Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «
  • 07/01. Do 11 stycznia jest czas na zaktualizowanie poszukiwań w temacie "Tablica Ogłoszeń". Zgłoszenia bez poprawnej daty zostaną usunięte. Ewentualne pytania prosze kierować na PW do Rhetta.
  • 07/01. Wyjątkowo choroby losowano dwukrotnie. Upewnij się czy twoja postać jest wciąż zdrowa!
  • 05/01. Zerknij na najnowszą notkę od administracji.
  • 04/01. Zapoznaj się z ogłoszeniem dotyczącym przedmiotów specjalnych (talonów).
  • 02/01. Do 14 stycznia do godziny 20:00 jest czas na wznowienie wątków z przeszłości, alternatywnych oraz fabuł w dziale ze zdobywaniem umiejętności. W razie pytań należy napisać pw do Rhetta.
  • 27/12. Świąteczne wydanie gazetki Antidotum już jest! Przeczytaj.
  • 26/12. Nowe ogłoszenie w DOGS. Zerknij.
  • 23/12. Hej. Znajoma Ego pisze prace magisterską. Tutaj można się dowiedzieć jak jej pomóc uzupełniając krótką ankietę.

Go down


Informacje ogólne
Każdy dział rządzi się swoimi prawami, uprzywilejowując lub narażając na niebezpieczeństwo poszczególne grupy bądź rasy.

– W przypadku pierwszego wątku danej postaci, użytkownik nie musi rzucać kością. Tyczy się to także multikont.
– Jeżeli postacie przemieszczają się w grupie, kostką rzuca jedna osoba. Wynik obejmuje całe grono.
– Rzuty kością wymierza się tutaj.

MIASTO-3
Przechodząc z Edenu do M3 lub z Desperacji do M3 kostką rzucają wszyscy prócz S.SPEC.
– Obywatel M3, który postanowi opuścić M3 i udać się na Desperację, chcąc wrócić do Miasta musi rzucać kością!
– Łowca rzuca kością, jednak wynik rzutu opiera na specjalnej rozpisce podanej niżej.

DESPERACJA
Przechodząc z Edenu do Desperacji lub z M3 do Desperacji kostką rzucają wszyscy pomijając mieszkańców Desperacji.

EDEN
Przechodząc z Desperacji do Edenu lub z M3 do Edenu kostką rzucają wszyscy pomijając anioły.
– Kostką rzucają anioły wygnane (to znaczy – z rangą dodatkową zakładającą niemoralność).
– Anioły niemieszkające w Edenie (np. przez przynależność do którejś z grup), ale przestrzegające anielskich zasad nie muszą rzucać kością.

Wyniki

– 100-80: sukces – brak interwencji MG; postaci udało się niepostrzeżenie przedostać do innej lokacji.
– 79-45: wydarzenie o niskim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 44-10: wydarzenie o średnim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 9-1: wydarzenie o wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 0: wydarzenie o skrajnie wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.

Wyniki – wyjątki

UMIEJĘTNOŚCI
W przypadku posiadania umiejętności, które z logicznego punktu widzenia powinny pomóc postaci w przedostaniu się z punktu A do punktu B* jest mniejsza szansa na interwencję MG:
– 100-31: sukces – brak interwencji MG; postaci udało się niepostrzeżenie przedostać do innej lokacji.
– 30-20: wydarzenie o niskim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 19-6: wydarzenie o średnim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 5-1: wydarzenie o wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 0: wydarzenie o skrajnie wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.

* Do akceptowanych w ramach ulgi umiejętności zaliczają się: ciche poruszanie się, kamuflaż.

MOCE, MODYFIKACJE GENETYCZNE, ARTEFAKTY, TECHNOLOGIE, BESTIE
W przypadku posiadania mocy, modyfikacji genetycznej, artefaktu, technologii lub bestii, które z logicznego punktu widzenia powinny pomóc postaci w przedostaniu się z punktu A do punktu B* jest mniejsza szansa na interwencję MG:
– 100-6: sukces – brak interwencji MG; postaci udało się niepostrzeżenie przedostać do innej lokacji.
– 5-4: wydarzenie o niskim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 3-2: wydarzenie o średnim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 1: wydarzenie o wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 0: wydarzenie o skrajnie wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.

* Do akceptowanych w ramach ulgi zalet zaliczają się: niewidzialność, tworzenie iluzji, biokineza przemieniająca postać w niewielkie, nierzucające się w oczy stworzenie (np. mysz, kota, ptactwo).

ŁOWCY
Wyniki obejmują wyłącznie łowców przy przejściu z Desperacji lub Edenu do M3.
– 70-100: sukces – brak interwencji MG; postaci udało się niepostrzeżenie przedostać do innej lokacji.
– 69-35: wydarzenie o niskim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 34-10: wydarzenie o średnim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 9-1: wydarzenie o wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.
– 0: wydarzenie o skrajnie wysokim poziomie trudności – konieczna interwencja MG.

SYSTEM BEZ MISTRZA GRY (nieobowiązkowy)

Jeżeli wybitnie nie chcesz wchodzić w interakcję z Mistrzem Gry, postaw na szczęście.

MIASTO-3
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o niskim poziomie trudności – zamiast tego możesz odegrać wątek z cywilem M3.
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o średnim poziomie trudności – zamiast tego możesz odegrać wątek z członkiem S.SPEC.
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o wysokim lub skrajnie wysokim poziomie trudności – interwencja MG jest konieczna.

DESPERACJA
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o niskim poziomie trudności – zamiast tego możesz odegrać wątek z negatywnie nastawionym desperatem.
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o średnim poziomie trudności – zamiast tego możesz odegrać wątek z agresywnym wymordowanym, z którym wywiąże się walka.
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o wysokim lub skrajnie wysokim poziomie trudności – interwencja MG jest konieczna.

EDEN
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o niskim poziomie trudności – zamiast tego możesz odegrać wątek z losowym aniołem.
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o średnim poziomie trudności – zamiast tego możesz odegrać wątek z żołnierzem Zastępu.
Jeżeli wypadnie ci wydarzenie o wysokim lub skrajnie wysokim poziomie trudności – interwencja MG jest konieczna.

Uwaga! Uprasza się, aby – w przypadku skorzystania z wyżej wymienionej możliwości – wątek był mimo wszystko burzliwy. Jeżeli nadzorujący moderator uzna, że poszło za łatwo, ma prawo zgłosić to do Mistrzów Gry, aby jeden z nich interweniował.


Ostatnio zmieniony przez Arcanine dnia 03.04.19 16:15, w całości zmieniany 1 raz
                                         
Arcanine
Wilczur     Poziom E
Arcanine
Wilczur     Poziom E
 
 
 


Powrót do góry Go down


 
Nie możesz odpowiadać w tematach