Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down



Technologia - urządzenia, bronie, pojazdy.    Pisanie by Fucker on Czw Sty 29, 2015 12:39 pm
Technologia obejmuje usprawnione przedmioty, pojazdy oraz bronie. Nie są to jednak rzeczy magiczne!

POZIOM ŁATWY

Technologie można uzyskać na misji o łatwym poziomie trudności, w niewielkich wydarzeniach fabularnych (tzw. "losowych" prowadzonych przez MG-Los), w konkursach oraz za zasługi na forum.


ORION RIFLE. Nowoczesna broń laserowa, strzelająca seriami. Najczęściej korzystają z niej żołnierze frontowi S.SPEC, u innych jednostek jest zdecydowanie mniej popularna. Pojemność magazynku tego karabinu to 30 nabojów, w których zamiast prochu strzelniczego zastosowano płynną substancję wybuchową. Ważący 2 kilogramy Orion Rifle ma wbudowany celownik optyczny z noktowizorem, znacznie ułatwiającym użytkowanie w ciemnościach.

ZASTOSOWANIE
Broń dystansowa.

OGRANICZENIA
Po zużyciu magazynku i włożeniu drugiego należy odczekać 10 sekund zanim zacznie się znów strzelać – inaczej broń się przegrzeje; czasem może się zacinać. Wiązki lasera odbijają się od powierzchni zwierciadlanych, nie czyniąc im szkody.

INNE
Wyprodukowany przez "Cliffhard&Blake Weapons".

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/20)




KARABIN SZTURMOWY "NEPTUN-P1". Bronie palne z serii "NEPTUN" zostały utworzone na bazie najnowszej technologii, która łączy w sobie lekkość, poręczność i skuteczność działania. Karabin szturmowy "NEPTUN-P1" jest bronią zautomatyzowaną, strzelającą pociskami powlekanymi w momencie wystrzału specjalnym płynem wzmacniającym, który momentalnie twardnieje, nie zwiększając znacząco masy naboi. Dzięki temu obrażenia zadawane przez ten wysoce szybkostrzelny karabin są o wiele większe niż przy zastosowaniu normalnego typu. Zawiera magazynek 30-sto nabojowy oraz uniwersalną szynę montażową, dzięki której możliwe jest stosowanie celowników optycznych/noktowizyjnych, oświetlenia taktycznego lub laserowych wskaźników celu. Najczęściej wykorzystywane w wojsku S.SPEC.

ZASTOSOWANIE
Broń palna.

OGRANICZENIA
Wykorzystywany płyn również należy uzupełnić po każdych dwóch zużytych magazynkach, co wydłuża ogólny czas wymiany amunicji. Ze względu na "mechanizm powlekający" po każdym przeładowaniu magazynka należy odczekać 5 sekund, aby elektronika w broni się nie przegrzała. Czasami się zacina.

INNE
- Popularna i produkowana na szeroką skalę broń;
- jedynym minusem finansowym jest cena "płynu powlekającego";
- możliwe jest używanie bez wzmocnienia naboi.

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/18)




AIJT: ZN-7. Standardem wyposażenia wojskowego jest, poza posiadaniem karabinu, broni dodatkowej, która w ekstremalnych przypadkach może uratować życie. Pistolety bowiem zawsze należały do broni prostych, idealnych od szybkiego dobycia po skończonej amunicji. Takiego samego zdania też był konstruktor broni Aijt, tworzący istne jednoręczne armaty. Takim pistoletem był właśnie ZN-7 strzelający pociskami .5-calowymi. Dodatkowo posiada specjalny system eliminacyjny wylatywanie wygenerowanego gazu przy strzale, bez którego odrzut był niemiłosiernie wysoki. Umożliwia to szybsze ponowne wymierzenie pistoletu po każdym oddanym strzale, a po przeszkoleniu nawet nie będzie potrzebowało się przerwy pomiędzy wduszeniem spustu. Magazynek załadowany jest 15-stoma nabojami przebijającymi się bez najmniejszego problemu przez kevlarowe kamizelki kuloodporne. Ze względu na dość niską pojemność, bronią można strzelać jedynie w trybie pół-automatycznym, co oznacza, że pocisk wystrzeli tylko raz przy naciśnięciu spustu. Oczywiście posiada blokadę spustu. Broń wyposażona jest w górną szynę montażową, umożliwiającą instalacje modułów takich jak celownik optyczny lub holograficzny. Niestety, nie posiada szyny dolnej, uniemożliwiając instalacje takich rzeczy, jak taktyczna latarka.

ZASTOSOWANIE
Broń palna/dodatkowa.

OGRANICZENIA
Brak posiadanej szyny montażowej na dolnej części lufy, która jest zastąpiona przez magazynek. Brak trybu automatycznego. Nie działa pod wodą, a piach może bywać dla niej problematyczny i uniemożliwić dalszego strzelania.

INNE
Brak.

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/8)




SZTYLET ELEKTRYCZNY "LECTRA". Sztylety zawsze były, są i będą jednymi z najbardziej zaufanych przyjaciół każdej szanującej się istoty. Nic nie uspokaja tak bardzo, jak uczucie chłodnej stali gładko wślizgującej się między żebra przeciwnika albo spokojnie rozcinającej mu tchawicę. Szczególnie, gdy są poręczne, składane i bardzo ostre. Ale zdarza się, że jakimś cudem przeciwnik nas zaskakuje nadal żyjąc i walcząc po śmiertelnym pchnięciu. Jak zapobiec takim nieprzyjemnym niespodziankom? Najlepiej zaopatrzyć się w naelektryzowany sztylet "LECTRA", który z pewnością dopilnuje, aby popieszczona ładunkiem 500V osoba już drugi raz się nie podniosła. Broń jest poręczna i składana, przez co łatwo ją nosić w codziennym ekwipunku. Po rozłożeniu, z dolnej krawędzi głównego ostrza wysuwają się liczne kolce, które zapobiegają łatwemu wyślizgnięciu się broni z ciała ofiary. Chowają się po wciśnięciu odpowiedniej wajchy na gumowej rękojeści.‬‬‬‬

ZASTOSOWANIE
Broń biała/samoobrona.

OGRANICZENIA
Brak możliwości wyłączenia przepływu prądu w walce. Akumulator zasilający wystarczy na 30 minut ciągłej walki. Zagrożenie porażenia prądem (jeżeli użytkownik nie nosi nieprzewodzących prądu rękawic i złapie bezpośrednio za ostrze).‬‬‬‬

INNE
Ogólnodostępne. Średnio znane, ale z pewnością nie rzadkie.

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/6)




PREPARAT KRWIOTWÓRCZY. Jak nazwa głosi, gdy człowiek traci krew można mu to wstrzyknąć, dzięki czemu następuje szybsza produkcja krwinek i zmniejszenie utraty wilgoci.

UWAGA!
Dla mieszkańców Desperacji oraz Edenu przedmiot jest z poziomu trudnego!

ZASTOSOWANIE
Pierwsza pomoc; nie zastąpi transfuzji, ale wydłuży czas życia wykrwawiającej się osoby.

