Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

 :: Off :: Karty Postaci


Go down

Pisanie 22.12.15 13:29  •  Etore Empty Etore
Godność: Etore
Pseudonim: Brak
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 560, a wygląda na 17~18
Zawód: włóczęga
Miejsce zamieszkania: Desperacja

Organizacja: Neutralny
Stanowisko: Brak
Rasa: Anioł
Ranga: Ranga Dodatkowa: Upadły anioł


Moce (/artefakty/technologia):

1) Wybranym żywiołem jest lód, z nim wiążą się też wszystkie moce Etore, podstawowa zdolność to lodowa ziemia, która pozwala zmienić pole o powierzchni 1 HA w lód. Wszyscy wiedzą, że podstawą do walki jest przystosowanie terenu do swoich możliwości. W normalnych warunkach przemiana (proces zmiany) trwa jeden post, użytkownik przykłada ręce do ziemi, a lód spokojnie rozchodzi się. W warunkach wodnych proces jest natychmiastowy. Efektem może w ogóle nie wystąpić jeśli przeciwnik jest sprawny, wyjątkowo ciężki bądź potrafi latać. Jednak dla mało zwinnych rywali, bądź takich którzy są słabo odporni na śliz poruszanie się po terenie Etore stanie się prawdziwą udręką. Czas trwania umiejętności to 10 postów, ewentualnie oddalenie się Etore od zmienionego miejsca. Zdolność ta nie pozwala zmienić w lód organizmów żywych!
2) Lodowa obrona:
Wersja prosta: Pozwala na wystawienie ręki do przodu i stworzenie wyjątkowo wytrzymałego weneckiego lustra z lodu. Tworzy się ono przed Etore i może być maksymalnie wysokie na 5 metrów, szerokie na 3,5 metra i grube na 0,5 metra. Technika ta rozpada się po zatrzymaniu silnego ataku, tworzy się natychmiastowo po wyciągnięciu ręki. Maksymalna ilość luster na polu walki to 4. Unicestwienie lustra przez twórcę jest możliwe poprzez uderzenie w nie, bądź poprzez siłę woli, ta druga opcja trwa jednak 1 post.
Wersja zaawansowana: Pozwala na stworzenie kryształu z lodu, który jest praktycznie niezniszczalny od zewnątrz. Jedynie najsilniejsze ogniste ataki się przedrą. Maksymalna ilość tworzonych kryształów to 3, Etore może je stworzyć do 15 metrów od siebie, powstają natychmiast. Jeżeli zakończy on tworzenie lodowej ziemi to może jest stworzyć na 5 razy większym obszarze wchodzącym w skład wcześniejszej techniki.  Istnieje możliwość obronienia kogoś bądź zamknięcia przeciwnika w środku. Niestety umiejętność posiada ogromną słabość. Jeżeli ktoś uderzy w wewnętrzną ściankę kryształu 5 razy w ciągu 3 sekund ten natychmiast zniknie. Dodatkowo kryształy roztapiają się po 6 postach i jeżeli powodem zniknięcia był czas a nie cofnięcie zdolności przez zamkniętą w środku osobę (bądź zniszczenie jej od zewnątrz) to przez następne 6 postów maksymalna liczba kryształów, które można stworzyć spada o 1.
3) Lodowa pięść - Jedyny ofensywy atak Etore. Pozwala na 2 posty otoczyć pięć lodową energią. Atak ładuje się 1 post, podczas jeżeli podczas niego anioł zostanie trafiony ładowanie zostanie przerwane. Jeżeli ktoś da się trafić takim atakiem zmieni się on w lodowy posąg, który można bez problemu rozbić. Jeżeli lodowa pięść uderzy w wersję prostą lodowej obrony to zostanie zwiększona do rozmiarów lustra i poleci w przód. Efektem tego będzie o 1,5 razy dłuższy czas regeneracji lodowej pięści i niemożliwość użycia jednego lustra przez 10 postów. Jeśli jakimś cudem posąg nie zostanie rozbity to przeciwnik zostanie rozmrożony po 7 postach, będzie czuł się wyjątkowo osłabiony. Efektem trafienia przez powiększoną lodową pięść jest taki sam jak trafienia przez zwykłą. Czas odnowy to 4 posty, w przypadku uderzenia w lustro to 6 postów.

