Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

 :: Off :: Karty Postaci


Go down

Pisanie 14.07.16 19:02  •  Viktor Empty Viktor
Godność: Viktor Blue (nazwisko jest wymyślone, nie posiada własnego)
Pseudonim: "Golden Hands", "Cudowny lekarz" i inne wymyślone przez bliskich czy klientów.
Płeć: Mężczyzna
Wiek: Wygląda na 23, a w rzeczywistości ma 285 lat
Zawód: Najemnik do zadań różnych. Zaginął ci kot? Może potrzebujesz ochrony czy leków albo opieki medycznej? Viktor służy pomocą. (nie podejmuje się jedynie zabójst czy specjalnego okaleczenia kogoś)
Miejsce zamieszkania: Desperacja.

Organizacja: Neutralny
Stanowisko: -
Rasa: Anioł
Ranga: Anioł

Moce (/artefakty/technologia):

Boskie Oczy (moc)- jest to moc pozwalająca Victorowi prześwietlić człowieka i zobaczyć jego słabe punkty czy miejsca mogące powodować ból czy osłabione organizmu. Ułatwia to walkę czy diagnozowanie ludzi. W walce pozwala wykryć słaby punkt na ciele przeciwnika co pozwala zadać cios krytyczny. Podczas używania jego tęczówki stają się neonowo-błękitne
Prześwietlenie człowieka- czas działania: 2 tury* czas przerwy: 3 tury (od skończenia działania)

Skutki uboczne:
Po każdym użyciu występuje lekki ból głowy, lekki ból oczu oraz problemy ze wzrokiem**. (ból głowy 2 tury / ból oczu 1 tura / problemy ze wzrokiem 1 tura)

*tura- czyt. post
**problemy ze wzrokiem- krótkowzroczność, lekko zniekształcony widok

Władanie energią (żywioł)- Pozwala Viktorowi na władanie elektrycznością. Może wywoływać spięcia, razić innych prądem (coś ala paralizator), wystrzelić wiązkę energii w kierunku przeciwnika na odległość 15 metrów, działać jak gniazdko czy naelektryzować jakiś przedmiot. Jeszcze kilka innych sztuczek z tym związanych. Sprawia to również, że jest w dość dużym stopniu odporny na elektryczność
Ograniczenia:

Spięcie- może wywołać spięcie, które maksymalnie pozbawić może prądu na obszarze 100 metrów. Maksymalna siła to 3,5 tysięcy kW. (wystarczająco, aby wybić korki i na jakiś czas uniemożliwić dostarczenie prądu na ów obszarze). Victor musi dotknąć linii wysokiego napięcia, aby tego dokonać. czas przerwy w dostawie prądu 4 tury / czas odnowy 6 tury.

"Paralizator"- Victor elektryzuje swoje dłonie czy inne części ciała co pozwala mu na porażenie prądem przeciwnika i zależnie od tego jak duże będzie napięcie i jak długo będzie trwał kontakt może sparaliżować, ogłuszyć, poważnie uszkodzić układ nerwowy albo uśmiercić.
czas działania (zależnie od siły im mniejsza tym dłużej działa) 1-4 tur / czas odnowy (zależny od siły im większa tym dłuższy czas odnowy.) 3-6 tur.

paraliż- zależnie od siły i czasu kontaktu (czas kontaktu, aby wystąpił najkrótszy efekt 1 tura)  może trwać od 2-4 tur. czas odnowy 3-5 tur.

ogłuszenie- zależnie od siły i czasu kontaktu od 1-3 tur

poważne uszkodzenie układu nerwowego- zależnie od siły i kontaktu może być czasowe (1-2 dni) albo długotrwałe (jeśli będzie użyte na graczu musi on wyrazić zgodę)

paraliż oraz śmierć- przy użyciu maksymalnej mocy (jeśli użyte na graczu musi on wyrazić zgodę)

