Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

 :: Off :: Karty Postaci


Go down

Pisanie 01.05.19 15:58  •  Kruk  Empty Kruk

Godność: Kruk
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 280 lat  
Zawód: emeryt/rencista... brak zatrudnienia
Miejsce zamieszkania: Kanały

Organizacja: Łowcy
Stanowisko: Kat
Rasa: Wymordowany
Ranga: Opętany

Moce:

*Krwiokineza - moc pozwalająca kontrolować krew wydobywającą się z ciała bohatera po przez modelowanie jej na przykład: w ostrza umieszczone na przedramionach[/ur], lub tworzenie z niej pocisków. Możliwości jest bardzo wiele, a modelowana krew zyskuje twardość stali. Również użycie posoki nie oznacza natychmiastowej utraty, płyn, który wciąż jest "przyczepiony" do ciała z łatwością może zostać przywrócona do normalnego stanu i powrócić do żył. Jedyna rzecz jaka ogranicza Kruka jest ilość krwi jaką posiada w organizmie. Oczywiście utraty dużej ilości krwi będą prowadziły do dużych problemów takich jak anemia itp. , przy znacznej utracie nawet do śmierci. Ponad to używanie tej techniki ma jeszcze jeden skutek uboczny, powoduje u Kruka rządzę krwi. Im dłużej jej używa tym bardziej dzikie i mordercze instynkty dają się we znaki, chce zabijać, a jego świadomość coraz bardziej zmienia się w zwierzęcą. Ten proces jest odwracalny, lecz zajmuje trochę czasu po dezaktywowaniu umiejętności.

(długość działania max 4 posty, czas odpoczynku analogicznie dwukrotnie dłuższy)

*Biokineza - umożliwia mu "powrót do człowieczeństwa, co w najmniej skomplikowany sposób znaczy ukrycie wszystkich nienaturalnych dla rasy ludzkiej cech aparycji takie jak szpiczaste uszy, czy ostre kły służące do posilania się. Niespotykaną cechą są również krwistoczerwone oczy, które ten osobnik posiada oraz nietoperze skrzydła wyrastające spomiędzy łopatek.

Artefakty: brak
Bestie: Bahamut - Bestia powstała ze skrzyżowania wilka z rośliną. Monstrum zdolne jest do szybkiej zmiany swojego kształtu, wielkości i większości cech anatomiczny, ponieważ jego ciało zbudowane jest z różnych części roślin. Pierwiastek niezwierzęcego DNA umożliwia również błyskawiczną regenerację oraz otwiera wachlarz możliwości bojowych od np: zaatakowania kogoś lijaną po strzelanie skamieniałymi nasionami. Oczywiście pupil ma również swoje słabości takie jak ogień, co jest logiczne dla zwierzęcio-rośliny; również brak mu inteligencji wyższej tj. kieruje się instynktem i przywiązaniem jak zwykłe zwierze.
Modyfikacje genetyczne:
Technologia:
Umiejętności:
*Sztuka przetrwania
*Umiejętność posługiwania się bronią palną w stopniu wysokim
*Umiejętność posługiwania się bronią białą w stopniu wysokim
*Umiejętności rasowe
Słabości:

* Krwiopijstwo - Konieczność picia krwi. Oczywistym jest to, że zaprzestanie spożywania posoki będzie skutkowała osłabieniem postaci pogłębiającej się z każdym dniem wstrzemięźliwości, co może prowadzić do anemii, a nawet śmierci.
Kruk  Large

* Ostra alergia na koty

* Uzależnienie od alkoholu - Być może efekty tej słabości nie są silnie doskwierające, lecz długa abstynencja powoduje rozkojarzenie, problemy z koncentracją oraz lekką delirkę. Bohater by zaspokoić swoją rządzę nie musi nawalić się jak bela, wystarczy parę łyków by zniwelować negatywne efekty