OGRANICZENIA
To tylko pomoc doraźna, przy poważnych ranach i tak trzeba zrobić transfuzję krwi. Nie działa dłużej niż pół godziny (chociaż podanie kilku dawek na raz może przedłużyć działanie) i dość szybko wyczerpuje organizm - jeśli po zakończeniu działania delikwent nadal nie będzie poskładany przez medyka, zacznie się wykrwawiać o wiele szybciej, niż przed podaniem specyfiku.

INNE
Brak.

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/20)




MASKA PRZECIWWIRUSOWA. Maska medyczna wykonana z tworzyw sztucznych najnowszej generacji, cieniutkich jak lateks i szczelnie przylegających do skóry. Wewnątrz znajdują się prawdziwe cuda techniki – filtry zatrzymujące wirusa X. Jest to dopiero prototyp, ale z dotychczasowych testów wynika, że stosowanie maski zgodnie z zaleceniami obniża prawdopodobieństwo zarażenia się wirusem o dobre osiemdziesiąt procent.

UWAGA!
Tylko dla S.SPEC!

ZASTOSOWANIE
Wykorzystuje je S.SPEC: naukowcy przy badaniach, kiedy zachodzi możliwość zarażenia, wojsko przy misjach na terenie Desperacji.

OGRANICZENIA
Filtry szybko się zużywają, po ośmiu postach noszenia maski trzeba je wymienić, inaczej nie będą miały absolutnie żadnego efektu. Wykorzystany do końca filtr nie nadaje się do dalszego użytku i trzeba go wyrzucić.

INNE
Wydawanie masek odbywa się pod ścisłym nadzorem, wydziela się je tylko na tak długo, jak to absolutnie konieczne, a każde wypożyczenie i zwrot jest pieczołowicie zapisywane.

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/18)




TECHBIKE VENUS. TechBike Venus to rozbudowany technologicznie motocykl. Specjalny silnik zapewnia potężną moc oraz ogromną prędkość. Opony o specjalnym bieżniku zapewniają doskonałą trakcję. Bateria słoneczna z tyłu motocyklu zapewnia moc silnikowi, a w razie potrzeby zastępczo mocy dostarczają dwa potężne akumulatory. Doskonałe reflektory zapewniają bezpieczną jazdę w nocy, a zaawansowany w funkcjach lecz prosty w obsłudze interfejs motocyklu (prędkość, aktualny bieg, zużycie opon, zużycie energii w akumulatorach, zadzwoń do, GPS, radio, odtwarzacz mp3, ogrzewanie/klimatyzacja, alarm, automatyczna skrzynia biegów) zapewnia wygodę dla właściciela. Prędkość maksymalna: 350 km/h.

ZASTOSOWANIE
Przemieszczanie się po lądzie.

OGRANICZENIA
Ładowanie akumulatorów co 25 postów; dostosowany tylko do jazdy po gładkich drogach.

INNE
Wyprodukowany przez TechBike Industries.

W UŻYCIU (0/20)




MOBICULUM. Pierwowzór tej odmiany motocykli powstał już kilkadziesiąt lat temu. Wiele się od tego czasu zmieniło. Rozbudowano nieco akumulator, zamontowano baterię słoneczną, unowocześniono silnik. Maszyna może też osiągać całkiem imponującą prędkość 300 km/h. Odpowiedni bieżnik i amortyzacja umożliwiają przemieszczanie się nawet po nierównym terenie. Z resztą, jeśli gdzieś nie dojedziesz, to dolecisz. Mobiculum ma możliwość lewitacji na wysokości około jednego metra. Osiąga wtedy prędkość niecałych 100 km/h. Minusem tej funkcji jest dwukrotnie szybsze rozładowywanie się akumulatora.
Wbudowane: akumulator, reflektor, bateria słoneczna, wyświetlacz (zużycie baterii; wgrane mapy; podłączony telefon; dodatkowe, niestandardowe funkcje), ABS, zamek (zwyczajne kluczyki); skaner terenu.

ZASTOSOWANIE
Przemieszczanie się po lądzie; możliwa lewitacja na niewielkie odległości około metra nad ziemią.

OGRANICZENIA
Wymaga ładowania co 15 postów.

INNE
Istnieje możliwość zamontowania drugiego akumulatora lub innych modyfikacji.

W UŻYCIU (0/18)




RĘKAWICE "STRIKE". Wyjątkowo lekkie jak na techniczny wynalazek, ważące niewiele więcej od normalnych rękawic. W formie spoczynku przypominają z wyglądu właśnie skórzany materiał z lekką dawką żelastwa. Po uaktywnieniu materiał jest naładowany elektrycznie dzięki czemu zwiększa siłę uderzeń użytkownika dwukrotnie i uodparnia go na kontakt z elektrycznością, ale tylko na dłoniach. Muru nimi się nie przebije, ale energia, skumulowana w stalowych wzmocnieniach na kostkach, sprawi, że drewniane drzwi wylecą z framug, a metalowe zaliczą niemałe wgniecenie, nie mówiąc już o kościach przeciwników.

ZASTOSOWANIE
Zwiększenie siły uderzeń oraz niewrażliwość na elektryczność w dłoniach.
◦ Czas działania: 3 posty
◦ Czas odnowy: 4 posty
◦ Ilość użyć na jednym naładowaniu: 5.

OGRANICZENIA
Nie wolno zapomnieć o tym, że siła, którą dostajemy odbije się na naszych mięśniach i stawach czyli niech nie zdziwi nikogo, gdy ręka po paru ciosach zrobi się sina i obolała.

INNE
Wpisujesz.

W UŻYCIU (0/18)




GRANAT EMP P432. Jeden z najprostszych granatów emitujących impuls elektromagnetyczny unieszkodliwiający elektronikę w obrębie 5 metrów od wybuchu. Czy jest tu nad czym się rozpisywać? Nie sadzę.
Sposób działania? Wyjmujesz zawleczkę i rzucasz najdalej, jak możesz. Po trzech sekundach od odbezpieczenia, granat wysyła impuls, a później jest już tylko niepotrzebną metalową puszką, choć co zdolniejsi inżynierowie są w stanie ponownie go naładować. 

ZASTOSOWANIE
Unieszkodliwianie elektroniki.

OGRANICZENIA
Działa jedynie na urządzenia. Człowiekowi nie wyrządzi żadnej krzywdy (chyba, że posiada rozrusznik serca, czy coś w tym stylu).
Czas działania: 3 posty.

INNE
Zestaw zawiera trzy granaty.

W UŻYCIU (0/18)




SKŁADAK. Pojazdy nazywane "składakami" są złożone z wszelakiego złomu, ale pomimo oczywistych różnic w wyglądzie, parametry mają zbliżone. Silnik Honda CB750, prowizoryczny bak, reflektor wymontowany z latarni ulicznej, o jakości opon przemilczymy. No, nie ma tu co za dużo pisać motor wygląda jak sterta złomu, ale daje jedną dość ważną możliwość: można przejechać na nim z jednego punktu do drugiego.

ZASTOSOWANIE
Transport.

OGRANICZENIA
Paliwo - mimo że to złom, to na wodę nie jeździ. Chociaż na oleju po frytkach już tak
Złom - jako że to samoróbka składana z miliardów różnych części to w każdej chwili może ci się rozwalić. No, ale łatwo o naprawę
Brud - wszystko odsłonięte praktycznie brak jakichkolwiek osłon a jak każdy wie Desperacja nienawidzi pojazdów
Udźwig - jazda samemu to już można nazwać ryzykiem, ale jazda we dwoje to już wykracza poza skalę, więc prawdopodobieństwo, że gdzieś ten "motocykl" się rozpadnie wzrasta dwukrotnie.

