Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

:: Off :: Karty Postaci

Go down

Pisanie 25.08.19 16:03  •  Młodszy kuzyn Warnera Empty Młodszy kuzyn Warnera
Wprowadzono go do niewielkiego pokoju, zawalonego stosami dokumentów, z jednym biurkiem i dwoma krzesłami po obu stronach. Usiadł swobodnie, a wtedy oficer odchylił się wygodniej na krześle i zapytał, zawieszając dłonie nad klawiaturą:
- Imię i nazwisko?
- Reiji Moriyama - odparł spokojnie, nie spuszczając wzroku z funkcjonariusza. Ten zaś przerwał na chwilę pisanie, jakby musiał się upewnić, że dobrze usłyszał, po czym kontynuował:
- Data urodzenia?
- 7 maja 2985 roku. Skończyłem 22 lata.
- Zawód?
- Na chwilę obecną studiuję medycynę w Akademii Shiroi. Prac dorywczych brak
- Miejsce zamieszkania?
- Stancja w centrum Miasta, osiedle Niebieskie, 30/13
- Płeć oczywiście męska. Proszę wystawić lewą dłoń do przodu. - zaordynował oficer, wyciągając z szuflady niewielkie pudełko, rozmiarów dwóch paczek papierosów.
Student przez chwilę wpatrywał się w oficera, zaskoczony niecodzienną prośbą, w końcu jednak powoli spełnił polecenie. Wtedy żołnierz otworzył pudełko i nakłuł środkowy palec chłopaka wyciągniętą właśnie igłą. Krew zebrał na specjalnie przygotowany pasek i wsunął do urządzenia, zajmującego resztę objętości pudełka.
- Po co ta procedura? - zapytał zmieszany Reiji
- Musimy się upewnić, że jesteś pełnokrwistym człowiekiem, że tak się wyrażę.
- Oczywiście że jestem! - oburzył się, pochylając się w stronę oficera.
- Spokojnie, chłopcze, to rutynowa kontrola. Pamiętaj po co tu przyszedłeś. A skoro już poruszamy ten temat, to powiedz mi, dlaczego chcesz dołączyć do S.SPEC?
Student wziął głęboki oddech, odzyskując panowanie nad sobą.
- No dobrze, zacznijmy od tego, że chciałem zostać ochotnikiem, pomóc miastu w sprawie tego zagrożenia mutantami. Po prostu nie mogę siedzieć bezczynnie, kiedy moim bliskim grozi niebezpieczeństwo. Mam nadzieję, że pan mnie rozumie.