Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

Go down

Pisanie 28.03.20 2:56  •  Lysander Empty Lysander
ZNANA GODNOŚĆ: Lysander Holbein
WIZUALNY WIEK: 37 lat w ludzkiej | 1000 w rzeczywistości
KOLOR WŁOSÓW: Rudy
KOLOR OCZU: Zielone
WZROST: 200 cm |145 cm w kłębie
WAGA: 114 kg |300 kg
PROFESJA: Strażnik Kaplicy | Myśliwy | Wilcza Jagoda KNW
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Desperacja - Góry Shi
ZWIERZĘCA FORMA:
Przerośnięty Tygrys Bengalski [jego "podstawowa" forma]:

DODATKOWE INFORMACJE:
■ Mimo swej groźnej natury jest strasznie łasy na pieszczoty. Kiedy nikt nie widzi.
■ Poluje niemal wyłącznie w nocy ze względu na dobry wzrok.
■ Często zapuszcza się na edeńskie tereny polując na co mniej uważne aniołki i dobrą zwierzynę, pozwalając tym samym na plotki wśród pierzastych. Czasami straszą nim niesforne dzieci.
■ Znany też jako ten, który dba o usuwanie gryzoni.
■ Kocimiętka? Zabawy? Oczywiście, że tak!
■ Alkohol i duży kot to złe połączenie.
■ Starszy od siostry o siedem minut.
■ Na karku ma wypalony znak KNW.
■ Uwielbia muzykę. Koi go i pozwala się wyciszyć albo poprawić humor.
■ Najczęściej zjada surowe mięso.
■ Za poprzedniego proroka był Inkwizytorem. Obecnie został przeniesiony na stanowisko Wilczej Jagody, na którą ma predyspozycje. Plus - udowodnił swoją wierność przez cały swój okres pobytu w KNW.
■ Po przemianie w Wymordowanego natrafił na jednego z kapłanów KNW. To właśnie on, którego już imienia nie pamięta, zapewnił mu przyszłość w Kościele, wdrożył go i to cholernie skutecznie. KNW traktuje jak swój dom.
■ Ma własnego anioła stróża, który nad nim sprawuje pieczę...wbrew jego woli, rzecz jasna.

UMIEJĘTNOŚCI:
■ Umiejętności rasowe [czujność|zwiększona tężyzna|wyostrzone zmysły]

■ Surival
Przetrwanie w dziczy nie stanowi dla Lysandra najmniejszego problemy. Nie tylko jako zwierzę. W swej ludzkiej formie doskonale wie jak zadbać o siebie bez podstawowych przyborów, będąc zdanym tylko na siebie. Zdobycie pożywienia, rozpalenie ogniska, właściwie wszystko wpisujące się w sztukę przetrwania.

■ Tropienie
Zarówno ludzi jak i zwierząt. Rozpoznawanie śladów, zapachów, wszelkich tropów - z wyczulonymi zmysłami jest to dla niego istna pestka.

■Zwiększona siła Tygrysia masa to nie tylko tłuszczyk. Nie można odmówić mu niezwykłej siły, szczególnie w swej tygrysiej postaci.
DEFEKTY:
■ Dieta
Lysander z racji na swe ogromne gabaryty potrzebuje dostarczyć organizmowi niezwykle dużo kalorii. Żreć, żreć, żreć. Jeszcze trochę, a Kościół Nowej Wiary pójdzie z dymem. Jeśli nie chce tracić przytomności i być w sile na polowania, obowiązki, musi sporo czasu poświęcić na zdobywanie pożywienia na własną rękę. W dodatku może jeść wyłącznie mięso, jak to drapieżniki
■ Zwierzęce instynkty
Pomimo ludzkiej inteligencji i zachowaniu wszelkich odruchów jak współczucie, nadal pozostaje zwierzęciem. Przebywanie setkami lat w tygrysiej powłoce zrobiło swoje. Niekiedy, będąc cholernie głodnym, wyczuwając krew może przestać się kontrolować i zaatakować. Plus tak jak tygrysy, jest bardzo terytorialny i broni swojego małego legowiska tak, jak broni terenów KNW przed niepożądanymi gośćmi.

■ Trudności w mowie
Nie jest to dość częste, aczkolwiek czasami zapomina ludzkiego języka w gębie, zastępując go gardłowymi pomrukami, warknięciami i mową ciała. Nawet po przemianie.

■Faustine
Kto jak kto, ale Faustynka zna najlepiej swojego braciszka, jakkolwiek bardzo kotem by nie był. I on jest do niej tak cholernie przywiązany, że nawet dla KNW nie jest w stanie jej zabić pomimo jej bycia aniołem. Chroni ją przed złem jak może i w razie potrzeby jest w stanie poświęcić coś dla tej małej duszyczki. Tak, jest dla niej wredny i nieraz się przedrzeźniając ale mimo wszystko kocha ją nad życie.