*
Wygląd zewnętrzny:
Kruk  566333_alucard-hellsing-wallpaper
Wysoki na jakieś 195 cm, dobrze zbudowany jegomość o krwistoczerwonych oczach. Waga Kruka waha się w okolicach 120 kg, lecz niech nikogo to nie zwiedzie, ponieważ mięśnie muszą swoje ważyć, a tych Wymordowanemu zdecydowanie nie brakuje. Jego ubiór jest dosyć specyficzny, ponieważ długi czerwony płaszcz, czerwony kapelusz z rondem, elegancka koszula i spodnie od garnituru raczej odstają od społeczeństwa zamieszkującego tunele. Czarne, ciężkie buty wzmacniane stalowymi płytkami, białe rękawice z nakreślonymi na wierzchach dłoni pentagramami to również przymioty jego ubioru. Jednym słowem dziwnego rodzaju ekstrawagancja, którą podkreślają również dosyć długie (siegające aż za ramiona) kruczoczarne włosy luźno powiewające na wietrze.
Charakter: Postać raczej stonowana i skryta. Nie mówi zbyt wiele o sobie, nie lubi również rozmawiać o innych. Z reguły podczas konwersacji słucha i wyciąga wnioski analizując słowa swojego rozmówcy. Opanowanie i chłodna kalkulacja, to dobre określenie tego Łowcy. Jego stanowczość i twardość charakteru już nie raz uratowała mu skórę przed rychłą śmiercią, lecz oschłość odrzuca od niego ludzi co powoduje samotność, która niekiedy dokucza Krukowi. Wymordowany bowiem nie jest odludkiem i lubi towarzystwo innych osób, a zwłaszcza pięknych kobiet, do których ma dużą słabość. Dla czarującej niewiasty jest w stanie zrobić bardzo dużo, wystarczy kilka uśmiechów drobny flirt, a Łowca jest gotowy wspomóc "damę w opresji".

Historia:Tutaj  nie ma co się zbytnio rozwodzić, ponieważ w niedalekiej przeszłości Kruk stracił pamięć. Nie pamięta kim był co robił i dlaczego jeszcze dycha. Nie pamięta nawet swojego prawdziwego imienia, a przydomek Kruk otrzymał z racji swojego dosyć mrocznego charakteru.
Dodatkowe:
*dwa pistolety 13mm Anti-Freak Combat Pistol "Jackal" - ładowane pociskami burzącymi są w stanie bez większego problemu odstrzelić czyjąś kończynę lub stworzyć pokaźną dziurę w tułowi delikwenta. Niestety wielkość pocisków umożliwia załadowanie jedynie 12 pocisków do magazynka co znacznie utrudnia walkę z szybkim przeciwnikiem.

*Zabija z przyjemności, nie z obowiązku

* Lubi grać na gitarze





Ostatnio zmieniony przez Kruk dnia 02.05.19 13:26, w całości zmieniany 3 razy
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 01.05.19 16:04  •  Kruk  Empty Re: Kruk
Karta gotowa do sprawdzenia. Chciałbym też z góry przeprosić za możliwe błędy i nieścisłości. Trochę się w tym wszystkim pogmatwałem.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 02.05.19 13:10  •  Kruk  Empty Re: Kruk
Musisz koniecznie opisać większe skutki uboczne związane z kontrolą krwi. Napisanie sobie, że może od tego dostać anemii to za mało, zwłaszcza że może równie dobrze mieć łagodną postać. Przy czym, rzecz jasna, jeśli robi z nich pociski, to rozumiem, że w tym momencie następuje utrata krwi.
Biokinezy z raczej nie ograniczamy postowo. Po prostu częste jej używanie może prowadzić do zwiększenia zaawansowania zdziczenia postaci.

umożliwia mu "powrót do człowieczeństwo
Polska język trudna. Człowieczeństwa.
oraz nietoperze skrzydła wyrastające z pomiędzy łopatek.
Spomiędzy.
                                         
Fucker
Rottweiler     Opętany
Fucker
Rottweiler     Opętany
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 02.05.19 13:26  •  Kruk  Empty Re: Kruk
Wprowadziłem poprawki, mam nadzieję, że teraz będzie lepiej
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 04.05.19 19:40  •  Kruk  Empty Re: Kruk
Dodam jeszcze tylko tyle – o czym wcześniej zapomniałem – że skracam moc działania krwiokinezy do 3 postów, przerwa może zostać dwukrotnie dłuższa z uwagi na naturę mocy.
akcept
                                         
Fucker
Rottweiler     Opętany
Fucker
Rottweiler     Opętany
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie   •  Kruk  Empty Re: Kruk
                                         
Sponsored content
 
 
 


Powrót do góry Go down

- Similar topics

 
Nie możesz odpowiadać w tematach