podoba). I wydaje mi się, że jeżeli widać takie kwiatki jak podała Luka... mg może się wciąć... bo to po prostu nie fair w stosunku do innych. Ot co.
No i jeżeli komuś się nie podoba się integracja mg nawet w kostkach, może siedzieć w jednym miejscu na dupce. Ot co. Tak jak ja z bibliomancją. Nie podoba mi się, używam jej jak tylko muszę.

Nathair napisał:
4. Ale muszę przyznać, że podoba mi się pomysł z poziomami trudności. Np. trudny, trudny, jesteś w czarnej dupie, średni, łatwy, bez ingerencji MG. Bez nałożenia z góry, zaskoczenie no i MG mogliby sobie poużywać wyobraźni.

A ja tego nie rozumiem, proszę wytłumacz ;c
Bez integracji mg... rozumiem, że tylko w momencie jak masz farta?

A ja jeszcze pytanie mam... Co z Łowcami? Jak z nimi będzie, w końcu mają używać kostek między M-3 a desperacją? Jeżeli tak to w którą stronę?
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 15.11.15 15:05  •  Modyfikacja systemu kostek  Empty Re: Modyfikacja systemu kostek
1. Nadal jestem za tym, żeby MG miał wybór. Brać misje i wydarzenia albo tylko wydarzenia.
Ev... ale tak jest. Jest podział na MG i spośród nich wyróżnia się Los. Los jest wyłącznie od wydarzeń fabularnych. Tutaj jest to opisane. Więc nie ma nic do omawiania, bo to już jest wprowadzone, w zasadzie od początków forum. A, że mało praktykowane: druga strona medalu.

2. Nie podoba mi się pomysł, że Ci, co nie mają zgody na ingerencje mogą sami opisywać przejście. W większości są to osoby, które nie chcę, by cokolwiek stało się ich postaciom. Rozumiem to i szanuję, ale, jeśli chcą ryzykować to muszą liczyć się z konsekwencjami. Bez względu na wszystko. A przypominam: MG nie będzie chciał specjalnie zabić wam postaci. Desperacja jest niebezpieczna. Miasto dla obcych też. Nawet Eden. Tak więc bez względu na to, czy ktoś ma zgodę czy nie przechodząc powinien spodziewać się wszystkiego.
Tu niestety też jestem przeciw. Podpisuję się pod Luką. Za dużo było już małych kamikaze, którzy wbiegali w tłum uzbrojonych w karabiny wojskowych, przeskakiwali jednym susem na wieżowiec, a potem rzucali słońcem w oddział. Nope. MG jest potrzebny. A teraz (choć wyszło to dopiero wczoraj), mamy aż 10 nowych, z czego przynajmniej połowa zostanie na posterunku. O ile nie wszyscy. >D

3. Nie podoba mi się pomysł ze znajdowaniem składników czy innych przedmiotów. Nie z listy. Tak jak ktoś wspominał (chyba Luka?) to są rzeczy wyjątkowe, o które trzeba się postarać a nie znaleźć podczas spaceru. Natomiast pomysł z ciuchami, żelazkami czy tosterami jest okej. ALE. Żeby zaraz nie było tego zbyt dużo. Inna kwestia... czy ludzie będą pamiętać i potrafili to wykorzystać?
Yup, też nie jestem za, by "za nic" znajdować składniki/trudne do znalezienia przedmioty, o bestiach czy artefaktach w ogóle nie wspominając. Co innego wykraść komuś na fabule portfel z garstką jenów, a co innego czołg albo cały sprzęt hakerski. Nie twierdzę jednak, że MG nie może czasami "podarować" komuś jakiegoś fajnego elementu - na przykład śledząc cudzą fabułę, w której user cały czas skrupulatnie opisuje, że czegoś szuka/walczy z NPC-bestiami/et cetera. Coś, co byłoby nagrodą za akcje, nawet jeśli sam zainteresowany na to nie liczył. Wtedy pewnie nie zaszkodziłoby, gdyby MG wparadował i rzucił hasłem: "a gdy przeszukiwał torby zabitych znalazł składnik łatwy taki i owaki. Super był ten motyw z ukręceniem łba Psu za pomocą liny >D".

4. Ale muszę przyznać, że podoba mi się pomysł z poziomami trudności. Np. trudny, trudny, jesteś w czarnej dupie, średni, łatwy, bez ingerencji MG. Bez nałożenia z góry, zaskoczenie no i MG mogliby sobie poużywać wyobraźni.
To faktycznie mogłoby przejść. Zawsze jakiś suprajs.



edit: wśliznęłaś się, Hys. >D

Co od czwartej propozycji: chodzi o to, by zamiast konkretnych sytuacji (znajduje cię oddział; masz farta) przewartościować to po prostu na: "poziom trudny wydarzenia/poziom średni/poziom łatwy/bez ingerencji MG". Jeśli wypadnie ci poziom średni, MG sam dostosowuje sytuację do trudności, wcześniej samemu ją wymyślając (a nie mając z góry nałożone widełki).