Skutki uboczne:
paraliż- przy paraliżu trwającym 3 tury lekkie odrętwienie kończyny, na której była użyta umiejętność (dłoń, ramię, stopa) (1 tura), a przy paraliżu trwającym 4 tury paraliż całej kończyny/kończyn, lekkie oszołomienie oraz średni krwotok z nosa. (paraliż kończyny/kończyn 2 tury / oszołomienie 1 tura / krwotok z nosa ok. 2-3 tury)

ogłuszenie- przy ogłuszeniu trwającym 2 tury lekkie odrętwienie kończyny, na której była użyta umiejętność (1 tura), a przy ogłuszeniu trwającym 3 tury objawy takie same jak przy paraliżu. (czas trwania osłabień również taki sam)

poważne uszkodzenie układu nerwowego- przy czasowym występuję paraliż kończyny/kończyn, krwotok z nosa oraz ból głowy ( paraliż 2 tury / krwotok ok. 2-3 tury / ból z głowy 2 tury), a przy stałym paraliż kończyny/kończyn, krwotok z nosa, mocny ból głowy, może wystąpić problem z zebraniem myśli (rzadko) (paraliż 2 tury / krwotok ok. 2-5 tur / ból głowy 3 tury/ problem z zebraniem myśli 1 tura)

śmierć- paraliż kończyny/kończyn, krwotok z nosa, mocny ból głowy, oszołomienie, podwyższona temperatura ciała, ból mięśni (paraliż kończyny/ kończyn 3 tury / krwotok ok. 3-6 tur (brak możliwości wykrwawienia) / oszołomienie 2 tury / podwyższona temperatura ciała o 1,5 stopnia 5 tur / ból mięśni do końca sesji)

Piorun- pozwala na posłanie "pioruna" w kierunku przeciwnika, który wywołuje paraliż i lekki ból mięśni. Zasięg ataku to 15 metrów.
Ograniczenia: czas działania paraliżu oraz bólu mięśni- 1-5 m 3 tury, 6-10 m 2 tury, 11-15 m 1 tura / czas odpoczynku 4 tury

Elektryzacja przedmiotu- jak mówi nazwa. Viktor elektryzuje przedmiot. Wtedy tylko on może dotknąć ów przedmiotu. Na przykład w przypadku metalowego pręta czy pałki sprawia to, że zadaje ona mocniejsze obrażenia i może spowodować paraliż kończyny (jedynie ręki bądź nogi). Anioł może dokonać tego z odległości jednak musi znajdować się w odległości 5 metrów od przedmiotu i ów rzecz nie może znajdować się w powietrzu (lewitacja czy wyrzucenie przedmiotu w powietrze).
Ograniczenia: czas naelektryzowania przedmiotu 3 tury / czas odpoczynku 5 tury
Skutki uboczne: lekkie zmęczenie trwające turę.

Destroyers (Birthday i Honey)(artefakt)- są to rękawice z bliżej niezidentyfikowanego materiału. Z wyglądu przypomina on złoto. Mają również otwory w kształcie prostokątów w miejscu gdzie rękawice wchodzą na przedramiona. Pozwalają zadawać potężniejsze ciosy. Viktor nigdy się z nimi nie rozstaje. Dostał je kiedyś od pewnego mężczyzny za pomoc jego żonie. Mężczyzna nie wiedział jak się nimi posługiwać i uznał je za niepotrzebne, więc dał je chłopakowi z myślą, że on odkryje ich działanie. Anioł używał ich jako wzmocnienia dla swoich ciosów. Viktor sprawdził ich wytrzymałość (uderzył kilka razy młotkiem, itp.). Nie próbował jakiś bardzo niszczycielskich prób . Jednak przy użytych sposobach nic im się nie działo. Nie było widać nawet rysy. Zaciekawiło go z czego są wykonane, ale nawet metalurdzy nie byli w stanie stwierdzić z jakiego metalu zostały stworzone. Co ciekawe nie są nie wiadomo jak ciężkie. Swoje ważą i pewnie gdyby ktoś inny niż Viktor spróbował je założyć czy potrzymać to zdziwiła by go ich waga. Anioł przywyknął już do ich ciężaru dzięki czemu nie ma problemu z długim noszeniem ich. Nie robią się również zimne czy nie nagrzewają się zbytnio. Pozwala to nosić je bez jakiegoś większego problemu. Ich waga pomaga zadać nimi mocniejsze ciosy potrafiące złamać szczękę czy rękę bez większego problemu. Jednak to nie jedyne co je wyróżnia. Posiadają również moc, którą udało się Viktorowi odkryć. Polega ona na tym, że podczas użycia ich mocy "wyrzucają" one powietrze pod bardzo dużym ciśnieniem co przyspiesza cios oraz zwiększa jego siłę. Podczas korzystania z mocy wbijają cienkie kolce w przedramię co pozwala Viktorowi na regulację siły uderzenia. Chłopak nie wie na jakiej zasadzie to działa. Po prostu. Chce uderzyć tylko trochę mocniej to uderza trochę mocniej, a jak chce zniszczyć ogromny głaz rękawice wzmacniają cios na tyle, aby głaz rozpadł się na drobny gruz bez większego problemu. Jednak kiedy moc uruchomiona jest przez długi czas chłopak odczuwa skutki uboczne i jego ciało się przegrzewa. Pomimo, że nagrzewa się do bardzo wysokiej temperatury (rękawice do wyższej i zaczynają parować) nie umiera od tego ani nie ma poparzeń.. Maksymalnie może stracić przytomność na pół albo cały dzień i po obudzeniu będzie czuł się wycieńczony i nie będzie w stanie się ruszać przez następną połowę dnia.
Czas działania- zależy od chęci chłopaka, wzmocnienie może trwać od 1-6 tur. / czas odpoczynku zależnie jak szybko moc została dezaktywowana od 3-7 tur.
Skutki uboczne:
1 tura- brak
2 tury- lekkie zmęczenie (jeśli wyłączy zmęczenie znika po 2 turach)
3 tury- średnie zmęczenie, ból głowy (jeśli wyłączy zmęczenie oraz ból głowy znika po 4 turach)
4 tury- średni zmęczenie, ból głowy, lekkie zwiększenie temperatury (10 stopni=46 stopni) ( jeśli wyłączy zmęczenie i ból głowy znikają po 5 turach, a temperatura stopniowo spada (2,5 stopnia/1 turę))
5 tur- mocne zmęczenie, poważny ból głowy, średnie podwyższenie temperatury (35 stopni=71 stopni) oraz paruje (jeśli wyłączy zmęczenie po 4 turach zmniejsza się do średniego, ból głowy znika po 5 turach, a temperatura stopniowo spada (4 stopnie/1 turę))
6 tur (po tej turze traci przytomność)- pod koniec tury traci przytomność, a temperatura ciała wzrasta do 120 stopni (nie da się go dotknąć) oraz paruje ( nieprzytomny do końca fabuły/potem musi być jedna fabuła gdzie odpoczywa, temperatura od razu spada do 50 stopni po 2 turach (potem jest po 5 stopni/1 turę ))