INNE
Łatwo o naprawę.
Zdobyć go można w każdym bardziej cywilizowanym miejscu w Desperacji.

W UŻYCIU (0/14)

_________________



You see this face? This is my face of
NOT GIVING A SHIT.



Fucker
-----------
Rottweiler     Opętany

avatar

Liczba postów : 4990

Powrót do góry Go down

Re: Technologia - urządzenia, bronie, pojazdy.    Pisanie by Sleipnir on Nie Kwi 16, 2017 4:34 pm
POZIOM ŚREDNI

Technologie można uzyskać na misji o średnim poziomie, w większych wydarzeniach fabularnych (tzw. "losowych" prowadzonych przez MG-Los) oraz za zasługi na forum.



ORION SNIPER. Używany przez wielu snajperów, Orion Sniper uważany jest za jeden z najlepszych i najskuteczniejszych karabinów snajperskich. Ta nowoczesna, zabójcza broń emituje śmiercionośne promienie MX-2 (laser dezintegracyjny). Po trafieniu w cel tworzy dziurę o średnicy 5 centymetrów. Waży 3,5 kg, posiada wbudowany celownik laserowy oraz optyczny z noktowizorem i czujnikiem ciepła.

ZASTOSOWANIE
Broń snajperska.

OGRANICZENIA
Po każdym strzale należy odczekać, aż akumulator się załaduje, co zajmuje około 30 sekund.

INNE
Wyprodukowany przez "Cliffhard&Blake Weapons".

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/7)




ARC-741. Kaliber 7.62. Magazynek wmontowany przed uchwytem pistoletowym i spustem, pozwalający przechować 20 naboi. Konstrukcja w miarę ciężka. Nieco nieprzystosowana kolba pistoletowa do ramienia. Zatem, cóż różni tą broń od zwyczajnego kałasznikowa? Odpowiedź brzmi: odrzut. ARC-741 to broń wyspecjalizowana dla oddziałów Strzelców Wyborowych. Dzięki wmontowanej lunetce, pozwalającej na pięciokrotne i siedmiokrotne przybliżenie celu, idealnie nadaje się na podjęcie walki na średnim i dalekim dystansie. Dodatkowo, broń została wyposażona w specjalną technologie, zwącą się "Angelic Touch 2.0". Jest to technologia, która specjalnie pochłania jak największą część gazu prochowego, powodującego odrzut broni i wypuszcza go w odpowiednią stronę tak, aby po wystrzale, lufa pozostała w tym samym miejscu. Pozwala to na prowadzenie ciągłego ognia w jednym punkcie. Oczywiście, ARC-741 posiada dwa tryby ognia, automatyczny i pół-automatyczny, jak i blokadę spustu. Trzeba, jak w przypadku wszelkich tego typu broni, przygotować ją do wystrzału poprzez odbezpieczenie spustu oraz załadowanie pierwszego pocisku do komory.‬‬‬‬

ZASTOSOWANIE
Walka na średni i daleki dystans na przestrzeni otwartej.‬‬‬‬

OGRANICZENIA
Przez technologie "Angelic Touch 2.0" nie można rozszerzyć magazynka czy dodać jakiekolwiek innej części do broni, która zwiększyłaby jej ciężar bądź zmniejszyła. Wtedy owa technologia będzie działała wadliwie, zwiększając odrzut. Kalibracja technologii pod nowe dodatki wymaga sześciogodzinnych testów. Idąc tym tropem, gdy broń zostanie gdzieś uszkodzona, "Angelic Touch 2.0" również wymaga kalibracji bądź ogólnej naprawy broni.‬‬‬‬

INNE
Technologię "Angelic Touch 2.0" można wyłączyć za pomocą jednego przycisku.

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/5)




TECHNOLOGIA WYSOKIEJ CZĘSTOTLIWOŚCI OSTRZY. Jest to system jaki ma zostać powoli wdrożony do regularnego uzbrojenia S.SPEC. Drobne "utechnicznienie" ostrzy za pomocą systemu "wysokiej częstotliwości" spowoduje, iż ostrza za pomocą przycisku zostają wprawione w niesamowicie szybkie, niewielkie wibracje. Nie utrudniając walki, znacznie zwiększa potencjał nawet zwykłego noża bojowego. Powoduje, że staje się o wiele wytrzymalszy i znacznie bardziej niebezpieczny niż podstawowe ostrza, bez problemu silnym cięciem przełamując klingi mieczy czy katan. Na pozór bronie z tym systemem nie wyróżniają się niczym, poza niewielkim generatorem tuż przy ostrzu oraz małym przyciskiem na rękojeści. Po aktywacji systemu ostrza zostają objęte delikatnym poblaskiem odpowiednim dla modelu, a tylko istoty z bardzo wyczulonym wzrokiem zauważą wibracje ostrza.

UWAGA!
Dla S.SPEC technologia wysokiej częstotliwości ostrzy zdobywana jest na poziomie łatwym.

ZASTOSOWANIE
Wzmocnienie wytrzymałości i potencjału cięcia ostrzy.

OGRANICZENIA
Bateria generatora utrzymuje stan wysokiej częstotliwości 3-4 posty, po czym regeneruje się dwa posty. Średnio użyteczne pod wodą, choć zamoczone będzie dalej funkcjonowało bez problemu.

INNE
Możliwe jest spersonalizowanie poblasku ostrza pod własne preferencje, przez co ostrza mogą się jarzyć w kolorze wybranym przez użytkownika.

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/8)




KARABIN SZTURMOWY "NEPTUN-P2" Z GRANATNIKIEM. Bronie palne z serii "NEPTUN" zostały utworzone na bazie najnowszej technologii, która łączy w sobie lekkość, poręczność i skuteczność działania. Karabin szturmowy "NEPTUN-P2", jest podobnie jak "NEPTUN-P1", bronią zautomatyzowaną, strzelającą pociskami powlekanymi w momencie wystrzału specjalnym płynem wzmacniającym. Zawiera magazynek 37-mio nabojowy, granatnik podlufowy (mieści w sobie 4 granaty) oraz celownik optyczny z włączanym noktowizorem. Najczęściej wykorzystywane w wojsku S.SPEC.

ZASTOSOWANIE
Broń palna.

OGRANICZENIA
Wykorzystywany płyn również należy uzupełnić co trzy przeładowania magazynka, wydłużając ogólny czas wymiany amunicji. Ze względu na "mechanizm powlekający", po każdym przeładowaniu magazynka, należy odczekać 5 sekund, aby elektronika w broni się nie przegrzała. Czasami się zacina. Bardzo rzadko zdarza się zacięcie granatnika, które może skutkować wybuchem.

INNE
- Minusem finansowym jest cena "płynu powlekającego" i granatów;
- droższy od wersji P1;
- możliwe jest używanie bez wzmocnienia naboi.