Co do Łowców: jeśli przechodzą ze Ścieków na Desperację to rzucają; jeśli z Desperacji do Ścieków to nie. ALE, jeśli rzucają z Desperacji bezpośrednio do M3, to też rzucają.
                                         
Arcanine
Wilczur     Poziom E
Arcanine
Wilczur     Poziom E
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 15.11.15 15:13  •  Modyfikacja systemu kostek  Empty Re: Modyfikacja systemu kostek
Charlotte Sang napisał:

A ja tego nie rozumiem, proszę wytłumacz ;c
Bez integracji mg... rozumiem, że tylko w momencie jak masz farta?

To akurat był taki przykład ogólnikowy. Aktualnie jest z góry zarzucona ingerencja np. załapanie choroby czy zauważenie przez kogoś. A gdyby były tylko określone poziomy trudności to np.

Brak ingerencji - dokładnie. Fart. Postać przechodzi sobie bez problemu.
Poziom łatwy - postać się potyka; załapuje pchły; wpada do dziury
Poziom średni - postać wybija zęba o drzewo; łapie chorobę; zmasowany atak kurczaków.
Poziom trudny - postać zauważona; ktoś ją atakuje; zaklinowała się i ktoś ją łapie
Poziom czarnej dupy - atak pumy królewskiej; generalnie czarna dupa.
                                         
Nathair
Anioł Stróż
Nathair
Anioł Stróż
 
 
 

GODNOŚĆ :
Nathair Colin Heather, pierwszy tego imienia, zrodzony z burzy, król Edenu i Desperacji.


Powrót do góry Go down

Pisanie 15.11.15 15:15  •  Modyfikacja systemu kostek  Empty Re: Modyfikacja systemu kostek
Nathair napisał:
Charlotte Sang napisał:

A ja tego nie rozumiem, proszę wytłumacz ;c
Bez integracji mg... rozumiem, że tylko w momencie jak masz farta?

To akurat był taki przykład ogólnikowy. Aktualnie jest z góry zarzucona ingerencja np. załapanie choroby czy zauważenie przez kogoś. A gdyby były tylko określone poziomy trudności to np.

Brak ingerencji - dokładnie. Fart. Postać przechodzi sobie bez problemu.
Poziom łatwy - postać się potyka; załapuje pchły; wpada do dziury
Poziom średni - postać wybija zęba o drzewo; łapie chorobę; zmasowany atak kurczaków.
Poziom trudny - postać zauważona; ktoś ją atakuje; zaklinowała się i ktoś ją łapie
Poziom czarnej dupy - atak pumy królewskiej; generalnie czarna dupa.


Lubię to! :d Dziękuję za wytłumaczenie ; )
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 15.11.15 17:08  •  Modyfikacja systemu kostek  Empty Re: Modyfikacja systemu kostek
Nathair napisał:
2. Nie podoba mi się pomysł, że Ci, co nie mają zgody na ingerencje mogą sami opisywać przejście. W większości są to osoby, które nie chcę, by cokolwiek stało się ich postaciom. Rozumiem to i szanuję, ale, jeśli chcą ryzykować to muszą liczyć się z konsekwencjami. Bez względu na wszystko. A przypominam: MG nie będzie chciał specjalnie zabić wam postaci. Desperacja jest niebezpieczna. Miasto dla obcych też. Nawet Eden. Tak więc bez względu na to, czy ktoś ma zgodę czy nie przechodząc powinien spodziewać się wszystkiego.
Tutaj chyba już zostało wszystko powiedziane. Jeżeli ktoś boi się o swoją postać, niech zrobi neutrala żyjącego w jednym miejscu bez potrzeby ryzykowania. Nie rozumiem tworzenia postaci bojowych gdy nie chcemy żeby coś im się stało.

Nathair napisał:3. Nie podoba mi się pomysł ze znajdowaniem składników czy innych przedmiotów. Nie z listy. Tak jak ktoś wspominał (chyba Luka?) to są rzeczy wyjątkowe, o które trzeba się postarać a nie znaleźć podczas spaceru. Natomiast pomysł z ciuchami, żelazkami czy tosterami jest okej. ALE. Żeby zaraz nie było tego zbyt dużo. Inna kwestia... czy ludzie będą pamiętać i potrafili to wykorzystać?
Chciałam tylko dodać, żeby znalezione przedmioty jednak były względnie klimatyczne. Nikt nie zostawi pod murem stroju strażnika albo nabitego pistoletu. Nikt nie porzuci w parku przepustki (bez której nie będzie mógł się praktycznie poruszać po mieście) albo, nie wiem, laptopa hakierskiego. Bardziej liczyłabym na złom w Desperacji (gdyby ktoś grał fizykiem to by się ucieszył) albo stare opony w najbardziej zarośniętych okolicach muru.
Ewentualnie tak jak napisał Grow - nagradzanie, byle też nie nagminne, żeby nie było sytuacji w stylu "jej, widzę jak bardzo się starasz w każdym poście to masz pięć granatów przeciwpancernych i minę". Pięć razy w miesiącu.

