Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

 :: Off :: Karty Postaci


Go down

Godność: Patariko Mikkakune
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 20
Zawód: trudno go określić, robi wiele rzeczy by przeżyć
Miejsce zamieszkania: Wschodnia część M3

Organizacja: Łowcy
Stanowisko: indywidualista
Rasa: Łowca
Ranga:

Artefakty:

Nazwa:Płaszcz ukrycia
Czas trwania (+ czas odnawiania energii): 4/6
Ilość użyć: nieskończoność - nie może zostać użyte w walce, dodatkowo przez 2 posty po wyjściu spod płaszcza Patariko nie może walczyć
Ilość przedmiotów: 1
Wygląd (art): In the dark, hidden death. The death is hidden beauty Black_robe_by_Erdinmor-1
Opis: Płaszcz przekazywany z pokolenia na pokolenie w rodzinie Mikkakune. Posiada ogromną  moc i jest w stanie okryć dwie osoby jednocześnie. Od wewnętrznej strony pokryty jest runami rodu.
Zastosowanie: Pozwala całkowicie "zniknąć" maksymalnie dwóm osobom. Zniknięcie działa na wszelkie zmysły poza bardzo mocno wyczulonym węchem jak i na radary i inne technologie, jedyny sposób odkrycia położenia ukrytych to walenie na oślep... no, a w końcu kto będzie walił na oślep w miejsce w którym nie spodziewa się, że ktoś może być.

Nazwa: Kosa Runiczna
Czas trwania (+ czas odnawiania energii): -
Ilość użyć: nieskończoność - nie może zostać rozłączony i złączony ponownie w przeciągu 2 postów (w drugą stronę też) rozłączenie nie wynika do końca z mocy, a raczej z budowy broni.
Ilość przedmiotów: 1
Wygląd (art):
Coś w stylu tego tylko jeszcze bardziej "kosowate" bo to jest jak kamy a chodzi o kosę ale nie mogę znaleźć nic lepszego:
In the dark, hidden death. The death is hidden beauty 2dd0a42608a5111c07e2c6d35706d399
Opis: Jest to dość długa kosa podwójna z mocno zagiętymi, cholernie ostrymi ostrzami. W złączonej formie ma około 2 metrów długości, a ostrza kolejne 60cm. Cała jest pokryta runami rodu. Ostrza mogą zostać rozłączone, a z rękojeści wysuwa się 5 metrowy łańcuch. Trzeba by wiele lat by nauczyć się nią władać.
Zastosowanie: Kosa mimo swoich rozmiarów jest lekka, a przynajmniej dla Patariko. Dodatkowo może zostać rozłączona, a magia płynąca z run pozwala Patariko łatwiej kontrolować korzystanie z niej. Każda osoba spoza rodu która będzie chciała użyć broni zostanie sparaliżowana dopóki będzie trzymać ją w dłoni.

Umiejętności:
- Perfekcyjna znajomość anatomii - pozwala idealnie określić newralgiczny punkt na ciele. Dodatkowo wie jak obciąć kończyny zarówno w celu wyrządzenia jak najmniejszych jak i jak największych szkód.
- Skradanie i podstęp - Pat potrafi prawie niepostrzeżenie przekradać się przez nawet dobrze strzeżone miejsca bez potrzeby używania artefaktów. Kiedy jednak go użyje nie jest w stanie zostać wykrytym nawet przez żadne technologie i zmysły.
- Zwiększona Zwinność - Patariko w walce jest nad wyraz zwinny, prawie nieuchwytny.i.
bonusowe:
- zwiększona tężyzna
- umiejętność posługiwania się bronią białą na poziomie perfekcyjnym
Słabości:
- Drżenie rąk - Pat nie jest w stanie trafić z broni palnej w nic co jest oddalone od niego na więcej niż 4m, czasem utrudnia mu też bardziej skomplikowane czynności
- Słaby dyplomata - prędzej rozwścieczy wszystkich jeszcze bardziej niż załagodzi sytuację, czasem z łagodnej sytuacji zrobi rozróbę...
- Przywiązanie do brata - Jeśli jego bratu coś grozi wpada w szał, wręcz strada zmysły i nie myśli o sobie chcąc obronić jedynie brata

