Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

 :: Off :: Karty Postaci


Go down





SeKui - Wielu musi się bać ten, kogo wielu się boi. GLWlfcy


Godność:
Sprawa dla niego tutaj jest trudna.
W letargu spędził wiele lat, jego zwierzęca natura wyczyściła praktycznie wszelakie jego wspomnienia i ludzkie zachowania, jedyne co pamięta to pojedyncze znaki swojego imienia i nazwiska, które układają się w łatwe dla niego do wymówienia   Sekui.

Płeć:
Trudno określić po wyglądzie, lecz mężczyzna.

Wiek:
Nieokreślony, zapewne więcej niż pół tysiąca lat.

Zawód:
Gdyby on jeszcze wiedział co to.

Miejsce zamieszkania:
Nie posiada.

Organizacja:
Obecnie w żadnej nie jest.

Stanowisko:
Skoro w żadnej organizacji nie jest, to także stanowiska nie posiada.

Rasa:
Wymordowany jak się patrzy.

Ranga:
Nic innego jak Zdziczały tu nie pasuje.

Moce:

Rasowe - Gniewny wzrost

Kiedy Sekui popada w gniew, którego przyczyny są różne, lecz głownie jest to wywoływane gdy to ktoś go atakuje, jego ciało reaguje w sposób następujący, namnaża komórki w jego ciele powodując ogólny wzrost ciała. Monstrualnie wielka już postać wymordowanego staje się zazwyczaj o 1/4 większa. Przy tak szybkim wzroście zmora odczuwa dość silny ból, lecz nie taki by z tego powodu zemdlał, co potęguje jego gniew. Wy wyniku tych zmian każda cześć jego ciała się wydłuża, nogi, ogon, ręce, rogi, itd. lecz nie daje mu to żadnych bonusów w postaci siły itp.

Trująca Ślina

Obok jego ślinianek wykształciły się także gruczoły jadowe, może on za ich pomocą wytwarzać silną truciznę, która paraliżuje mięśnie ofiary. Sekui jest na nią uodporniony, dokładniej na niego nie działa. Często nagłada trującą ślinę na swoje szpony i niekiedy rogi, długim jęzorem, co daje mu dodatkowe opcje ofensywne po za samym gryzieniem.
Paraliż działa przez 2 posty, po tym czasie ofiara zyskuje chwilową odporność, która zanika z czasem - 5 postów.
Dodatkowo produkcja trującej śliny nie może nastąpić, gdy wymordowany jest odwodniony.

Żrący kwas

Kwas trawiący pokarm w jego żołądku jest silnie żrący, u normalnego człowieka spowodowałby nieodwracalne zniszczenia tkanki skóry przy nawet krótki kontakcie, a dłuższe działanie może całkowicie "strawić" daną tkankę. Działa równie silnie na metale, lecz nie tak gwałtownie jak z żywą tkanką i zdecydowanie dłużej trzeba czekać na efekty.
Sekui zwyczajnie zmusza się do zwymiotowania owym kwasem z żołądka, może to robić w pewnych odstępach czasowych [dwa posty między wymiotowaniami] lecz ma to swoje ograniczenia. Po pierwsze podrażnia przełyk, odwadnia organizm i wzmaga głód na skutek opróżnienia żołądka. W najgorszym przypadku może zemdleć. Wymordowany może spluwać kwasem na odległość nawet 5 metrów, a także wymieszać kwas ze śliną łącząc oba ich efekty.

Umiejętności:

Absurdalna siła - siłą przerasta niejednego wymordowanego, a także niektóre zwierzęta z desperackiej fauny. Opisując krótko, jest w stanie przewalić sporę drzewo, a pstryknięciem z palca wygiąć centymetrowej grubości blachę. Zwiększa to także jego możliwości ruchowe, np. podczas biegu lub skoków.

Twarde kości i pazury - kość sama w sobie jest twarda, lecz kości należące do  tego wymordowanego są ponadprzeciętnie twarde, pazury twarde na tyle by odbić ostrze, a czaszka na tyle twarda by odbić nisko  kalibrowe pociski.

Zwierzęca poza - Normalnie najczęściej chodzi, to opiera się na tylnych kończynach, lecz w przypadku polowań i walki, często opiera swoją szarże na wszystkich kończynach, pomaga mu to przy zwrotach podczas biegu i odskokach.

+ bonusy (zwiększona tężyzna; wyostrzone zmysły; zwiększona czujność)

Słabości:

Nieświadomość swojej siły - zwyczajnie nie wie jak brutalną siła dysponuje i niekiedy się zapomina, chciał coś złapać delikatnie, oj zgniótł, kolejny martwy "chomik" do kolekcji.

Gniew - szybko popada w złość, a to powoduje, że atakuje pierwszą lepszą rzecz, nie ważne czy to przeciwnik czy nikomu nie wadzący przechodzień lub drzewo.

Rozmiar - w Edeńskich lasach jeszcze może się ukryć, lecz za dnia, na otwartej przestrzeni widać go z kilometra, kiedy idzie.

Problemy z komunikacją - przez wiele lat był w hibernacji, podczas tego procesu wirus mieszał mu w głowie i wymazywał wspomnienia oraz powodował jego dalsze dziczenie. Potrafi jedynie wysławiać się monosylabami, to samo musi robić rozmówca, także musi mówić powoli, jeżeli chce żeby to coś go zrozumiało.