ILOŚĆ W UŻYCIU (1/10)
Ray




FCSG-11AB. Skoro obrzyn jest w stanie zrobić dziurę na wylot w czyimś brzuchu, nie trzeba dużej wyobraźni, aby wiedzieć, że FCSG-11AB, zwącą się również strzelbą automatyczną, jest wręcz mordercza na krótkich dystansach. Posiada dwa tryby strzelania. Pojedynczymi pociskami oraz automatyczny. Ma również tryb blokady spustu. Duży magazynek o pojemności 23 pocisków. Technologia bullpup'a, czyli zamontowanie magazynka za chwytem pistoletowym i spustem, zmniejszając odrzut broni. FCSG-11AB można przygotować do strzelania w dwóch fazach, jak niemalże każdą broń. Wystarczy odbezpieczyć spust i wpakować pierwszy nabój do komory, który w tym wypadku działa za pośrednictwem przycisku. Ogólnie rama i wszelkie elementy mechaniczne broni są stworzone z wytrzymałego i dość ciężkiego tworzywa.‬‬‬‬

ZASTOSOWANIE
Broń palna na krótki i średni dystans do operacji w budynkach.‬‬‬‬

OGRANICZENIA
Zasięg broni jest mocno nastawiony na krótki dystans, a jego zwiększenie powoduje stanowcze pogorszenie celności. W przypadku walki na daleki dystans, broń praktycznie staje się bezskuteczna. Jako bronie, które wymagają wypuszczenia z siebie łusek, może czasem się zacinać, lecz jest to zminimalizowane do minimum. ‬‬

INNE
Brak.

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/5)




CKWF -116. Relikt z ostatniej wojny, obecnie niezbyt poręczny przez fakt, że jest ciężki oraz mało mobilny. Wady te nadrabiają kaliber pocisku oraz szybkostrzelność, które powodują, że jest to zabawka zabójcza mimo upływu lat. 16 mm pociski, które są wypluwane z prędkością około 1010 na minutę, tworzą nawałnicę, która jest w stanie zakopać pod górą ołowiu niemal wszystko. Prócz, rzecz jasna, cięższych pancerzy.

ZASTOSOWANIE
Ciężkie wsparcie ogniowe.

OGRANICZENIA
Istoty bez znacznie zwiększonej siły potrzebują stabilnego trójnogu by go używać.

INNE
Stara konstrukcja uwzględniała, że będzie wykorzystywana w każdych warunkach, więc piasek czy inny syf nie jest mu straszny, a prostota w budowie powoduje, że łatwo się go naprawia lub konserwuje.

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/3)




ZDALNY SYSTEM ZWIADOWCZY B.E.E. V1.5. Niewielkie (5-6 cm) roboty, przypominające z wyglądu pszczoły. Domyślny zestaw składa się z 4 samodzielnych jednostek, jednak w sprzedaży znajduje się też zestaw składający się z 6 robotów. Ich odnóża mogą przyczepić się praktycznie do dowolnej powierzchni, a w odwłoku posiadają wysuwane mikro żądło wraz z niewielkim pojemniczkiem, do którego mogą pobierać próbki płynów (np. woda, krew), bądź też wykorzystywać je jako strzykawki (np. środek nasenny, jednak do powalenia nie-człowieka trzeba wykorzystać minimum 2 pojemniki). Obiektywy tych mini-cudów technologicznych posiadają dwa tryby działania: termowizyjny i normalny. Dzięki specjalnemu napędowi skrzydeł poruszają się praktycznie bezgłośnie. Nieużywanie spoczywają one w specjalnych szufladkach wmontowanych w ciało użytkownika, zazwyczaj gdzieś w okolicach barków, których zamontowanie jest konieczne do ładowania baterii robotów. Dodatkowo wszczepia się też chip pozwalający na podgląd obrazu widzianego przez nich oraz sterowanie nimi.

ZASTOSOWANIE
Służą do działań zwiadowczych, jednak wśród szpiegów S.SPEC lubiane są też do działań dywersyjnych. Także naukowcy często z nich korzystają do pobierania próbek DNA wymordowanych.

OGRANICZENIA
Dosyć krótki czas działania. Co prawda wbudowana bateria posiada samoodnawialne ogniwo, jednak wystarczy ono tylko na 4 posty działania, potem wymaga 3 kolejnych na uzupełnienie. Zasięg działania wynosi do 1 km od użytkownika.

INNE
Brak.

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/9)




ROBOT WSPARCIA "JUGI". Jugi to niewielki robocik, powstały z części starych przemysłowych robotów z M-3. Porusza się on na czterech odnóżach, mogących obracać się niezależnie od strony, w którą zwrócona jest górna część, gdzie znajdują się wszelakie skrytki na amunicje, narzędzia, śrubki itp. Do robota można dokładać więcej pojemników/schowków i zmienić silniczki na lepsze, zwiększając tym jego udźwig z maks. 50 do 80, a nawet do 140 kg. Robot posiada także wbudowaną małą kamerkę z podczerwienią, śledzącą pilota właściciela, dzięki temu można przełączyć robota z autonomicznego sterowania na automatyczne podążanie.

ZASTOSOWANIE
Wsparcie, zaopatrzenie, pomocnik, mało zaawansowane SI.

OGRANICZENIA
- Piach – jego odnóża słabo radzą sobie w gęstym piachu, dlatego warto zaopatrzyć go w specjalne "nóżki" lub gąsienice, gdy przemierza się z nim pustynię;
- odgłosy – jako że jest to maszyna dla inżyniera, nie jest na tyle cicha, by bawić się z nim w ninję, bo odgłosy mechanizmów są wyraźnie słyszalne, pomijając już stukanie metalowych odnóży w podłoże;
- Czas pracy – robocik musi być ładowany co jakiś czas (co trzy fabuły, przerwa to jedna fabuła).

INNE
Istnieją różne rodzaje zasilania - za pomocą akumulator i za pomocą silnika diesel.

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/10)




TECHBIKE SATURN. "Smukły i szybki – oto TechBike Saturn."
Kolejny TechBike produkcji TechBike Industries, tym razem o wiele smuklejszy i szybszy. Oprócz funkcji z poprzedniego modelu "Venus", dodano tu do interfejsu specjalną, dzięki której opony zmieniają bieżnik z ulicznego na terenowy. Dodatkową funkcją jest rozpoznanie głosu – w razie próby kradzieży nie da się uruchomić "Saturna" bez wypowiedzenia słowa-klucza odpowiednim głosem. Tym razem maksymalna prędkość TB to 400 km/h. Dodano także moduł wysuwanego zza siedziska dachu, co umożliwia łatwiejsze prowadzenie podczas deszczu.

ZASTOSOWANIE
Przemieszczanie się po lądzie.

OGRANICZENIA
Należy ładować co 35 postów; tym razem trakcja jest nieco gorsza.

INNE
Wyprodukowany przez TechBike Industries.