Umiejętności:
-> Bieganie z pełną szybkością po śliskich nawierzchniach
-> Możliwość wyjątkowo wysokich wyskoków
-> Możliwość utrzymania stałej temperatury ciała
-> Zwiększona zwinność, szybkość

Słabości:

-> Brak znaków dotyczących choroby w postaci temperatury, jeżeli to jedyny objaw to nigdy nie zostanie ona wykryta, chyba że inny czynnik zmusi Etore do zaprzestania utrzymywania stałej temperatury
-> Strach przed ogniem koloru czarnego bądź niebieskiego, kojarzą mu się one z innymi Boskimi stworzeniami. Nie boi się za to zwyczajnych płomieni, stworzonych przez ludzi.
-> Odczuwa strach gdy przebywa w zaludnionych miejscach, może to prowadzić do niekontrolowanego użycia lodowej ziemi.

Wygląd zewnętrzny:

Wysoki na 175 cm, ważący 62 kilogramy osobnik, posiada charakterystyczne średniej długości białe włosy. Jego oczy są błękitne, co doskonale łączy się z posiadanym przez niego żywiołem. Jego skóra posiada ciemniejszy odcień. Na jego prawym nadgarstku znajduje się charakterystyczna czerwona obręcz, która ogranicza zasięg jego lodowej pięści. Nie wygląda on na szczególnie umięśnionego czy wyróżniającego się.

Charakter:

Jest to szczególny anioł, który przez wzgląd na swoją historię nienawidzi większości żywych istnień. Odczuwa on jednak pewną dozę sympatii związaną z nowymi stworzeniami, które pojawiły się na tej planecie. Wszyscy Ci odrzuceni przez schematy mogą łatwiej znaleźć w nim sojusznika. Nie oznacza to, że jest on wyjątkowo otwarty, zawsze ciężko zdobyć jego zaufanie. Nie należy do odważnych z drugiej strony nie jest szczególnie płochliwy. Stara się uniknąć zaludnionych miejsc, boi się wyobcowania, które odbiera na swój sposób. Większość żywych istot nie chciałoby pozostać samemu, on w takiej sytuacji odczuwa ukojnie. Zapewnia mu to względne poczucie bezpieczeństwa.

Historia:

Od zawsze Etore nie nadawał się na typowego szarego anioła. Nie był on wstanie pokochać większych społeczności, które wykreował twórca. Miłował się w mniejszych pokrzywdzonych stworzeniach. Mimo wszystko żył w raju do momentu, w którym interesy innych nie przeczyły jego własnej wizji świata. Mimo wszystko nie mógł on trwać w takiej obłudzie wiecznie. Większość jego gatunku wolała bronić ludzi, istot które dla Etora nie były tego wartę. Podczas kolejnych to wydarzeń anioł zdecydował się na ucieczkę. Zawsze preferował samodzielny tryb życia, dlatego nie ciężko było mu podjąć się takich kroków. Uciekł w najbardziej nieznane i niebezpieczne miejsce na tym świecie, do Desperacji. Od czasu ucieczki w wieku 510 lat krąży on sam po świecie i stara się unikać kontaktu z różnymi stworzeniami. Przez cały czas boi się tego, że inne anioły postanowią się go pozbyć. Wyjątkowym problem m byłby te, posługujące się wyjątkowo silnym kolorowym ogniem, które byłby wstanie zniszczyć jego lodowe twory...


Dodatkowe:

-> Postać lubi palić papierosy
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 22.12.15 15:16  •  Etore Empty Re: Etore
1. Rangi dodatkowe są zamknięte. Spis ma być dopiero uzupełniony. ._.
2. Pierwsza moc: 10 postów do zdecydowanie za dużo. Redukcja. Plus napisz jakieś skutki uboczne i czas przerwy między użyciami.
3. To samo. Brak ograniczeń postowych.
4.
Pozwala na 2 posty otoczyć pięć lodową energią.
Pięść |:
5.
Atak ładuje się 1 post, podczas jeżeli podczas niego anioł zostanie trafiony ładowanie zostanie przerwane.
Wszędzie 'podczas' |:
6. Nie ma możliwości całkowitego zamrożenia i roztrzaskania. Dajemy przeciwnikom szansę do obrony~ I znowu przesadzenie z postami. 7 to za dużo.

