Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

 :: Off :: Karty Postaci


Go down

Godność:
Moja godność? Cóż, nazywam się Feliks Xavery Mortifer.

Pseudonim:
Pseudonim? Hmm... Sporo osób z organizacji woła na mnie Młody Weteran, ale to chyba tyle. Na ogół znany jestem z mojego drugiego imienia, dlatego wiele istot uważa to za jakąś moją ksywkę, a ja raczej nie wyprowadzam ich z tego błędnego rozumowania.

Płeć:
Ta brzydsza oczywiście, w końcu do kobiety mimo wszystko sporo mi brakuje... Nie zagłębiajmy się jednak w ten temat. Co dalej?

Wiek:
Mówi się, że kobiety o wiek się nie pyta, ale faceta już można, co?! Ech, skoro to takie ważne... Przeżyłem już 27 wiosen.

Orientacja:
Jeśli tak bardzo chcesz wiedzieć, to może sam się przekonasz? Ale pamiętaj, że nie ma już odwrotu słonko.

Zawód:
Jestem właścicielem baru "Wonder" znajdującego w centrum miasta. Pracuję jako barman, kierownik, menadżer i tak dalej... Jak na razie jestem tam jedynym pracownikiem, co absolutnie mi nie przeszkadza.
A teraz jeśli pozwolicie drobna reklama:
Gorąco zapraszamy wszystkich, którzy pragną trochę się rozerwać przy dobrej muzyce, nie zapominając o alkoholu! Nigdzie indziej nie posmakujesz lepszych drinków niż nasze! Dla pięknych dam oczywiście zawsze znajdzie się jakaś promocja!
A jeśli szukasz pracy, zapewne znajdziesz ją u nas. Wszystkie warunki do uzgodnienia z właścicielem.


Miejsce zamieszkania: Pewnie od zawsze ciekawiło was, dlaczego zawsze no, prawie zawsze można spotkać mnie za barem, co? Bingo! Mieszkam tam. No nie aż tak dosłownie.. Otóż za zapleczem są schody prowadzące na wyższe piętro Wonder, gdzie znajduje się dość przytulne mieszkanko.


Organizacja:
Łowcy, ale jeśli komukolwiek o tym choćby piśniesz... Przykro mi to mówić, ale długo nie pożyjesz. I to wcale nie jest groźba, uświadamiam ci po prostu skutki twojego postępowania.

Rasa: