Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

Go down


Informacje ogólne
Każdy dział rządzi się swoimi prawami, uprzywilejowując lub narażając na niebezpieczeństwo poszczególne grupy bądź rasy.

– W przypadku pierwszego wątku danej postaci, użytkownik nie musi rzucać kością. Tyczy się to także multikont.
– Jeżeli postacie przemieszczają się w grupie, kostką rzuca jedna osoba. Wynik obejmuje całe grono.
– Jeżeli postacie przemieszczają się w grupie i chcą skorzystać z talonu na darmowe przejście między lokacjami, to każda postać z grupy traci po talonie. Nie działa zasada cała grupa = 1 talon.
– Rzuty kością wymierza się tutaj.

MIASTO-3
Przechodząc z Edenu do M3 lub z Desperacji do M3 kostką rzucają wszyscy prócz S.SPEC.
– Obywatel M3, który postanowi opuścić M3 i udać się na Desperację, chcąc wrócić do Miasta musi rzucać kością!
– Łowca rzuca kością, jednak wynik rzutu opiera na specjalnej rozpisce podanej niżej.

DESPERACJA
Przechodząc z Edenu do Desperacji lub z M3 do Desperacji kostką rzucają wszyscy pomijając mieszkańców Desperacji.

EDEN
Przechodząc z Desperacji do Edenu lub z M3 do Edenu kostką rzucają wszyscy pomijając anioły.
– Kostką rzucają anioły wygnane (to znaczy – z rangą dodatkową zakładającą niemoralność).
– Anioły niemieszkające w Edenie (np. przez przynależność do którejś z grup), ale przestrzegające anielskich zasad nie muszą rzucać kością.

Wyniki

– 100-80: sukces – brak interwencji MG; postaci udało się niepostrzeżenie przedostać do innej lokacji.
– 79-45: wydarzenie o niskim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 44-10: wydarzenie o średnim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 9-1: wydarzenie o wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 0: wydarzenie o skrajnie wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.

Wyniki – wyjątki

UMIEJĘTNOŚCI
W przypadku posiadania umiejętności, które z logicznego punktu widzenia powinny pomóc postaci w przedostaniu się z punktu A do punktu B* jest mniejsza szansa na interwencję MG:
– 100-31: sukces – brak interwencji MG; postaci udało się niepostrzeżenie przedostać do innej lokacji.
– 30-20: wydarzenie o niskim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 19-6: wydarzenie o średnim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 5-1: wydarzenie o wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 0: wydarzenie o skrajnie wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.

* Do akceptowanych w ramach ulgi umiejętności zaliczają się: ciche poruszanie się, kamuflaż.

MOCE, MODYFIKACJE GENETYCZNE, ARTEFAKTY, TECHNOLOGIE, BESTIE
W przypadku posiadania mocy, modyfikacji genetycznej, artefaktu, technologii lub bestii, które z logicznego punktu widzenia powinny pomóc postaci w przedostaniu się z punktu A do punktu B* jest mniejsza szansa na interwencję MG:
– 100-6: sukces – brak interwencji MG; postaci udało się niepostrzeżenie przedostać do innej lokacji.
– 5-4: wydarzenie o niskim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 3-2: wydarzenie o średnim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 1: wydarzenie o wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 0: wydarzenie o skrajnie wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.

* Do akceptowanych w ramach ulgi zalet zaliczają się: niewidzialność, tworzenie iluzji, biokineza przemieniająca postać w niewielkie, nierzucające się w oczy stworzenie (np. mysz, kota, ptactwo).

ŁOWCY
Wyniki obejmują wyłącznie łowców przy przejściu z Desperacji lub Edenu do M3.
– 70-100: sukces – brak interwencji MG; postaci udało się niepostrzeżenie przedostać do innej lokacji.
– 69-35: wydarzenie o niskim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 34-10: wydarzenie o średnim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 9-1: wydarzenie o wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 0: wydarzenie o skrajnie wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.

SYSTEM BEZ MISTRZA GRY (nieobowiązkowy)

Jeżeli wybitnie nie chcesz wchodzić w interakcję z Mistrzem Gry, postaw na szczęście.

MIASTO-3
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o niskim poziomie trudności – zamiast tego możesz odegrać wątek z cywilem M3.
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o średnim poziomie trudności – zamiast tego możesz odegrać wątek z członkiem S.SPEC.
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o wysokim lub skrajnie wysokim poziomie trudności – interwencja MG jest konieczna.

DESPERACJA
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o niskim poziomie trudności – zamiast tego możesz odegrać wątek z negatywnie nastawionym desperatem.
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o średnim poziomie trudności – zamiast tego możesz odegrać wątek z agresywnym wymordowanym, z którym wywiąże się walka.
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o wysokim lub skrajnie wysokim poziomie trudności – interwencja MG jest konieczna.

EDEN
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o niskim poziomie trudności – zamiast tego możesz odegrać wątek z losowym aniołem.
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o średnim poziomie trudności – zamiast tego możesz odegrać wątek z żołnierzem Zastępu.
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o wysokim lub skrajnie wysokim poziomie trudności – interwencja MG jest konieczna.

Uwaga! Uprasza się, aby – w przypadku skorzystania z wyżej wymienionej możliwości – wątek był mimo wszystko burzliwy. Jeżeli nadzorujący moderator uzna, że poszło za łatwo, ma prawo zgłosić to do Mistrzów Gry, aby jeden z nich interweniował.


Ostatnio zmieniony przez Arcanine dnia 03.04.19 16:15, w całości zmieniany 1 raz
                                         
Arcanine
Wilczur     Poziom E
Arcanine
Wilczur     Poziom E
 
 
 


Powrót do góry Go down

- Similar topics

 
Nie możesz odpowiadać w tematach