Głód - jeśli jest głody zaczyna się drażnić i przestawiać na bycie bestią, a to prowadzi do Gniewu.

Trudności z podejmowaniem decyzji - często nie myśli racjonalnie i zachowuje się jak zwierze.

SeKui - Wielu musi się bać ten, kogo wielu się boi. ArdwLTT

Wygląd zewnętrzny:

Trudno tu określić czym on jest. Zaczynając może od wymiarów, jest to olbrzymia kreatura mierząca sobie pomiędzy trzema a czterema metrami wysokości, jest równie szeroki, gdyby stał to aby zasłonić jego ciało w szerz potrzeba by było dwóch rosłych mężczyzn i jeszcze jakiegoś chucherka. Nienaturalnie długie kończyny, głównie ręce, bo nogi można zrozumieć w końcu te około pięciu metrów ma, to długość ramion przybliżona jest do wzrostu dziecka w okolicach 7 lat, czyli około 1,20m. Obie ręce kończą się dłonią wyposażoną w olbrzymie i twarde pazury, które mają od 8 do 10 cm długości. Co do koloru skóry, jest ona ciemno szara i nieludzka, co akurat patrząc na niego jest oczywiste. Porośnięty jest na kończynach i ogonie krótkim ciemnym futrem. Od karku do końca pleców, czyli do mniej więcej okolic kości ogonowej, ciągnie się bujna grzywa, przeplatającego się czarnego i białego futra.
Co do łba, bo trudno to nazwać głową, jest podłużny praktycznie nie pokryty skóra, co skutkuje tym, że praktycznie widać jego czaszkę. Długi prawie jak u psa pysk z wyrastającymi z dwoma wielkimi jak u kozła rogami z boków czaszki. Kły, które szczerzą się nieokryte jakimkolwiek mięsem, szczerzą się do świata. Długo jęzor niekiedy przelatuje po odsłoniętej kości nawilżając ją, więc można sobie wyobrazić jak długi jest, że jednym liźnięciem może objąć swój cały pysk z zapasem.
Zmora posiada także długi, dość masywny ogon, którego zakończenie to także odsłonięta kość, ostra niczym jego kły, które  z łatwością przecinają mięso ofiar.

Dodatkowo, w okolicach takich jak klatka piersiowa i kręgosłup wykształcił coś w rodzaju utwardzonej skóry, która nie jest tak twarda jak kość, lecz zdecydowanie próba przecięcia jej zwykłym nożem może go brutalnie stępić.

Charakter:

Trudno tu opisać cokolwiek, zachowuje się jak zwierze w większości przypadków. Jest nieufny, często pochopnie ocenia zbyt gwałtowne ruchy ewentualnie napotkanej osoby. Nie zawsze chce zabijać, woli omijać inne istoty kiedy nie jest głody.
Łatwo jest go sprowokować, nawet zwykłym niespecjalnie miłym spojrzeniem, co często może uznać za groźbę lub gest agresji, co automatycznie powoduje u niego gniew.
Z ludzkiego charakteru pozostało mu niewiele, najczęściej objawia się on po długim czasie spędzonym przy tym osobniku, co oczywiście jest rzeczą niebezpieczną zważając na jego wybuchowy zwierzęcy charakter.

Historia:

Rozpiszę jak już sobie ją dobrze poukładam.

Dodatkowe:

- Ułożenie narządów ma podobne do człowieka, z jedną różnicą, gdyż jego organy są ustawione na odwrót niż u większości ludzi - dekstrokardia.


Ostatnio zmieniony przez Sekui dnia 25.06.17 1:44, w całości zmieniany 7 razy
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Jako tako gotowa.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Gniewny wzrost: 3 posty użytku, 4 przerwy. Brakuje mi skutków ubocznych (pomijając ból podczas przemiany).
Trująca ślina: okej. Paraliż trwa 2 posty; postać jest w stanie produkować jad przez 2 posty, a potem musi przeczekać kolejne 3, by wznowić tę możliwość.

Wrażliwość na moce podchodzi pod moc. Nie umiejętność.

Dalej: postać wydaje się dość OP przez siłę, jaką się odznacza. Dałbym mu te 3-4 metry (a nie 4-5). Pamiętaj też, że przez wzgląd na gabaryty, postać będzie miała słabszą koordynację ruchową; ciężej mu będzie manewrować przy biegu chociażby.
                                         
Arcanine
Wilczur     Poziom E
Arcanine
Wilczur     Poziom E
 
 
 


Powrót do góry Go down

1. Stwierdziłem, że nie potrzeba gdyż jedynie zwiększa postać (ewentualnie zwiększa zasięg ramion i ogona), dodatkowo wprowadza go w większą furię co powoduje, że trudniej mu podejmować decyzję(trudność z podejmowaniem decyzji już figuruje jako słabość, chyba że mam zamieścić taką informację w umiejętności). No i jeszcze Sekui nie może sam wprowadzać się w tą formę, jedynie kiedy ktoś go zrani/zaatakuje.

2 i 3. Zmieniłem umiejętność oraz wzrost.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

No i o to mi chodziło.

Akcept.
                                         
Arcanine
Wilczur     Poziom E
Arcanine
Wilczur     Poziom E
 
 
 


Powrót do góry Go down

                                         
Sponsored content
 
 
 


Powrót do góry Go down

- Similar topics

 
Nie możesz odpowiadać w tematach