Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

Go down

Pisanie 01.05.15 2:43  •  Przywództwo Empty Przywództwo
Ważne informacje
- Rangę przywódcy otrzymuje się wyłącznie drogą fabularną (nie można otrzymać jej na start).
- Po otrzymaniu rangi to od przywódcy zależy działalność danej grupy. Nie ma się co bać, naprawdę. To przyjemna fucha. Można karać, nagradzać, degradować i awansować, wysyłać swoich sprzymierzeńców, zawierać pakty i zrywać sojusze. Jeżeli przywódca nie sprawdza się w swojej roli, administracja ma możliwość usunięcia go z pozycji.
- Przywódca otrzymuje moderatora do danego forum (subforum) z siedzibą organizacji.
- Przywódca ma możliwość dodawana rang, po uprzednim skontaktowaniu się z administracją, w celu ewentualnej korekty błędów lub niejasności. Ponadto przywódca może dowolnie modyfikować opis grupy, dodawać mu nowe cele itp.
- Przywódca posiada zgodę na wszelakie modyfikacje i działania, nie wykraczające poza jego możliwości.

Aktualni przywódcy
- Dyktatorzy: Hadrian
- Głównodowodzący: brak
- Przywódczyni: Yuu
- Pradawny: Shane
- Wilczur: Arcanine
- Prorok: Akela
- Archanioł: Laviah

Dodatkowe: NPC
Każdy przywódca otrzymuje 10 NPC, czyli dziesięć jednostek, którymi może kierować wedle swojego własnego widzimisię. Ponadto ma możliwość ustalenia jednej wspólnej umiejętności dla wszystkich NPC, którą ci będą się wyróżniać.
- Dyktator: do ustalenia
- Głównodowodzący: do ustalenia
- Przywódczyni: do ustalenia
- Pradawny: wielka 10-tka. Umiejętność: posługiwanie się bronią białą.
- Wilczur: 10 kundli. Umiejętność: zwiększona szybkość.
- Prorok: 10 Zamaskowanych (wymordowani asasyni). Umiejętność: bezszelestne poruszanie się.
- Archanioł: 10 aniołów zastępu. Umiejętność: posługiwanie się bronią białą.

Dodatkowe: artefakty
W dniu zostania przywódcą postać otrzymuje honorowe artefakty, które są silniejsze od artefaktów posiadanych przez innych użytkowników (posiadających niższe stanowiska). Przedmiot przekazywany jest z przywódcy na przywódcę i symbolizuje władzę.

Uwaga! Jeśli przywódca posiada artefakt wpływający na psychikę postaci, a użytkownik ma moc blokady umysłu, przywódcy udaje się wpłynąć na bohatera! Czas działania zredukowany jest wtedy do dwóch postów działania.

- Dyktatorzy: sygnet z logiem S.SPEC. (umożliwia modyfikację wspomnień. Czas działania: 1 postać na fabułę.)
- Głównodowodzący: sygnet z logiem wojska. (Artefakt chroni postać przed atakami psychicznymi (zaliczać w to również ofensywę innych przywódców!). Czas działania: nieograniczony.)
- Przywódczyni: kusza posiadająca bełty naprowadzane za pomocą krwi. (Kusza z bełtami, które po umoczeniu w czyjejś krwi bezbłędnie w niego trafią. Cel nie ma możliwości uniknięcia silnego ciosu.)
- Pradawny: amulet w kształcie smoka, dający pełną ochronę przed atakami. (Biorąc pod uwagę brzmienie nazwy: Amulet-Insygnia Smoka, który w momencie użycia sprawia że właściciel zostaje pokryty twardymi, niemal smoczymi łuskami, zdolnymi do odparcia większości ataków magicznych i fizycznych przez określony czas. Czas działania: 3 posty akcji, 4 przerwy.)
- Wilczur: rękawica, która sprawia, że wszystkie zwierzęta/istoty biologiczne w okolicy czują niechęć do ofiary i będą atakować. (Przywódca psiej sfory posiada porwaną, skórzaną rękawicę z symbolem psa nań, która uderzając w dany cel naznacza go jako wroga, powodując iż wszelkie istoty posługujące się niższymi instynktami (zwierzęta, a także zezwierzęceni wymordowani) oraz w mniejszym stopniu ludzie i im podobni trafiony cel uznają za publicznego wroga numer jeden. Zaczyna się na wykopywaniu go na zbity pysk, gdy prosi o pomoc, a prowadzi do bezpośredniej chęci uśmiercenia go. Czas działania: 3 posty akcji, 4 przerwy.)
- Prorok: płaszcz dający moc perswazji. (Po założeniu płaszcza, prorok zyskuje niebywałą umiejętność skupiania na siebie cudzej atencji. Ponadto jego słowa trafiają do słuchaczy w tak dużym stopniu, że ci – nie zastanawiając się nawet nad konsekwencjami – zdolni są do wykonywania jego poleceń. Czas działania: 3 posty, 4 przerwy.)
- Archanioł: bransoleta z mocą sanktuarium. (Artefakt umożliwia całkowite wyleczenie dwóch jednostek na turę, uwzględniając w tym poważne rany, połamania oraz choroby. Czas działania: 2 postacie na turę.)
                                         
Arcanine
Wilczur     Poziom E
Arcanine
Wilczur     Poziom E
 
 
 


Powrót do góry Go down

- Similar topics

 
Nie możesz odpowiadać w tematach