Wygląd zewnętrzny: Patariko to czarnowłosy (a włosy sięgają mu do ramion) chłopak mierzący 184cm wzrostu i ważący 75 kilogramów. Jest dobrze zbudowany. Spogląda beznamiętnie na świat swoimi krwistoczerwonymi oczami. Na jego ciele znajdują się liczne blizny skrywane pod czarnymi ubraniami, koszulką, płaszczem z kapturem i spodniami, wszystko to ze skórzanymi elementami. Na plecach ma zawieszoną kosę.
Charakter: Patariko jest bardzo podobny do brata. Pod płachtą cichego i spokojnego chłopaka skrywa prawdziwą bestię napawającą się bólem swych ofiar. Mimo to jeśli poczuje do kogoś jakiekolwiek przywiązanie nie zostawi tej osoby nawet za cenę życia. Jednak aby zdobyć jego zaufanie i przywiązanie trzeba się naprawdę namęczyć. Dość szybko wpada w wir walki z którego też trudno jest się mu wyrwać. Dlatego też woli działać tylko z jedną osobą - bratem, z którym czuje idealne dopełnienie w walce, Pat walczy w zwarciu, a Kissao na dystans, a dodatkowo są w stanie przewidzieć prawie każdy swój ruch.

Historia:
Patariko i jego brat narodzili się wiele wiosen temu. Ich rodzice byli pełnymi łowcami to też sprawiło że i oni nimi są. Kontakt z rodzicami stracili dawno temu gdy zostali wysłani na misje i z niej nie powrócili. Od tamtego czasu żyli samotnie. Mieli po około 13 lat. Zawsze radzili sobie sami. Przygarnęli ich najemnicy i tam też się wychowali dla tego pole bitwy zawsze nazywali swoim domem. Patariko szybko nauczył się walki bronią białą i zaczął przyjmować zadania w poczcie najemników. Wraz z bratem byli świetni, a może najlepsi w tym fachu. Do momentu pewnego wydarzenia gdy cały ich oddział przyjaciół?... Nie to już była rodzina. Gdy cała ich rodzina została zabita gdy obaj byli na zleceniu. Od tamtego momentu obaj zaczęli wieść życie na uboczu. Stwierdzili że i oni powinni być "martwi" nie wychylali się z ukrycia a cień stał się ich nowym domem. Mimo zapału Kissao do walki, który był równie wielki co Patariko obaj zgodnie stwierdzili że tak będzie lepiej póki co. Próbowali wieść "normalne" życie z dala... gdzieś na uboczu nie wadząc nikomu. Jak długo? Pewnego dnia dostali zlecenie wymordowania małego oddziału Łowców, wcześniej nie wiedzieli, że są jednymi z nich toteż podjęli się go. Gdy dotarli na miejsce szybko zostali schwytani. Zasadzka? Będąc więźniami szybko zostali wyprowadzeni z niewiedzy. Wszystko zostało im wyjaśnione i narodziło się jedno ważne pytanie. Są z Łowcami czy przeciw? Bracia długo nie musieli myśleć. Zgodnie przytaknęli, chcąc powrócić do innych sobie podobnych.
Dodatkowe:
Kissao to jego brat


Ostatnio zmieniony przez Patariko Mikkakune dnia 14.01.17 20:06, w całości zmieniany 11 razy
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

1. Artefakt - zmieniłabym, że można wyczuć po zapachu (w przypadku wyczulonego zmysłu węchu) albo słuchu (w przypadku wyczulonego zmysłu słuchu)
2. Brak słabości, która miałaby skutki uboczne na polu walki.
3. Historia - ten sam problem co u brata.
4. Znaki interpunkcyjne - tak samo. Stawiamy spację po znakach interpunkcyjnych.
                                         
Nathair
Anioł Stróż
Nathair
Anioł Stróż
 
 
 

GODNOŚĆ :
Nathair Colin Heather, pierwszy tego imienia, zrodzony z burzy, król Edenu i Desperacji.