Nathair napisał:4. Ale muszę przyznać, że podoba mi się pomysł z poziomami trudności. Np. trudny, trudny, jesteś w czarnej dupie, średni, łatwy, bez ingerencji MG. Bez nałożenia z góry, zaskoczenie no i MG mogliby sobie poużywać wyobraźni.
Da.

                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 15.11.15 17:52  •  Modyfikacja systemu kostek  Empty Re: Modyfikacja systemu kostek
Wklejam, bo może to sens ma, a może nie i może was to natyknie. Bez bicia przyznaję się, że nie czytałam waszych postów bo życie mnie dziś goni. Przepraszam : x

To co bym zmieniła w systemie to powadzenie kostki 100 ściennej, tak zwanej procentowej. Skoro 4/6  (66,6%) rzutów kończyło się niepowodzeniem w niezauważonym przedarciu się do miasta, to można zaokrąglić i przyjąć, że jeśli wyrzuci się 70 lub więcej to akcja się powiodła. Umiejętności typu kamuflującego dawałyby bonus przykładowo bonus +15 do wyrzuconych oczek. Można byłoby też wówczas uwzględnić, że jakieś ubrania/itemy zdobyte na jakiś misji/wydarzeniu również dawałyby bonusy. Przykładowo wymordowany, walczył z jakimś SPECEM gdzieś, zabił go, przywłaszczył sobie jego ciuch i w takowym próbuje się dostać do miasta. Coś takiego również mogłoby być punktowane +5/+10 czy coś :I
Gdyby jednak ktoś wyrzucił coś poniżej 70 oczek to byłby zmuszony odegrać wydarzenie z MG w którym mimo wszystko próba dostania do miasta mogła się powieść, nie powieść, mógł zostać raniony, spadł by na niego meteoryt, czy coś. Taki random w zalotności od tego co by MG wymyślił i jaki  miał humor. Uważam bowiem, że te konkretne akcje przypisane do oczek kostki są troch słabe i psują trochę klimat tym swoim szablonowymi konkretami. A tak byłoby jeszcze ciekawiej zwłaszcza, że spora masa MG została ostatnio przyjęta więc połączenie tego ze stworzeniem funkcji MG odpowiedzialnego tylko za wydarzenia byłoby miodne.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 16.11.15 13:56  •  Modyfikacja systemu kostek  Empty Re: Modyfikacja systemu kostek
Głosowałam za modyfikacją, ponieważ uważam, że akcje związane z kostkami, mogłyby być trochę krótsze. Oczywiście, pragnę nadmienić, że nie zraziłam się do kości, po interwencji MG(5 oczek na Desperacji), ponieważ była dobrze poprowadzona i zabawa była przednia.