W UŻYCIU (0/10)




SAND RAILS BUGGY. Samochody, które jeżdżą po pustyni, zrobione z silnika, kół i rur, to buggy. Takie zabawki można spotkać głównie na terenach Desperacji. Większość tych samochodów powstaje z rąk najemników, rozbójników i wszelkiego rodzaju mętów społecznych, ale znajdzie się też jakiś porządny człowiek, mający go na zbyciu. Czasami buggy można znaleźć w bardziej niebezpiecznych miejscach na terenach Limbo, gdzie ktoś przepadł bez wieści. Co do wyglądu: każdy buggy jest inny, ale każdy ma coś wspólnego. Najczęściej spotykane buggy są podłużnymi konstrukcjami zbudowanymi ze stalowych rur zespawanych ze sobą, posiadają od dwóch do trzech miejsc, gdzie jedno zajmuje kierowca, który znajdzie przed sobą prędkościomierz zrobiony… z licznika wody? Z tyłu znajduje się potężny silnik v8 napędzający 4 terenowe opony.

UWAGA!
Dla Drug-On pojazd jest do zdobycia na poziomie łatwym.

ZASTOSOWANIE
Szybkie przemierzanie Desperacji, przewożenie ładunku, po zamontowaniu karabinu stacjonarnego - pojazd bojowy.

OGRANICZENIA
Paliwo - no co pojazd to pojazd na powietrze raczej nie jeździ, więc przydałoby się załatwić mu coś do "picia"
Przegląd - kurz, pył, piach i wiele innych rzeczy - Desperacja nie przepada pod tym względem za pojazdami osadzając je na wszelakich ruchomych i ważnych częściach silnika itp. też od czasu do czasu można coś przykręcić, wymienić olej i nasmarować go.

INNE
Pojazd do zdobycia na poziomie łatwym dla Drug-On.

W UŻYCIU (0/7)



GRANAT PARALIŻUJĄCY "MEDUZA". Te niepozorne stalowe kuleczki mieszczące się w dłoni zawierają bardzo szybko działający gaz, który w krótkim czasie paraliżuje przeciwników. Wystarczy kilka sekund, by osoba nim potraktowana nie była w stanie się poruszać.
Sposób użycia jest bardzo łatwy. Wyjmujesz, odbezpieczasz, naciskasz przycisk i rzucasz.  

ZASTOSOWANIE
Unieszkodliwienie przeciwnika, bez zadawania mu obrażeń.

OGRANICZENIA
Zasięg działania 6 metrów. Czas działania 3 posty.

INNE
Zestaw zawiera 3 sztuki.

W UŻYCIU (0/16)



FITZ STICK. Złożony przypomina futurystyczną pałkę teleskopową, jednak po naciśnięciu specjalnego przycisku, rozkłada się w prawie dwumetrowy kij, który na obu zakończeniach posiada specjalne baterie generujące prąd elektryczny. Po rozłożeniu jedynie gumowy uchwyt jest bezpieczny od porażenia prądem, chyba że ktoś posiada rękawice izolujące ładuki albo wyłączy przepływ prądu po którejś ze stron. Pojedyncze porażenie nie jest śmiercionośne, ale zaburza działanie mięśni i utrudnia walkę. Jest też bardzo skuteczne na wszelkiej maści androidy oraz biomechy.

ZASTOSOWANIE
Broń biała / Samoobrona.

OGRANICZENIA
Bateria jest w stanie utrzymać przepływ prądu na 20 minut, generując ładunki trwające 3 posty, z przerwą na 4 posty. Po rozładowaniu może służyć oczywiście jako zwykły kij.

INNE
Broń ogólnodostępna, często używana podczas bardziej wymaganych treningów.

W UŻYCIU (0/12)



GRANAT EMP "HORNET". Granat "Hornet" to granat wywołujący impuls elektromagnetyczny, o dość ograniczonym obszarze działania. Wygląda jak obła puszka po napoju, posiadająca na górze mały, czerwony przycisk, który znajduje się na drugim, większym. ich działanie jest dość proste: pierwszy guzik uruchamia "ładowanie" granatu, poziom naładowania pokazuje 5 lampek z jednej i drugiej strony, a gdy wszystkie świecą, granat jest gotowy. Drugi guzik naciska się bardzo trudno i trzeba użyć do tego siły. On aktywuje granat, gdy zostanie wciśnięty. Wówczas jest gotowy do użytku i trzeba nim po prostu rzucić. Kiedy uderzy o ziemie, zwolni bezpiecznik, który wywoła impuls, rażąc wszystkich wokół w obszarze o średnicy 2,5 m. Dodatkowo na dnie granat ma małe pokrętło pozwalające ustawić siłę ładunku, od lekkiego wstrząsu zaburzającego koordynację ruchu, przez paraliż, aż do uszkodzenia nerwów.

ZASTOSOWANIE
Kontrola tłumu, niszczenie urządzeń.

OGRANICZENIA
Przeciętny zasięg rzutu to 10 m.

INNE
Wyprodukowano przez - Private Military Company Research and Development w M-1
Rozdawane są po 2 w zestawie (dwa użycia).

W UŻYCIU (0/14)



GRANATY "ELEMENTAL". Wykonane pod okiem najlepszych inżynierów i naukowców Łowców, granaty Elemental dzielą się na 5 rodzai: Dymny, Gazowy, Kwasowy, Odłamkowy i Hybrydowy. Każdy z nich w inny sposób znajduje sposób do ciała przeciwnika, a kiedy już mają styczność ze skórą i organami, wywołują ból psychogenny, neuropatyczny oraz w przypadku hybrydowych i odłamkowych granatów, fizyczny.

UWAGA!
Broń przeznaczona wyłącznie dla Łowców!

ZASTOSOWANIE
Unieszkodliwienie przeciwnika bez zabijania go (choć to również może się wydarzyć), ataki mają na celu pozbawienia go woli walki, zdolności do poruszania się i wykonywania czynności oraz uśpieniu go.

OGRANICZENIA
Czas działania uwalnianych chemikaliów jest zależny od tego jak wiele dróg posiadają do swojej ofiary, przykładowo zwykły mundur z kamizelką kuloodporną czy ciężka zbroja z wydechami nie obroni nas przed dymnym czy gazowym granatem.

INNE
Hybrydowy granat łączy w sobie min. 2 rodzaje, choć w przypadku większego ładunku, może on połączyć ze sobą wszystkie (co jest już na poziomie trudnym).

W UŻYCIU (0/14)



CYBER PUNCH V1.0. Technologia wielkości magazynka pistoletu, służąca do usuwania wszelkich zabezpieczeń średniej klasy i infekowania urządzeń elektronicznych. Wersje bardziej profesjonalne najczęściej są w ładnie wymodelowanych obudowach, ale często spotykanymi wersjami jest przerobiony telefon z dodatkowym chipem zakończonym wejściem mini USB. Jest zdolna przeprogramować większość niezabezpieczonych komputerów włamać się na te z zabezpieczeniami niższej klasy.

ZASTOSOWANIE
Łamanie zabezpieczeń i hakowanie urządzeń elektronicznych.

OGRANICZENIA
Potrzebuje przynajmniej sześć minut na złamanie zabezpieczeń, a na zainfekowanie tylko dwie. Pozwala to na zdalny dostęp do zainfekowanej bazy danych, ale doświadczony informatyk może wykryć nieprawidłowości. Na zabezpieczenia wysokiej klasy, jak na przykład u S.SPEC nie zadziała w ogóle.

INNE
Brak.