Zwiększona regeneracja ciała (rasowe)
Skrzydła (rasowe)

Umiejętności:
Walka wręcz- Viktor od małego uczył się bić. Jego nauczycielem był mężczyzna, który go wychowywał oraz uznawał się za jego "ojca". Chłopak przez bardzo długi czas szlifował swoje umiejętności, aż w końcu opanował je do perfekcji. Teraz nie ma równych sobie jeśli chodzi o walkę w zwarciu. Nawet kogoś uzbrojonego w miecz, nóż czy inną broń mógłby pokonać. Tutaj dzięki dostają Destroyersi, czyli jego wierne rękawice. Dzięki nim stał się jeszcze trudniejszym przeciwnikiem do pokonania.

Znajomość medycyny- Anioł również uczył się medycyny. Uznał to za bardzo przydatną wiedzę, szczególnie jeśli chodzi o pomaganie innym. Nie ma ziół, których by nie znał czy jakiś różnych odczynników i innych składników pozwalających stworzyć lekarstwa. Również rehabilitacje czy leczenie ran opanował w znacznym stopniu.

Tężyzna- chłopak jest bardzo wytrzymały jak i silny. Jego ciało jest w stanie wytrzymać naprawdę dużo. Musiał bardzo mocno pracować nad swoim ciałem, aby móc dłużej korzystać ze swoich umiejętności. Kiedy otrzymał rękawice przyłożył się do tego jeszcze bardziej. Przesunął granice swojego ciała o wiele dalej niż normalnie mógłby wytrzymać. Za dzieciaka do treningu motywował (zmuszał) go Cezar, czyli jego przybrany ojciec. Wtedy było to dla niego strasznym przeżyciem. Nie raz wymiotował z za dużego wysiłku. Jednak teraz jest za to wdzięczny Cezarowi.

*Zwiększona zwinność (rasowe)
*Zwiększona szybkość (rasowe)


Słabości:

Zbyt duże zaufanie do ludzi- Viktor jest aniołem do wynajęcia. Ludzie przychodzą i potrafią wciskać mu bujdy na resorach i pomimo, że gdzieś z tyłu głowy wie, że to kłamstwo nie potrafi odmówić czy bezpodstawnie nie zaufać obcemu. Czasami zdarza się, że chłopak ląduje w opuszczonym magazynie i okazuje się, że ten magazyn nie jest wcale taki opuszczony, a obrączki nie ma. Zawsze udaje się chłopakowi jakoś wyjść z takich sytuacji. Bez szwanku albo rannym. To już różnie bywa.

