Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

 :: Off :: Karty Postaci


Go down

Pisanie 05.10.16 23:11  •  Asheritt. Empty Asheritt.
Asheritt. Ruxy6v

Godność: Shinji Inseki.
Pseudonim: Asheritt.
Płeć: Mężczyzna.
Wiek: 32 lata. Wygląda maksymalnie na jakieś 20 lat.
Zawód: Żołnierz. Chyba można go tak nazwać.
Miejsce zamieszkania: M-3.

Organizacja: Łowcy. Chyba...
Stanowisko: Technik.
Rasa: Łowca.
Ranga: Indywidualista.

Moce (/artefakty/technologia):

Nazwa:
Gałąź grzechu.
Czas trwania (+ czas odnawiania energii):
W zależności od wykorzystanej krwi: 1 (+6)/ 3(+4)
Ilość użyć:
Brak ograniczeń.
Wygląd:
Klik.
Zastosowanie:
Artefakt pozwala na manipulację własną krwią. Zwiększa jej produkcję oraz umożliwia zmagazynowanie jej - maksymalnie do 2000 litrów (2 m3). Gęstość krwi wynosi ok. 1060 kg/m3, więc nawet nie trzeba się zbytnio wysilać podczas walki, wystarczy zmiażdżyć przeciwnika masą. Podczas aktywacji jak już zostało wspomniane można dowolnie manipulować krwią. Telekineza, zmiana kształtu, zmiana skupienia... Nie musi być ona połączona bezpośrednio z tatuażem. W stanie stałym jest ona na tyle wytrzymała by powstrzymać przez chwilę nawet silny ostrzał broni palnej (1 post) i konkurować z najmocniejszą stalą. Możliwe także jest wystrzelenie jej w przeciwnika w formie np. pocisków, pokrycie nią ciała na kształt zbroi (pojawia się błyskawicznie, jednak nie jest zbyt trwała – 1-2 pociski albo cios mieczem i po ochronie), utworzenie tarczy (1 post wytrzymałości), bicza, broni białej... Długo by wymieniać. Kluczem do właściwego posługiwania się artefaktem jest odpowiednie formowanie. Po co tworzyć np. całą włócznię, skoro można stworzyć ją pustą w środku? Co prawda waży przez to mniej, ale za to z pozostałej krwi można zrobić kolejną.

Manipulacja taką ilością krwi potwornie obciąża organizm, dlatego po zakończeniu używania artefaktu użytkownik jest zazwyczaj osłabiony (jak bardzo – zależy od ilości wykorzystanej krwi). Jeśli pójdzie na całość to istnieje duże prawdopodobieństwo że pewnego razu nie przeżyje, bo omdlenia i zawroty głowy to chleb powszedni przy korzystaniu z tej mocy. Ponadto artefakt musi się zregenerować, co zajmuje spory kawałek czasu. Dlatego jeśli Ash musi z niego korzystać to zużywa przeciętnie 100-200 litrów (106 – 212 kg) jednocześnie.

P.S.: Wyobraźcie sobie że jeśli macie szczęście to już kilka godzin po dezaktywacji jesteście w stanie w miarę normalnie biegać, a już po kilkunastu przestajecie mieć mroczki przed oczami. I cały czas czujecie się jakby ktoś was przecisnął przez wyżymaczkę, a na domiar złego jesteście wściekle głodni. Pozdrawiam!

Nazwa:

Czas trwania (+ czas odnawiania energii):

Ilość użyć:

Wygląd:

Zastosowanie:

+ rasowe:
  - zwiększona tężyzna (podniesiona sprawność fizyczna; zręczność, szybkość, siła etc.);
  - umiejętność posługiwania się bronią palną na poziomie perfekcyjnym;
  - zwiększona regeneracja ciała;

Umiejętności:

Broń biała

Walka za pomocą broni białej nie sprawia mu problemu, wszystko jedno czy jest to katana, dwuręczny miecz czy plastikowy nóż do fast foodów.

Akrobatyka

Przewroty, uniki, skoki.... Nic trudnego, można nawet powiedzieć, że mało kto może za nim nadążyć.

Technik - mechaniczne protezy

Z racji tego, że sam przez bardzo długi czas posiadał protezę lewej ręki, Asheritt postanowił zaznajomić się z zasadami ich działania. W końcu nie zawsze mógł liczyć na to, że ktoś mu pomoże z naprawą wadliwego mechanizmu. I tak też sam stał się specjalistą od naprawy i protez.

Słabości:
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

- Similar topics

 
Nie możesz odpowiadać w tematach