W UŻYCIU (0/10)



STRÓJ KAMUFLAŻOWY "SPECTRE". Zestaw strojów, który był produkowany i przyznawany przez Łowców dla Łowców. Nie każdy jednak miał do niego dostęp, aby otrzymać wymienioną technologię trzeba było zostać członkiem najniebezpieczniejszej grupy zwiadowczej, Widmami. Strój ten pozwalał na ciche przedarcie się na teren wroga i infiltracje bez zbędnego dźwięku, ograniczając również wykrycie noszącego. Oczywiście jeśli któryś z nich użył broni palnej to była ona słyszalna, lecz kroki, obroty i inne czynności wykonywane przez zwiadowcę były prawie że bezdźwięczne.

UWAGA!
Strój przeznaczony wyłącznie dla Łowców!

ZASTOSOWANIE
Kamuflaż, wyciszenie ruchów przy aktywacji (4/5).

OGRANICZENIA
Należy pamiętać o tym że wycisza to tylko nas i to co znajduje się przy stroju, poza jedną kaburą i dwiema pochwami na noże strój nie posiada dodatkowych miejsc na schowanie broni.

INNE
Strojów zawsze było 12 ponieważ tylu ludzi liczyła sobie grupa (co przy kilku tysiącach Łowców jest wyjątkowo małą liczbą).

W UŻYCIU (0/12)



TAJFUN. Oleista, bezbarwna ciecz o lekko słodkim zapachu. Zwykle spotykana – i sprzedawana – od razu w inhalatorach (mieszczących 5 dawek) lub, w wersji dla ubogich, nasączonych nią materiałowych tamponach (jedna dawka). Powstaje z odpowiednio spreparowanego olejku czerwiennika.

UWAGA!
Środek do zdobycia w M-3 jest na poziomie trudnym.

ZASTOSOWANIE
Po wprowadzeniu Tajfunu do swojego układu oddechowego, użytkownik staje się silnie pobudzony (poziom manii). Ból jest przytłumiony, reakcje fizyczne są szybsze, niż normalnie. Minusem jest zwiększona trudność z koncentracją i zebraniem myśli, oraz większa skłonność do lekkomyślnych decyzji.

OGRANICZENIA
Efekt utrzymuje się 4 posty, natychmiastowe przyjęcie kolejnej dawki daje kolejne 4 posty działania. Po zakończeniu efektu – 1 post zamroczenia (niezależnie od ilości przyjętych dawek), w ciągu którego postać traci koordynację ruchów: nie jest w stanie wycelować, potyka się w biegu itd. Tajfun w inhalatorach jest odporny na uszkodzenia, o ile inhalator nie zostanie zniszczony, za to w postaci nasączonego tamponu często wietrzeje i traci swoje właściwości. 10% szansy na uzależnienie, przy przyjęciu kilku dawek jednocześnie ryzyko pomnażane jest przez ilość dawek (2 – 20%, 5 – 50%).

INNE
To typowo pozamiejska używka. Istnieje możliwość uzyskania Tajfunu w butelce: jeśli wyprodukuje się ją samemu lub okradnie dilera/chemika. Użytkownicy często posiadają stały inhalator, który uzupełniają Tajfunem u sprzedawcy. Uzależnienie od Tajfunu jest czysto psychicznej natury; prowadzi do trudnościami z myśleniem przyczynowo skutkowym i częstego podejmowania lekkomyślnych decyzji. Jego długotrwałe efekty fizyczne to głównie problemy z drogami oddechowymi, drżenie rąk i zaburzenia krążenia krwi (wiecznie zimne ręce i stopy, impotencja, w skrajnych przypadkach arytmia serca).
Podobno powstał na terenach dawnego Tajwanu – stąd nazwa, Taj(wański)-fun.

W UŻYCIU (0/10)



MAK. Wbrew nazwie, która sugeruje pochodzenie roślinne i przynależność do rodziny opiatów, Mak jest substancją wytworzoną czysto laboratoryjnie. Występuje w postaci brunatnego proszku, sprasowanych "arkuszy" przypominających nieco nori, lub tabletek. Wszystkie spożywa się doustnie. Ma słonawy smak i lekko metaliczny zapach.

UWAGA!
Środek do zdobycia w M-3 jest na poziomie trudnym.

ZASTOSOWANIE
Rekreacyjno-uspokajające lub medyczne, jako środek przeciwbólowy. Ogranicza intensywność odczuć i spowalnia reakcje nerwowe, tym samym zmniejszając percepcję i odczuwanie bólu. Często powoduje niezwykle intensywne przeżycia senne, które, z jakiegoś powodu, charakteryzują się dominacją purpurowej kolorystyki.

OGRANICZENIA
Zaczyna działać 2 posty od użycia. Trans trwa minimum 5 postów. Przytomność umysłu odzyskuje się niemal natychmiastowo, natomiast przez 1 post użytkownik nie jest w stanie się ruszyć; przez następne 2 czuje mrowienie w kończynach. 30% szansy na uzależnienie.

INNE
Typowo pozamiejska używka, ale od pewnego czasu podbija również nielegalny rynek w M-3. Oficjalnie jeszcze nie figuruje jako substancja zakazana w mieście.
Długotrwałe uzależnienie powoduje silne wyniszczenie mózgu i układu nerwowego, którego efektem są problemy ze skupieniem myśli, spowolnienie reakcji, otępienie i ogólna utrata sił, w skrajnych przypadkach problemy ze wzrokiem, słuchem i odczuwaniem zapachów, ewentualnie losowe utraty przytomności. W przypadku wymordowanych, uzależnienie powoduje niemożność wpadnięcia w szał – zamiast niego uzależniony po prostu traci przytomność.

W UŻYCIU (0/10)



TSUNAMI. Tsunami to ładna nazwa na rozpuszczony w alkoholu Tajfun z dodatkiem Maku. Smakuje dokładnie tak jak alkohol, w którym został rozpuszczony, ma jedynie lekko słodki aromat.

ZASTOSOWANIE
Doustny środek przeciwbólowy i usypiający. Powoduje, że organizm "wyłącza się" na jakiś czas, w sposób porównywalny do twardego snu bez śnienia. Po obudzeniu się użytkownik czuje lekkie zamroczenie. Ze względu na właściwości, Tsunami często jest nadużywane przez Desperatów o nieco mniej czystych intencjach – przy porwaniach, gwałtach itd.

OGRANICZENIA
Zaczyna działać trzy posty od spożycia. Sen trwa do końca pisania w wątku (fabularnie od trzech godzin do dnia). Po zakończeniu snu 2 posty otumanienia. 10% szansy na uzależnienie od Maku.

INNE
Jeśli został połączony z alkoholem charakteryzującym się słodkością, nie sposób wykryć jego obecności. W przeciwnym razie osoby obdarzone silniejszym zmysłem zapachu mogą wyczuć, że coś jest nie tak. Doprowadzenie do natychmiastowych mdłości lub przyjęcie silnego środka pobudzającego neguje efekt. Nazwa powstała ze skojarzenia z jednej strony z Tajfunem, z drugiej z szybkością i siłą działania.