Do poprawy
                                         
Nathair
Anioł Stróż
Nathair
Anioł Stróż
 
 
 

GODNOŚĆ :
Nathair Colin Heather, pierwszy tego imienia, zrodzony z burzy, król Edenu i Desperacji.


Powrót do góry Go down

Pisanie 22.12.15 15:31  •  Etore Empty Re: Etore
1. To istnieje jakaś opcja gry Aniołem z takim charakterem i inną rangą ?

Zdolności (poprawione rzeczy zgodnie z zaleceniami, są pogrubione):

1) Wybranym żywiołem jest lód, z nim wiążą się też wszystkie moce Etore, podstawowa zdolność to lodowa ziemia, która pozwala zmienić pole o powierzchni 1 HA w lód. Wszyscy wiedzą, że podstawą do walki jest przystosowanie terenu do swoich możliwości. W normalnych warunkach przemiana (proces zmiany) trwa jeden post, użytkownik przykłada ręce do ziemi, a lód spokojnie rozchodzi się. W warunkach wodnych proces jest natychmiastowy. Efektem może w ogóle nie wystąpić jeśli przeciwnik jest sprawny, wyjątkowo ciężki bądź potrafi latać. Jednak dla mało zwinnych rywali, bądź takich którzy są słabo odporni na śliz poruszanie się po terenie Etore stanie się prawdziwą udręką. Czas trwania umiejętności to 6 postów, ewentualnie oddalenie się Etore od zmienionego miejsca. Umiejętności wymaga przynajmniej 5 postów przerwy, chyba że zmieniona została woda, wtedy czas ten skraca się do 2 postów. Skutkiem ubocznym użycia tej zdolności jest wykluczenie użycia ofensywnego ataku (lodowej pięści) przez 2 posty. Zdolność ta nie pozwala zmienić w lód organizmów żywych!
2) Lodowa obrona:
Wersja prosta: Pozwala na wystawienie ręki do przodu i stworzenie wyjątkowo wytrzymałego weneckiego lustra z lodu. Tworzy się ono przed Etore i może być maksymalnie wysokie na 5 metrów, szerokie na 3,5 metra i grube na 0,5 metra. Technika ta rozpada się po zatrzymaniu silnego ataku, tworzy się natychmiastowo po wyciągnięciu ręki. Maksymalna ilość luster na polu walki to 4. Lustro rozpada się samoistnie po 4 postach, chyba że dotyka lodowej ziemi, wtedy czas trwania zdolności wydłuża się o 50%. Unicestwienie lustra przez twórcę jest możliwe poprzez uderzenie w nie, bądź poprzez siłę woli, ta druga opcja trwa jednak 1 post.
Wersja zaawansowana: Pozwala na stworzenie kryształu z lodu, który jest praktycznie niezniszczalny od zewnątrz. Jedynie najsilniejsze ogniste ataki się przedrą. Maksymalna ilość tworzonych kryształów to 3, Etore może je stworzyć do 15 metrów od siebie, powstają natychmiast. Jeżeli zakończy on tworzenie lodowej ziemi to może jest stworzyć na 5 razy większym obszarze wchodzącym w skład wcześniejszej techniki. Istnieje możliwość obronienia kogoś bądź zamknięcia przeciwnika w środku. Niestety umiejętność posiada ogromną słabość. Jeżeli ktoś uderzy w wewnętrzną ściankę kryształu 5 razy w ciągu 3 sekund ten natychmiast zniknie. Dodatkowo kryształy roztapiają się po 6 postach i jeżeli powodem zniknięcia był czas a nie cofnięcie zdolności przez zamkniętą w środku osobę (bądź zniszczenie jej od zewnątrz) to przez następne 6 postów maksymalna liczba kryształów, które można stworzyć spada o 1.
3) Lodowa pięść - Jedyny ofensywy atak Etore. Pozwala na 2 posty otoczyć pięść lodową energią. Atak ładuje się 1 post, jeżeli podczas niego anioł zostanie trafiony ładowanie zostanie przerwane. Jeżeli ktoś da się trafić takim atakiem zmieni się on w lodowy posąg. By rozbić ten posąg potrzeba sporo siły bądź, jakiejś sprytnej metody, sam anioł nie będzie wstanie tego zrobić gołymi pięściami. Ponowny atak tą techniką od razu rozbija posąg. Jeżeli lodowa pięść uderzy w wersję prostą lodowej obrony to zostanie zwiększona do rozmiarów lustra i poleci w przód. Efektem tego będzie o 1,5 razy dłuższy czas regeneracji lodowej pięści i niemożliwość użycia jednego lustra przez 10 postów. Jeśli jakimś cudem posąg nie zostanie rozbity to przeciwnik zostanie rozmrożony po 4 postach, będzie czuł się wyjątkowo osłabiony. Efektem trafienia przez powiększoną lodową pięść jest taki sam jak trafienia przez zwykłą. Czas odnowy to 3 posty, w przypadku uderzenia w lustro to 6 postów.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 22.12.15 16:17  •  Etore Empty Re: Etore
1. No niezbyt. Ewentualnie anioł Zastępu, ale tutaj Twoja postać nadal musiałaby należeć do społeczeństwa aniołów.
2. Dalej źle, bo masz 6/5 użycia, kiedy większość ma 3/4. Czyli jeden post mniej użytkowania niż regeneracji, nie na odwrót.
3. Widzę małą nieścisłość. Raz napisałeś, że lustra rozpadają się po 4 postach, a potem, że po 6. I dobrze rozumiem? Wytwarza 3 kryształy a potem przez kolejne 6 postów następne?
                                         
