Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

 :: Off :: Karty Postaci


Go down

Pisanie 05.08.16 13:21  •  No pain. No game. (budowa) Empty No pain. No game. (budowa)
Godność: Jonathan Heller
Pseudonim: Ranma, Ran (38161 - CHAOS)
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 1002 | 19
Zawód: Najemnik
Miejsce zamieszkania: Desperacja, podziemny magazyn

Organizacja: Drug-On
Stanowisko: Żmij
Rasa: Wymordowany
Ranga: Opętany

Moce:
- Biokineza (Bonus) - Jonathan był obiektem eksperymentów naukowców z wczesnego M-1. Próbowali sztucznie przeprowadzić operację łączenia człowieka i zwierzęcia za pomocą wirusa X, i wzmocnienia tych efektów. Ran pozyskał dzięki nim możliwość zmiany w czarnego tygrysa, wraz ze wszystkimi umiejętnosciami zwiezęcia.
Zmiana trwa 1 post, po minięciu 2 postów może wrócić do postaci z przed użycia umiejętności.
- Hartowane pazury - Wynikiem tych badań jest również to, że  Ranma może zmienić dłonie w pazury. Taka dłoń złożona jest z 3 pazurów wyglądających jak ostrza z hartowanego metalu, połączona z resztą ręki za pomocą kości i ścięgien oraz normalnych mięśni. Pazurów nie można przeciąć innym metalem, można je przeciąć bronią plazmową/laserową oraz paroma strzałami z broni palnej. W przypadku zniszczenia przynajmniej 2 ostrzy moc sama się anuluje.
Dłonie zmienione są przez 4 postów, odpoczynek trwa kolejne 5.
- Oczy tygrysa - Pasywnie sprawia, że oczy Jonathana wyglądają jak oczy tygrysa. Po użyciu sprawia, że widzi w ciemnościach i postrzega więcej detali oraz zwiększa szybkość reakcji Rana.
Trwa od 3 do 5 postów, odnowienie to kolejne 6. Zbyt częste używanie maks. dł. powoduje problemy z oczami.
- Moce do odkrycia:

Umiejętności:
- Bonus rasowy (podniesiona sprawność fizyczna; zręczność, szybkość, siła etc.)
- Leczenie - podczas swojej tułaczki nieraz został zraniony, był więc zmuszony opanować leczenie mniejszych i większych ran (oczywiście operacji na otwartym mózgu nie zrobi).
- Sztuki walki - przez wiele lat podróżowania po ameryce nauczył się walczyć - wykorzystując swoją siłę, szybkość oraz okazjonalnie pazury - na poziomie mistrzowskim. Opanował również podstawową walkę w postaci wielkiego kota.
- Skradanie się - zanim nauczył się dobrze walczyć musiał podchodzić ofiary od tyłu i je zaskakiwać. Właśnie dzięki temu nauczył się skradać i śledzić w obu postaciach.

Słabości:
- Nie odczuwa bólu - przez cały ból jakiego był celem w laboratorium i w trakcie swojej wyprawy, przestał go doznawać.
- Wrażliwy na nagłe błyski - z powodu swoich oczu tygrysa, gwałtowne rozbłyski powodują u niego chwilowe oślepienie.
- Sadyzm - jeśli nie uważa wroga za szczególnie niebezpiecznego będzie go ranił w ten sposób żeby zadać mu jak najwięcej bólu, czasem prowadzi to do jego zguby.

Wygląd zewnętrzny:
Charakter:

Historia:

Dodatkowe:
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

- Similar topics

 
Nie możesz odpowiadać w tematach