Go down


Kostki zostały wprowadzone na forum po to, aby urozmaicić postaciom fabułę, narzucając całkowicie losowe przypadki. Każdemu może się podwinąć noga, a zmiana obranych szyków to coś, co niejednemu bohaterowi napsuje krwi w żyłach — i bardzo dobrze.
Jest to również swoiste wyróżnienie dla mieszkańców poszczególnych lokacji. Wcześniej nie było różnicy między obywatelem a desperatem. Tak jeden, jak i drugi, mógł spokojnie przechodzić z tematu umiejscowionego w Desperacji do tematu w M3. Nieczęsto wkraczał Mistrz Gry, wszak przez mnogość prowadzonych wątków, nie wszystkie przypadki da się wytropić. I dlatego właśnie powstał mus jednorazowego rzutu kostką przy każdej zmianie lokacji.

WSTĘPNE INFORMACJE
Każdy dział rządzi się swoimi prawami, uprzywilejowując lub narażając na niebezpieczeństwo poszczególne grupy bądź rasy.

M3
Przechodząc z Edenu do M3 lub z Desperacji do M3 kostką rzucają wszyscy prócz S.SPEC.
— Obywatel M3, który postanowi opuścić M3 i udać się na Desperację, chcąc wrócić do Miasta musi rzucać kością!
— Łowca rzuca kością, jednak wynik rzutu opiera na specjalnej rozpisce podanej niżej.

DESPERACJA
Przechodząc z Edenu do Desperacji lub z M3 do Desperacji kostką rzucają wszyscy pomijając mieszkańców Desperacji.

EDEN
Przechodząc z Desperacji do Edenu lub z M3 do Edenu kostką rzucają wszyscy pomijając anioły.
— Kostką rzucają anioły wygnane (to znaczy — z rangą dodatkową zakładającą niemoralność oraz skrzydlaci z rangą nawróconych [KNW]).
— Anioły niemieszkające w Edenie (np. przez przynależność do którejś z grup), ale przestrzegające anielskich zasad nie muszą rzucać kością.

DODATKOWO
— Jeżeli postacie przemieszczają się w grupie, kostką rzuca jedna osoba. Wynik obejmuje całe grono.
— Rzuty kością wymierza się TUTAJ.

WYNIKI
100-80: sukces – brak interwencji MG; postaci udało się niepostrzeżenie przedostać do innej lokacji.
79-45: wydarzenie o niskim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
44-10: wydarzenie o średnim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
9-1: wydarzenie o wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
0: wydarzenie o skrajnie wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.

WYNIKI — UMIEJĘTNOŚCI
W przypadku posiadania umiejętności, które z logicznego punktu widzenia powinny pomóc postaci w przedostaniu się z punktu A do punktu B (skradanie się, kamuflaż itp.) jest mniejsza szansa na interwencję MG:
100-31: sukces – brak interwencji MG; postaci udało się niepostrzeżenie przedostać do innej lokacji.
30-20: wydarzenie o niskim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
19-6: wydarzenie o średnim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
5-1: wydarzenie o wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
0: wydarzenie o skrajnie wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.

WYNIKI — MOCE, ARTEFAKTY, TECHNOLOGIE, BESTIE
W przypadku posiadania mocy, artefaktu, technologii lub bestii, które z logicznego punktu widzenia powinny pomóc postaci w przedostaniu się z punktu A do punktu B (niewidzialność, zamiana w gryzonia itp.) jest mniejsza szansa na interwencję MG:
100-6: sukces – brak interwencji MG; postaci udało się niepostrzeżenie przedostać do innej lokacji.
5-4: wydarzenie o niskim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
3-2: wydarzenie o średnim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
1: wydarzenie o wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
0: wydarzenie o skrajnie wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.

WYNIKI — ŁOWCA
Wyniki obejmują wyłącznie łowców przy przejściu z Desperacji lub Edenu do M3.
70-100: sukces – brak interwencji MG; postaci udało się niepostrzeżenie przedostać do innej lokacji.
69-35: wydarzenie o niskim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
34-10: wydarzenie o średnim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
9-1: wydarzenie o wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
0: wydarzenie o skrajnie wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.

WYJĄTKI
Jeżeli wybitnie nie chcesz wchodzić w interakcję z Mistrzem Gry, postaw na szczęście.

MIASTO-3
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o niskim poziomie trudności ― zamiast tego możesz odegrać wątek z cywilem M3.
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o średnim poziomie trudności ― zamiast tego możesz odegrać wątek z członkiem S.SPEC.
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o wysokim lub skrajnie wysokim poziomie trudności ― interwencja MG jest konieczna.

DESPERACJA
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o niskim poziomie trudności ― zamiast tego możesz odegrać wątek z negatywnie nastawionym desperatem.
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o średnim poziomie trudności ― zamiast tego możesz odegrać wątek z agresywnym wymordowanym, z którym wywiąże się walka.
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o wysokim lub skrajnie wysokim poziomie trudności ― interwencja MG jest konieczna.

EDEN
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o niskim poziomie trudności ― zamiast tego możesz odegrać wątek z losowym aniołem.
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o średnim poziomie trudności ― zamiast tego możesz odegrać wątek z żołnierzem Zastępu.
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o wysokim lub skrajnie wysokim poziomie trudności ― interwencja MG jest konieczna.

Uwaga!
Uprasza się, aby ― w przypadku skorzystania z wyżej wymienionej możliwości ― wątek był mimo wszystko burzliwy. Jeżeli nadzorujący moderator uzna, że poszło za łatwo, ma prawo zgłosić to do Mistrzów Gry, aby jeden z nich interweniował.


— Naprawdę jesteś niemiły — odparła — wiesz o tym? Masz problem z kobietami?
— Z mężczyznami, kobietami, psami. Nikogo nie faworyzuję — wyjaśnił. —
Wszyscy mnie wkurwiają.
avatar





Arcanine
Wilczur     Poziom E

Powrót do góry Go down

Powrót do góry