Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

Go down

ZNANA GODNOŚĆ: Sansar.
WIZUALNY WIEK: Waha się między 25, a 27.
KOLOR WŁOSÓW: Kruczoczarne.
KOLOR OCZU: Niebieskie.
WZROST: 185.
WAGA: 72.
PROFESJA: Płatny morderca.
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Desperacja.
ZWIERZĘCA FORMA: Coś takiego mniej więcej.
DODATKOWE INFORMACJE:
- jeden z pierwszych wymordowanych, czyli cechuje go długowieczność
- bardzo mocno wierzy w sansarę i nirwanę, o ile można to tak ująć słowami
- ciemniejsze plamy jego skóry to tkanka mięśniowa
- jednostka dostosowana do mocnych i ciężkich walk
- czasem zjada mięso małych dzieci (kanibal)
- niestabilny emocjonalnie; typ osobowości borderline
- łatwo popada w szał
- pochodzenie prawdopodobnie chiny
- nie pamięta prawdziwej godności
- lubi zwierzęta, a zwierzęta lubią go
- sadystyczne i masochistyczne zapędy  

UMIEJĘTNOŚCI:
- walka wręcz
- broń biała
- broń palna

DEFEKTY:
- zaburzenia czucia (znikome odczuwanie bólu, ciepła, zimna ect.) w ciemnych fragmentach ciała
- niski próg bólu przy normalnej skórze
- autodestrukcyjny
- czasem popada w obłęd i miewa urojenia
- brak silnej woli
- bezsenność, brak wysypania się  


MODYFIKACJE GENETYCZNE
NAZWA Brak.
Opis: Uwielbia adrenalinę. Przyśpieszony oddech, nerwowy śmiech. To właśnie ona napędza złożoną osobowość Sansara do rzeczy iście okropnych. Całe swoje życie otacza się bólem i cierpieniem, a to właśnie te cechy gromadzą w jego organizmie adrenalinę, którą podczas walki potrafi przekształcić na zwiększoną witalność. Jest wtedy sprawniejszy, bardziej skupiony i niewiele silniejszy od zwykłego wymordowanego. Łatwiej jest unikać mu ataków, które są mierzone z wrogiej strony.
Defekty:
- niemożliwe jest użycie jej bez krążącej adrenaliny w organizmie
- nadużycie powoduje całkowitą dezorientację
Czas działania: 2 na 4 posty.

ARTEFAKTY
NAZWA Brak.
Opis: Sansar potrafi wywołać słabość jakim jest strach po przez czarną i gęstą mgłę, która daje mu władzę nad niepoczytalnymi decyzjami użytkownika. To właśnie przez odczuwalne uczucie strachu, który uprzednio wywołał mgłą, jest wstanie zmienić sposób myślenia i nakłonić do rzeczy, których nie chciałby zrobić. Artefakt w formie jastrzębiego tatuażu na biodrze.  
Defekty:  
- nadużycie artefaktu wywołuje okropny ból głowy, który prowadzi do niechcianych mdłości
- nie działa na osoby z blokadą umysłu
Czas działania: 2 na 3 posty.


BESTIE
NAZWA Kromstak.
Opis: Daję odnośnik, no bo bez przesady.
Defekty: -
Czas działania: -

SPECJALNE PROŚBY DO MG: W sumie przy tej postaci mi wszystko jedno co z nią będzie. Może stracić palec jak i całą rękę. Mimo wszystko nie chciałbym jej tracić za szybko na fabule - on generalnie zachowuje się dosyć lekkomyślnie, nawet podczas walk. Lubię też sprawne odpisy, a wydarzenie i akcja nie wlecze się miesiącami. Szanujmy w końcu cudzy, jak i własny czas. No i przede wszystkim logiczność i realizm, nie.
                                         
Sansar
Doberman     Poziom E
Sansar
Doberman     Poziom E
 
 
 

GODNOŚĆ :
Sansar, najbrzydsza morda ever.


Powrót do góry Go down

- Similar topics

 
Nie możesz odpowiadać w tematach