To czy komuś się w kościach pofarciło czy nie, zależy od losu, lub inaczej, od złośliwości systemu, który sobie tymi liczbami w nas rzuca. MG mógłby powiedzmy poświęcić 5 postów maksymalnie na te kości. Ponieważ mimo wszystko ustawia się człowiek z kimś na fabułę i pomimo szybkich odpowiedzi MG oraz "farciarza", akcja ciągnie się dwa tygodnie, przez co osoba z którą chciało się pisać, nie wie czy będzie mogła po tych 2 tygodniach "postować" czy nie(czas/wena/jak nie urok to sraczka itp.).
Niech kości zostaną.
Tak się ucieszyłam, jak je zobaczyłam. Wzbudza to ten dreszczyk emocji, no i w końcu jest to kolejna przygoda dla postaci, funfunfun.
Nathair napisał:Brak ingerencji - dokładnie. Fart. Postać przechodzi sobie bez problemu.
Poziom łatwy - postać się potyka; załapuje pchły; wpada do dziury
Poziom średni - postać wybija zęba o drzewo; łapie chorobę; zmasowany atak kurczaków.
Poziom trudny - postać zauważona; ktoś ją atakuje; zaklinowała się i ktoś ją łapie
Poziom czarnej dupy - atak pumy królewskiej; generalnie czarna dupa.
Jestem za. Bardzo fajne rozwiązanie.
Spades napisał:To co bym zmieniła w systemie to powadzenie kostki 100 ściennej, tak zwanej procentowej. Skoro 4/6 (66,6%) rzutów kończyło się niepowodzeniem w niezauważonym przedarciu się do miasta, to można zaokrąglić i przyjąć, że jeśli wyrzuci się 70 lub więcej to akcja się powiodła.
Uważam, że pomysł dobry. Tyle, że mimo wszystko wprowadzenie tych poziomów trudności w oparciu o zwykłą kostkę jest bardziej dopracowane i mniej skomplikowane. Do kostki 100 ściennej trzeba by było dopracować parę wariantów. Natomiast baza do tej obecnej kostki już jest i jej ewentualne modyfikacje będą łatwiejsze, niż wprowadzanie nowego systemu dla 100-ściennej, a w końcu ktoś to musi wszystko ogarniać, albo raczej, jakieś ktosie. Oczywiście to tylko taka moja opinia mająca na uwadze po troszku: Adminów, MG i mnie, jako też kogoś, kto przeżył te kości.
Reasumując i dodając:
1) Ford prosi o skrócenie interwencji MG w przypadku kości do 5 postów.
2) Ford podoba się pomysł z poziomami trudności, gracz nie będzie wiedział, czego ma się konkretnie spodziewać, jak dotychczas.
3) Kostka 100-ścienna, jak uda się to logicznie dopracować i znajdą się to tego chętni i userzy, nie będą mieli nic przeciwko to why not, but...
4) Nie mam pojęcia co zrobić z osobami, które nie chcą interwencji MG, a muszą jednak jakoś przemieszczać się po lokacjach. Uważam, ze można to przedyskutować na konferencji MG.
5) MG to nie zawsze badassy, kataklizm forumowy i jeźdźcy apokalipsy, można by było komuś czasem coś podarować za próby, starania, albo za fajnie przeprowadzoną fabułę. MG też mogą być fajni.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 16.11.15 14:06  •  Modyfikacja systemu kostek  Empty Re: Modyfikacja systemu kostek
Rozumiem chęć skrócenia interwencji MG, ale czasami się po prostu nie da zamknąć całej akcji w paru postach, mimo wszystko. Wszystko zależy od tego, co zrobi gracz, bo MG np. nie napisze, że nagle atakujący uciekli bo przekracza 5 postów, więc to niezbyt się sprawdzi. Myślę jednak, że skoro mamy tylu nowych MG, to interwencje szybko będą przeprowadzane.
Co do pomysłu Spadesa mam mieszane uczucia. Nie wiem czy jest sens komplikowania sobie aż tak życia, zwłaszcza, że jeśli przeszedłby podział na trudności, to... no.
Co do nagród... mam mieszane uczucia, bo boję się, żeby nie był wysyp nagród. Ale jak będzie to stonowane to... why not?
A co do osób, które się nie zgadzają na interwencję. Jak dla mnie przechodząc z tematu do tematu powinny automatycznie zgodzić się na ewentualną interwencję. W końcu chcą ryzykować, więc nie ma opcji, żeby ich ominęło.
                                         
Nathair
Anioł Stróż
Nathair
Anioł Stróż
 
 
 

GODNOŚĆ :
Nathair Colin Heather, pierwszy tego imienia, zrodzony z burzy, król Edenu i Desperacji.


Powrót do góry Go down

Pisanie 16.11.15 17:56  •  Modyfikacja systemu kostek  Empty Re: Modyfikacja systemu kostek
Ford napisał:MG mógłby powiedzmy poświęcić 5 postów maksymalnie na te kości. Ponieważ mimo wszystko ustawia się człowiek z kimś na fabułę i pomimo szybkich odpowiedzi MG oraz "farciarza", akcja ciągnie się dwa tygodnie, przez co osoba z którą chciało się pisać, nie wie czy będzie mogła po tych 2 tygodniach "postować" czy nie(czas/wena/jak nie urok to sraczka itp.).
Jestem tak bardzo na nie, że bardziej się nie da. To bez sensu i całkowicie wypacza ideę kości. Nie wyobrażam sobie sytuacji, w której wymordowany włazi na teren miasta, gdzie wylosował ingerencję wojska, po czym wojsko nagle stwierdza "lol, nie chce nam się strzelać, idziemy do baru, baw się dobrze w naszym mieście, nie zapomnij kupić pamiątek jak będziesz wychodził".

Tak się zastanawiałam nad tą zgodą na ingerencję MG. Czy przypadkiem nie jest tak, że ta zgoda nie dotyczy tylko niezapowiedzianych ingerencji MG? Jeśli ktoś zdaje sobie sprawę z konsekwencji wyjścia poza swoje bazowe tereny i mimo to się na nie decyduje, jednocześnie wydaje zgodę na fabułę z MG.

System z k100 może być spoko. Jest mi w sumie obojętny, ale można spróbować.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

                                         
Sponsored content
 
 
 


Powrót do góry Go down

Strona 1 z 3 1, 2, 3  Next

 
Nie możesz odpowiadać w tematach