Powrót do góry Go down

1. Artefakt - zmieniłabym, że można wyczuć po zapachu (w przypadku wyczulonego zmysłu węchu) albo słuchu (w przypadku wyczulonego zmysłu słuchu) - Niżej
2. Brak słabości, która miałaby skutki uboczne na polu walki. - Całkowicie usunąłem możliwość korzystania w walce jednak wolałbym by pozwoliło to na pełne zniknięcie z jakichkolwiek zmysłów
3. Historia - ten sam problem co u brata. - [b]Nie. Wyjaśniliśmy już jak się stało, że z powrotem do nich należymy

4. Znaki interpunkcyjne - tak samo. Stawiamy spację po znakach interpunkcyjnych. - Wrzuciłem już spacje po każdym myślniku. Więcej nie widzę.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

1. W takim razie może okryć tylko jedną osobę i musisz dopisać skutki uboczne artefaktu.
2. Tak, ale mi chodzi o słabości postaci.
3. To w taki razie wiesz, że wyjaśnienie nie przejdzie. Logiczne, że wątpliwym jest fakt, iż dwie osoby mające ledwie po 20 lat byłyby zdolne rozgromić oddział Łowców (+100 lat, a więc i doświadczenie większe), który przewyższałby ich nie tylko doświadczeniem ale i liczebnością, a następnie przygarnął ich ot tak w szeregi Łowców, gdzie uprzednio będąc Łowcami nawiali i dołączyli do najemników. To po prostu nie przejdzie. Można zapytać Yuu jak się na to zapatruje (przywódca Łowców), ale już z miejsca wam powiem, że to nie przejdzie.
                                         
Nathair
Anioł Stróż
Nathair
Anioł Stróż
 
 
 

GODNOŚĆ :
Nathair Colin Heather, pierwszy tego imienia, zrodzony z burzy, król Edenu i Desperacji.


Powrót do góry Go down

1. W takim razie może okryć tylko jedną osobę i musisz dopisać skutki uboczne artefaktu. - Prosze, jest możliwe wykrycie przez węch.
2. Tak, ale mi chodzi o słabości postaci. - W takim razie podaj mi proszę słabości Płaszcza Cieni który może być używany nawet w walce, a działa dość podobnie. No ale niech będzie. 2 posty po wyjściu bez możliwości walki
3. To w taki razie wiesz, że wyjaśnienie nie przejdzie. Logiczne, że wątpliwym jest fakt, iż dwie osoby mające ledwie po 20 lat byłyby zdolne rozgromić oddział Łowców (+100 lat, a więc i doświadczenie większe), który przewyższałby ich nie tylko doświadczeniem ale i liczebnością, a następnie przygarnął ich ot tak w szeregi Łowców, gdzie uprzednio będąc Łowcami nawiali i dołączyli do najemników. To po prostu nie przejdzie. Można zapytać Yuu jak się na to zapatruje (przywódca Łowców), ale już z miejsca wam powiem, że to nie przejdzie. - Lepiej?
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Teraz akcept. Miłej gry~
                                         
Nathair
Anioł Stróż
Nathair
Anioł Stróż
 
 
 

GODNOŚĆ :
Nathair Colin Heather, pierwszy tego imienia, zrodzony z burzy, król Edenu i Desperacji.


Powrót do góry Go down

                                         
Sponsored content
 
 
 


Powrót do góry Go down

- Similar topics

 
Nie możesz odpowiadać w tematach