"Nie pozwolę ci zginąć."- Anioł nawet jak na Anioła za bardzo chce bronić bliskich, trochę dalszych czy sojuszników. Jeśli widzi, że sytuacja jest beznadziejna potrafi użyć wszystkich swoich najsilniejszych, a co za tym idzie wykańczających go na dłuższy czas umiejętności. Wtedy nie jest problemem wytrzymać cholernie dużo czasu na odpalonym trybie Destroyer'a, który jest naelektryzowany oraz odpalony Paralizator na pełną moc. Co z tego, że szansa na jego przeżycie drastycznie spada. Liczy się, aby bliscy przeżyli. On sobie jakoś poradzi (co z tego, że będzie nieprzytomny, a zabrać go będzie można dopiero po tym jak "ochłonie")


Wygląd zewnętrzny:
No dobrnęliśmy jakoś do wyglądu. Więc jak wygląda nasz Aniołek. Ma krótkie granatowe włosy, które układają się same w artystyczny nieład i opadają dość krótką grzywką na czoło. Jego oczy są koloru granatowego (zbieg okoliczności?). Nos jest nieduży i niezadarty. Usta natomiast są wąskie oraz bladoróżowe. Cera jest dość blada. Jest bardzo dobrze zbudowany jednak jego mięśnie nie są wielkości tych Pudziana. Trudno określić jakie naprawdę ma dłonie, ponieważ ciągle ma założone Destroyers. Jest dość wysoki, gdyż mierzy 184 centymetry. Jeśli chodzi o ubiór to nosi długi biały płaszcz, białą koszulę, a do niej granatowy krawat, skórzane rękawiczki (rękawiczki na rękawicach no ładnie), czarne szerokie bojówki z licznymi kieszeniami oraz wysokie czarne buty. Jego nieodłączną częścią ubioru są również Destroyers.
Charakter:
Chłopak jest dość miłym gościem, który trzyma uczucia na smyczy. Nie jest zbytnio wylewny. Taki typowy profesjonalista. Jego prawdziwą osobę znają tylko jego przyjaciele. Uśmiech gości na jego twarzy tylko w ich towarzystwie. Przy klientach może się chłodno i lekko uśmiechnie (bo trzeba). Jest dość ufny co do ludzi. Może nie jest to na tyle, że ufa w każdą bajeczkę bez żadnego "ale". Po prostu chce wierzyć, że ludzie nie są tacy zakłamani. Dla swoich przyjaciół jest jak starszy brat. Troszczy się, wysłucha jak trzeba, pomoże w razie problemu czy potrzeby nakopania komuś, opieprzy kiedy trzeba i ochroni swoim ciałem za wszelką cenę. Potrafi też być skończonym dupkiem. Zdarzają mu się takie dni. Wtedy klienci mają przerąbane. Jest wtedy chłodny, niemiły i niezbyt zwraca uwagę na słowa. Lepiej go nie wkurzać. Viktor potrafi wtedy w trochę inny sposób przedstawić mu Birthday i Honey. Taki ktoś ma wtedy duży problem. Kobiety traktuje z należytym szacunkiem. Jest dla nich dżentelmenem. Nie pozwoli na bezpodstawne oczernianie płci przeciwnej.

Historia:

Dowiecie się od niego.

Dodatkowe:

-Birthday i Honey to imiona jego rękawic.
-Cezar to imię jego przybranego ojca, który się nim opiekował kiedy Anioł był dzieciakiem.
-Uwielbia kawę.
-Muzykę też.
-Nie zna swoich biologicznych rodziców.
-Odkąd dostał Birthday i Honey w ogóle ich nie ściąga. (nawet w nich śpi)
-Jego ulubionym kolorem jest granatowy.
-Jest w dobrych kontaktach z Łowcami oraz Dogs.
-Lubi nazywać swoje rzeczy (niektóre).


Ostatnio zmieniony przez Viktor dnia 17.07.16 3:44, w całości zmieniany 8 razy
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 16.07.16 20:08  •  Viktor Empty Re: Viktor
Spoiler:

edit:

Akceptuję teraz. Śmigaj na fabułę i dobrej gry.
                                         
Arcanine
Wilczur     Poziom E
Arcanine
Wilczur     Poziom E
 
 
 


Powrót do góry Go down

- Similar topics

 
Nie możesz odpowiadać w tematach