Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

Strona 1 z 2 1, 2  Next

Go down

Pisanie 16.02.15 14:26  •  Generałowie - chłopcy na posyłki Empty Generałowie - chłopcy na posyłki
Wyobraźcie sobie - dyktator zleca generałowi zadanie "wyślij tu ludzi, niech zrobią tamto" -
A co robi biedny generał? Musi albo iść sam, albo przekonać innego Speca, by wykonał zadanie. Dlaczego? Bo generałowi nie przysługują żadni żołnierze. I teraz organizacja, która powinna siać postrach, nie ma żadnych szans w walce i traci kolejnych oficerów, bo generał nie może nikim dowodzić i wir walki musi rzucać się bezpośrednio.

Osobiście jestem za tym, by generałom też przysługiwali NPC. Nie 10. Wystarczy 3-5. To zmieni wystarczająco układ sił.

EDIT: Strasznie chaotycznie wyszło.

Gość
Gość

Powrót do góry Go down

Jeśli jeszcze nie przysługują im jacyś NPC, to faktycznie trzeba im to przydzielić. Niemniej jednak wydawało mi się, że przynajmniej kilku już mogą używać, ale nie zagłębiałam się w szczegóły, nie znam się.
Z pewnością powinni mieć.

Gość
Gość

Powrót do góry Go down

Jestem za 3 NPCami na stałe. Ale też myślałem z definicji, żeby w sytuacjach poza walkami generałowie mogli kontrolować jakichkolwiek NPCów SPECowych według rozkazów. W walce to już inna sprawa, do przemyślenia głębszego.

Gość
Gość

Powrót do góry Go down

Cronus - bo aktualnie jest tak, że można kierować NPC, choć z tym drobnym wyjątkiem, który zaznaczyłeś. Generałowie również mogą z tego przywileju korzystać. Inną kwestią są walki, bo robiłoby się nieczysto w stosunku do innych, jeśli gracz A  wymyśli sobie nagle, że jest najlepszym kumplem całego wschodniego legionu, który przybiega mu na pomoc, gdy tego potrzebuje. I nagle okazuje się, że nie walczymy z samą postacią gracza A, tylko z półtora tysiąca zamaskowanych nindżów z shurikenami i mocami skradzionymi Naruto. User B będzie się dąsać, user A uzna, że przecież mógł sobie na to pozwolić. Wiadomo jak jest.