■Lojalność
Otóż...Lysander jest strasznie wierny KNW. Mało co jest w stanie odciągnąć go od wiary w Ao i całej tej "sekty". Mordowanie dzieci, aniołów, poświęcanie samego siebie dla dobra organizacji - wszystko wyłącznie z małym wyjątkiem wspomnianym wyżej.

■Duże dawki lekarstw
Duże cielsko potrzebuje ogromnych dawek lekarstw, by zaczęły na niego działać. Ciężko mówić tu o jakimkolwiek znieczuleniu podczas niewielkich operacji i opatrywania. Zaczynając od tego, że rzadko kiedy daje się opatrzyć, liżąc swoje rany jak prawilny kot.

MODYFIKACJE GENETYCZNE
NAZWA KAMUFLAŻ KAMELEONA
Opis: Kameleony znane są z skóry zmieniającej kolor. Coś podobnego zachodzi u Lysandra, a wszystko dzięki genom tego właśnie zwierzęcia. Jednak kolory futra i skóry nie mówią tu o silnych emocjach (choć pod wpływem naprawdę mocnych potrafi zmienić niezależnie od siebie barwę), a służą kamuflowaniu się w każdym środowisku. Pod warstwą pigmentacyjnych komórek skóry znajduję się kolejna, działająca na tej samej zasadzie co u tych stworzeń. Dodatkowo genetycznie zostało zmodyfikowane włosie, by wraz z skórą mogło zmieniać swe kolorki. Lysander dobrze kontroluje tę umiejętność, używając jej kiedy zajdzie taka potrzeba - czy to do polowań, śledzenia kogoś, pilnowania kaplicy, przemycania jedzonka z spiżarni...Sierść zmienia swe umaszczenie, dopasowując się kolorystycznie pod otoczenie, w którym się znajduje. Nie czyni to z niego przezroczystego, ale zawsze coś.
Defekty: Nadużywanie kończy się brakiem kontroli nad umiejętnością (losowe, niespodziewane zmiany kolorów na tę wręcz abstrakcyjne), rozdrażnieniem, brakiem koncentracji, nudnościami, w sytuacjach poważnych problemami skórnymi i wypadaniem sierści
Czas działania:
3 posty użytku 4 odpoczynku

NAZWA PARALIŻUJĄCY RYK
Opis: Strach ma wielkie oczy, a ryk tygrysa potrafi przyprawić o gęsią skórkę. Tak, jak jego tygrysi kompani, posiada cholernie donośny "głos". Jego ryk słyszalny jest dla ludzkiego ucha z odległości 3400 km. Już sam fakt obecności wielkiego, groźnego kota budzi pewien lęk. A co dopiero pomyśleć o istotach znajdujących się do 500 metrów od drapieżnika! Osobach, które na sam ten dźwięk stają w totalnym bezruchu, nie potrafiąc ruszyć się z miejsca z trwogi. Niskie tony wydobywające się z gardeł tych ogromnych kotów wpływają na znajdujący się w uchu środkowym błędnik i sprawiają, że słysząca je istota jest dosłownie paraliżowana. Zaburzenia błędnika powodują, że organizm nie jest w stanie określić dokładnego położenia, w jakim znajduje się ciało, więc na chwilę blokuje możliwość wykonywania ruchów. W przypadku Lysandra odczucie to jest na tyle mocne, by sparaliżować istotę na okres 1 postu (bądź dwóch jeśli stworzenie jest strachliwe/słabe psychicznie). Doprowadzenie się organizmu do stanu normalności zajmuje 2 posty. Z kolei nasz Tygrys, by wykorzystać drzemiącą w nim moc, musi odczekać 5 postów zanim jego ryk nabierze tej samej, obezwładniającej siły.
Defekty: Nadużywanie kończy się bólem gardła/krtani, niemożnością mówienia, osłabieniem i bezsennością

Czas działania: 1 całkowitego paraliżu + 2 dochodzenia do siebie / 5 postów na ponowne użycie mocy przez Lysandra


ARTEFAKTY
NAZWA
Opis: koniecznie zaznacz formę artefaktu
Defekty:
Czas działania:

TECHNOLOGIA
NAZWA
Opis:
Defekty:
Czas działania:

BESTIE
NAZWA
Opis:
Defekty:
Czas działania:

SPECJALNE PROŚBY DO MG: Brak~
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down


 
Nie możesz odpowiadać w tematach