Nathair
Anioł Stróż
Nathair
Anioł Stróż
 
 
 

GODNOŚĆ :
Nathair Colin Heather, pierwszy tego imienia, zrodzony z burzy, król Edenu i Desperacji.


Powrót do góry Go down

Pisanie 22.12.15 16:44  •  Etore Empty Re: Etore
1. To trochę lipa, bo to niszczy piękny schemat wolności ;(


1) Wybranym żywiołem jest lód, z nim wiążą się też wszystkie moce Etore, podstawowa zdolność to lodowa ziemia, która pozwala zmienić pole o powierzchni 1 HA w lód. Wszyscy wiedzą, że podstawą do walki jest przystosowanie terenu do swoich możliwości. W normalnych warunkach przemiana (proces zmiany) trwa jeden post, użytkownik przykłada ręce do ziemi, a lód spokojnie rozchodzi się. W warunkach wodnych proces jest natychmiastowy. Efektem może w ogóle nie wystąpić jeśli przeciwnik jest sprawny, wyjątkowo ciężki bądź potrafi latać. Jednak dla mało zwinnych rywali, bądź takich którzy są słabo odporni na śliz poruszanie się po terenie Etore stanie się prawdziwą udręką. Czas trwania umiejętności to 4 posty, ewentualnie oddalenie się Etore od zmienionego miejsca. Umiejętności wymaga przynajmniej 5 postów przerwy, chyba że zmieniona została woda, wtedy czas ten skraca się do 2 postów. Skutkiem ubocznym użycia tej zdolności jest wykluczenie użycia ofensywnego ataku (lodowej pięści) przez 2 posty. Zdolność ta nie pozwala zmienić w lód organizmów żywych!


3. Lusterka stoją 4, chyba że zostaną utworzone na zdolności nr 1, wtedy stoją 6. Kryształy stoją 6 chyba że ktoś je dezaktywuje (wykona parę szybkich puknięć jak w szybkę akwarium, bądź jakimś cudem z zewnątrz rozwali ) Mogę zmniejszyć czas kryształów do 4 bez problemu. Dodatkowo maksymalna liczba kryształów na raz to 3, zależnie od tego jak znikną (ich ilość może tylko spadać)
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 22.12.15 16:57  •  Etore Empty Re: Etore
1. Zawsze możesz przeczekać. Wybrać inną rangę i jak zwolniłaby się jakaś specjalna, to fabularnie to rozwiązać.

2. Hm, dalej mi zgrzyta. Powiedzmy, że moc działa przez 3 posty na 4 odpoczynku. A jak jest woda to 4 posty na 4 odpoczynku.

3. To zmniejsz to 4 jak to nie problem. Czyli może przywołać 3 kryształy i 4 lustra?
                                         
Nathair
Anioł Stróż
Nathair
Anioł Stróż
 
 
 

GODNOŚĆ :
Nathair Colin Heather, pierwszy tego imienia, zrodzony z burzy, król Edenu i Desperacji.


Powrót do góry Go down

Pisanie   •  Etore Empty Re: Etore
                                         
Sponsored content
 
 
 


Powrót do góry Go down


 
Nie możesz odpowiadać w tematach