W UŻYCIU (0/10)




"SHOCK BOMB" - LEK TAKTYCZNY. Za czasów, kiedy ludzkość była jeszcze ułomna w walce z tworami wirusa "X", głównym wspomagaczem były specjalne wojskowe substancje bojowe. Były one przeróżne, od krakersów, po napoje, na cukierkach kończąc.
Właśnie tę ostatnią formę żołnierze upodobali sobie najbardziej. Były to czekoladowe kulki o średnicy 3 centymetrów, wypełnione słodkim nadzieniem z kapsułkami z lekiem. W kapsułkach był zawarty ogrom substancji, a ich skład był dłuższy niż książka "Zrozumieć Głupka". Jednak w największej ilości występowały tam różnego rodzaju hormony, oczywiście zmodyfikowane, bazujące na testosteronie, adrenalinie, estrogenie i wielu innych. Dodatkowo różne substancje użytkowe: wyciągi kokainowe, metaamfetaminowe. Również, specjalny wirus B54x. Wirus ten jest najważniejszym czynnikiem zapalnym. Atakuje on komórki wirusa X, może on oczywiście je zabić, lecz jeśli nosiciel ma bardzo niewielki procent wirusa. Niestety komórki wirusa X są o wiele silniejsze od komórek B54x. Jedna komórka X jest wstanie zniszczyć 4tys. komórek B54x.
Co daje zjedzenie tego leku? Chwilową odporność na wirusa X, to po pierwsze. Olbrzymią siłę i ogólne zwiększenie cech fizycznych, na dokładkę pozwala na wytworzenie sobie szóstego zmysłu, każdy jest jednak inny. Zależy to w głównej mierze od osoby, lecz tez i innych losowych czynników.(Mistrz gry/Los wymyśla zdolność. Może to być także polepszenie jednej  już istniejących cech np. wzroku.) Działa przez 5 postów. U wymordowanych posiadających zewnętrzne modyfikacje ciała np. rogi, powoduje ich chwilowy zanik (okres 3 postów).

ZASTOSOWANIE
Polepszenie percepcji; Zwiększeni wytrzymałości i siły; Ochrona przed minimalną dawką wirusa X

OGRANICZENIA
- Organizm - efekt zależy od osoby, nie jest zalecanie branie tej substancji osobą o słabym zdrowiu lub chorym na umyśle.
- Niewydolność - nagła eksplozja tych wszystkich hormonów, witamin itd. może nie spodobać się naszemu organizmowi, co może spowodować: wymioty, biegunkę, odrętwienie lub całkowite odrzuceni preparatu(brak efektu; jedynie w skrajnych przypadkach)
- S.SPEC nie! - Żołnierze S.SPEC mają całkowity zakaz używania tej substancji (mogą zdarzyć się wyjątki), preparat ten jest uznawany na równi z narkotykami, co może powodować uzależnienie, dlatego lekarze by zapobiec bandzie ćpunów w szeregach wojska, oficjalnie wskazali przyczynę i zabronili stosowania leku.
- Uzależnienie - słodki smak, pobudzenie organizmy? Tak, tego pragnie nasze ciało! Zbyt częste stosowanie tego specyfiku, może powodować silne uzależnienia.

INNE
Często pakowane w plastikowe pudełka od 2 do 3 sztuk w każdym.

W UŻYCIU (0/7)


Ostatnio zmieniony przez Sleipnir dnia Nie Kwi 16, 2017 5:46 pm, w całości zmieniany 5 razy



Sleipnir
-----------
Zastępca

avatar

Liczba postów : 860
GODNOŚĆ : Marcus Sleipnir

Powrót do góry Go down

Re: Technologia - urządzenia, bronie, pojazdy.    Pisanie by Sleipnir on Nie Kwi 16, 2017 4:34 pm
POZIOM TRUDNY

Technologie można uzyskać na misji o trudnym poziomie trudności, dwóch średnich lub trzech łatwych oraz za zasługi na forum.



R1 "THUNDER". Półautomatyczna strzelba plazmowa R1 "THUNDER" to bojowa broń palna strzelająca plazmowymi pociskami o wręcz destrukcyjnej sile. Strzelba ta powstała we współpracy z najambitniejszymi inżynierami S.SPEC, którzy postanowili postąpić krok dalej i wyjść poza schematy typowego oręża bitewnego. Mówiąc najprościej: jest to przypominającą dubeltówkę broń, posiadająca dwie komory "nabojowe" oraz dwie lufy ułożone równolegle obok siebie. Specjalnie skonstruowany w bardzo kompaktowy sposób magazynek plazmy mieści w sobie odpowiednią ilość gazu potrzebną do oddania łącznie 10 strzałów, które z bliskiej odległości doprowadzają do natychmiastowej śmierci przeciwnika poprzez: rozerwanie, spalenie, roztopienie, bądź (w ekstremalnych przypadkach) wyparowanie, a ze średniej odległości poważne uszkodzenia ciała.‬‬‬‬

ZASTOSOWANIE
Broń krótkiego zasięgu.‬‬‬‬

OGRANICZENIA
Broń na krótki/średni dystans. Po każdym oddanym strzale należy odczekać  5 sekund, aby system chłodzący zdążył ostudzić magazynek plazmy (w przypadku oddania strzału przy rozgrzanym magazynku broń może ulec autodestrukcji poprzez niekontrolowany wybuch plazmy w lufie). Trochę cięższa niż normalne strzelby. Droga amunicja.

INNE
Strzelba R1 "THUNDER" była zaledwie jedną z wielu rodzajów broni jakie miały zostać utworzone w Projekcie "R". Rząd przewidywał skonstruowanie, poza morderczą dubeltówką, również karabinu plazmowego, pistoletu, granatu i paru innych cudeniek. Niestety wraz ze zniknięciem Arthura Rhonerangera – głównego przewodniczącego i praojca projektu, wszystkie plany inżynieryjne wyjaśniające budowę i funkcjonowanie broni plazmowych zniknęły.

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/5)




IBIS ESW MODELL 77. Najnowszy wynalazek naukowców i inżynierów M-5, który teraz dotarł do Miasta-3. Jest to jednostrzałowy, bezodrzutowy karabin snajperski typu bullpup bazujący na technologii elektromagnetycznej. Wykonany z kompozytów i nowego stopu wytrzymałych materiałów zwanego ceramitem, jest to rzadko spotykana i trudna do zdobycia broń, która wymaga dodatkowego szkolenia. Model 77 różni się od standardowych karabinów prawie wszystkim, od budowy aż do działania. Jest to hybryda broni energetycznej i kinetycznej. Karabin jest zasilany zewnętrzną baterią aluminiowo-jonową o dużej pojemności. Zasada działania Ibisa ("sowa") jest w teorii prosta: pełnopłaszczowy nabój wykonany ze specjalnego stopu metali, który łatwo przewodzi energię elektryczną jest ładowany do broni z prawej strony kolby, gdzie zostaje automatycznie załadowany do komory zaczynającej się w połowie kolby, gdzie zaczyna się "lufa". Podczas gdy w klasycznej broni kinetycznej lufą jest wykonana z odpowiednich materiałów gwintowana rura, w Ibisie tę rolę przejmują szyny prowadnicze. Po naciśnięciu spustu szyny przyjmują znaczny ładunek elektryczny, który tworzy obwód szyna-pocisk-szyna, wytwarzając tym samym pole magnetyczne o dużej sile. Na cały ten system wpływa wtedy siła elektrodynamiczna, która wyrzuca pocisk z szyn prowadniczych w kierunku celu z ogromną siłą. Prędkość wylotowa takiego pocisku sięga 680m/s, czyli Ma=2, podwójna prędkość dźwięku w powietrzu. Pocisk o wadze kilkudziesięciu gramów jest w stanie przebić wszystkie znane cele żywe oraz przebija do kilku centymetrów stali balistycznej. Najdłuższy notowany zasięg skuteczny wynosi 6 kilometrów. Zaletą broni jest małe opadanie pocisku ze względu na użyte prędkości i siły.‬‬‬‬

UWAGA!
Broń przeznaczona wyłącznie dla S.SPEC!

