Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

Go down

Pisanie 03.04.18 12:25  •  Marcelinko! Empty Marcelinko!
Marcelinko! Original


ZNANA GODNOŚĆ: Marcelina Rishipazūru.
WIZUALNY WIEK: Dwadzieścia.
KOLOR WŁOSÓW: Ciemny brąz.
KOLOR OCZU: Bardzo jasny niebieski (cyjanowy) z ciemniejszymi obwódkami. Lewa tęczówka zmienia kolor pod wpływem emocji na krótką chwilę.
WZROST: Sto sześćdziesiąt cztery.
WAGA: Czterdzieści dziewięć i pół.
PROFESJA: Właścicielka desperackiego kasyna, przywódczyni szajki szakali działającej na terenie m-3, handlarka.
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Desperacja - a konkretniej prywatny gabinet w jej kasynie. W m-3 także posiada mieszkanie, które niegdyś kupiła ze swoim nieżyjącym już partnerem, pojawia się tam jednak sporadycznie.
ZWIERZĘCA FORMA: Melanistyczny (czarny) jaguar.
DODATKOWE INFORMACJE:
x Jej pradziadek - Aragot - jest demonem, dzięki któremu zbiegła z placówki s.spec.
x Jej specyficzny wzrok wywołuje poczucie dyskomfortu - głównie za sprawą artefaktu, jednak sam ich wyraz jest dość specyficzny.

UMIEJĘTNOŚCI:
x Talent artystyczny.
x Zielarstwo, znajomość ziół (głównie ważenie lekarstw i dragów)
x Bez problemu radzi sobie na ekstremalnej arenie desperacji (survival garl!).
x Pakiet kotowatego wymordowanego na start - wyostrzone zmysły, umiejętne skradanie się, zwinność, szósty zmysł.
x Doskonałe posługiwanie się sztyletami oburącz (5 pochwał).

DEFEKTY:
x Jest niska i chuda - i choć desperacja wychowała ją na wojowniczkę, nie należy ona do najsilniejszych fizycznie osób.
x Lewe kolano na wskutek przemęczenia może przypominać o sobie dość nieznośnym bólem.
x Z powodu niedoboru magnezu dokuczają jej skurcze wspomnianego kolana, łydki i stopy.
x Na plecach nadal znajdują się blade, małe blizny po anielskich, niedorozwiniętych skrzydłach. Nie były one używane odkąd Marcelina w wieku czternastu lat rozerwała sobie przez nie skórę na plecach - miejsca te są nadal wrażliwe na ból i ataki.

MOCE

x AKUREYRI
Mary atakujące na jej polecenie - stworzenia te przybierają postać czarnych panter o jasnych, błękitnych, pozbawionych źrenic ślepi. Każda ze zmor ma własną tonacje głosu, charakter oraz imię - Dike, Astarte, Haron, Nemezis, Fuma, Anhedonia oraz Terakota. | raz na sesję, czas trwania: 6 postów.
Efekty uboczne: Towarzysząca Marcelinie niepokojąca, zimna aura.

x CATACLASM
MOC. Jest to utrata materialności i możliwość znikania. Marcelina przeistacza się wtedy efektownie w ciemny, rozpływający się szybko dym. | max 3 razy na sesję.

x EPITHELIAL
Możliwość przybrania alternatywnej powłoki - potężnej, acz smukłej czarnej pantery (1,5 m w kłębie). Marcelina pozostaje nadal świadoma. Jej przemianie towarzyszy smuga ciemnego, gęstego dymu, a i w czasie egzystencji w tej formie jej ciało często miejscami zdaje się rozpływać, zaś ona sama pozostawia po swoich ruchach ciemną, gęstą firanę. Będąc w tej postaci Marcelina porozumiewa się z innymi tylko telepatycznie.

x RIBCAGE
Telekineza. Wokół objętych manipulacją przedmiotów tworzy się ciemna otoczka. | Max 3 razy na sesję.
Efekty uboczne: Przy zbyt intensywnym użyciu mocy Marcelina odczuwa uporczywy, ściskający ból przedramion.    

ARTEFAKTY

x POCAŁUNEK FOBOSA
Telepatia, dająca możliwość lekkiej manipulacji emocjami innych (głównie strachem). | 3x na sesję.
Efekty uboczne: Przez fakt, że artefakt działa najlepiej w przypadku kontaktu wzrokowego, ofiary przypisują dziwne zmiany nastroju hipnotyzującym właściwościom oczu Marceliny, które wyróżniają się niespotykanym odcieniem błękitu, przez co najlepiej zapamiętują właśnie je.

x SZEPT SZAKALA
Marcelina poprzez chwilowy kontakt wzrokowy wywołuje ostry, paraliżujący ból w głowie przeciwnika, którą ogarnia straszliwy pisk ogłuszający go na chwilę. Uczucie przypominające wbijanie igiełek głęboko w skroń oraz zagłuszające odczucie niepokoju nieznanego źródła skutecznie utrudnia ewentualną walkę. W trakcie korzystania z artefaktu oczy Marceliny zachodzą mocnym cyjanem (odcień błękitu) | 1 raz na sesję - ból trwa przez 1 post i pozostawia nieprzyjemne uczucie przez kolejne 2 posty.
Efekty uboczne: jeśli Marcelina użyje mocy, kiedy będzie ranna lub zmęczona, odczuje trwające dwa posty otępienia. Częste używanie mocy (3 sesje pod rząd) owocuje zawrotami głowy i odruchami wymiotnymi.

x JUDASZOWY ŚPIEW
Umbrakineza/nyktokineza. Artefakt ten daje możliwość zapanowania nad cieniem i mrokiem. | 2 posty użytku, 4 przerwy, 3 posty użytku, 5 przerwy itd.
Efekty uboczne: zbyt długie i intensywne korzystanie z artefaktu skutkuje chwilowym oślepieniem.

SPECJALNE PROŚBY DO MG: Bardzo lubię, gdy w misjach pojawiają się postacie z otoczenia Marceliny, znajdziecie je tutaj..
                                         
Marcelina
Poziom E
Marcelina
Poziom E
 
 
 


Powrót do góry Go down


 
Nie możesz odpowiadać w tematach