ZASTOSOWANIE
Broń długiego oraz bardzo długiego zasięgu do walki z celami żywymi oraz opancerzonymi.‬‬‬

OGRANICZENIA
Broń jest ciężka oraz nieporęczna (waga około siedmiu kilogramów), wymaga noszenia doczepianej do broni baterii (kolejne dwa kilogramy). Po każdym strzale należy załadować nowy pocisk. Bateria wystarcza tylko na piętnaście strzałów, zaś z powodu plazmy wytwarzającej się podczas procesu i osiadającej na szynach prowadniczych (powodując ich erozję), często broń nie nadaje się do użytku po siedmiu strzałach oddanych w krótkich odstępach czasu. Jeśli pomiędzy kolejnymi strzałami jest co najmniej czterominutowa przerwa, żywotność szyn wydłuża się do trzydziestu strzałów. Potrzebuje specjalnych pocisków, których zdobycie jest bardzo trudne. Używanie tego karabinu wymaga przejścia specjalnego szkolenia. Po naciśnięciu spustu nie następuje natychmiastowe wystrzelenie - musi zostać wytworzony odpowiedni ładunek elektryczny. Oznacza to, że pomiędzy naciśnięciem spustu a wystrzałem jest przerwa trzech sekund. Pomimo wykorzystania ceramitu, materiału przewodzącego bardzo małe ilości energii cieplnej, górna część broni po strzale jest nagrzana to takiego poziomu, że można się oparzyć.

INNE
Łatwo się psuje, ciężko używa, jeszcze ciężej dostać. Ale robi duże kuku.

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/3)




DROID BOJOWY SI - BATTLEGROUND I. Bojowe droidy służące jako ochroniarze i żołnierze. Dzięki sztucznej inteligencji mogą podsuwać właścicielowi pomysły oraz szybciej oceniać sytuację. Są bardzo skuteczne i mając je za partnera, łatwiej jest wykonywać zadania. BattleGround 1 to pierwsza wersja inteligentnych dronów bojowych. Ich wyposażenie to: akumulator; skaner żywych istot; noktowizor; czujniki ciepła; stalowy, wodoodporny, nierdzewny pancerz z wkładką z kevlaru; wbudowana lornetka; dwa miniguny wbudowane w ręce; cztery rakiety; wysuwane ostrze.

ZASTOSOWANIE
Ochrona osobista i podanego celu; żołnierz.

OGRANICZENIA
Potrzeba ładowania akumulatora co 25 postów; amunicja w minigunach: 300; w razie zniszczenia nie można naprawić.

INNE
Wynalazek Drug-on.

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/4)




DROID MEDYCZNY VP-31. Maszyna stworzona do pomocy w szpitalach i do opatrywania rannych żołnierzy na polu bitwy. Nie jest to jedna z najbardziej zaawansowanych technologicznie maszyn, jednak zna się na swoim zadaniu. Opatrzenie rannego czy nawet bardziej skomplikowana operacja, nie stanowią dla niego większego problemu. Ma wbudowany komunikator, za którego pomocą może zostać wezwany nawet z większej odległości. Oprócz opatrywania ran, potrafi również sprzątać, gotować, szyć, wytwarzać mniej skomplikowane lekarstwa (do poziomu średniego) i śpiewać albo raczej odtwarzać nagrania muzyczne, bo sam posiada typowy dla tańszych androidów, mechaniczny głos. W zależności od modelu, może mieć budowę humanoidalną lub krabokształtną.

ZASTOSOWANIE
Pomoc domowa, pomoc medyczna; wykonuje proste polecenia; może być kompanem do rozmowy.

OGRANICZENIA
Niezdolna do walki. Konieczność ładowania co 3 fabuły.

INNE
Brak.

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/5)




BATTLESUIT R.A.P.T.O.R. V4.2. Nowa wersja kombinezonu bojowego, wyrównująca szanse w walce z wymordowanymi. Jego pancerz nie należy co prawda do najgrubszych, jednak nadrabia to zwrotnością i prędkością, która przewyższa naturalne zdolności łowców i wymordowanych. Prawe ramię kombinezonu, to szybkostrzelny karabin szturmowy z wbudowanym stabilizatorem odrzutu. Lewe jest wyposażone w specjalną wyrzutnię z hakiem i wytrzymałą metalową linką. Dodatkowo w hełmie znajduje się celownik optyczny pozwalający na dokładne określenie odległości od celu. Dwumetrowy ogon służy złapaniu równowagi przy dużych prędkościach, jednak może też atakować za pomocą szpikulca, którym jest zakończony.

ZASTOSOWANIE
Walka dystansowa. Za pomocą karabinu można skutecznie likwidować pomniejsze cele, jak wymordowani, hak zaś pozwala na szybką zmianę pozycji, czy to w mieście, czy też w Desperacji - bądź też błyskawiczną zmianę kierunku biegu.

OGRANICZENIA
Prędkość poruszania się - max. do 60-70 km/h. Zwiększona prędkość wyczerpuje się po 5 postach używania i potrzebuje 5 postów na naładowanie. Karabin mieści 28 pocisków, a linka pozwala na udźwignięcie do 340 kg ciężaru (kombinezon waży 150) i ma 20 m długości.

INNE
- Wymaga treningu przygotowawczego;
- dużo obciążenia działające na ciało powodują straszne przemęczenie przy dłuższym używaniu, chociaż efekt jest odczuwalny dopiero po wyczerpaniu wspomagania kombinezonu.

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/3)




FAŁSZYWA PRZEPUSTKA. Można się było domyślić, że prędzej czy później zaczną powstawać podróbki, dzięki którym nielegalne wizyty w mieście będą nieco bezpieczniejsze.

UWAGA!
Dla Łowców przedmiot do zdobycia jest na poziomie średnim.

ZASTOSOWANIE
Na pierwszy rzut oka wygląda jak prawdziwa przepustka. Nawet po wstępnym sprawdzeniu, jej posiadacz zachowuje przykrywkę, ponieważ oprócz bransoletki posiada również wpis w bazie danych. Urządzenie powstało po przerobieniu oryginalnej przepustki M-3.

OGRANICZENIA
Nie jest to oczywiście doskonale wykonane i dokładniejszej analizie można wychwycić nieścisłości.

INNE
Nie posiada lokalizatora itp.

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/14)




MASKA WOJSKOWA S.SPV-03. Sprzęt do zadań specjalnych, najnowsza technologia. Najnowocześniejsze urządzenia i filtry. Do tego dochodzi duża wytrzymałość na uderzenia i wstrząsy, niezbędna podczas użytkowania w często mocno niestandardowych warunkach.

UWAGA!
Dla S.SPEC przedmiot do zdobycia jest na poziomie średnim.

ZASTOSOWANIE
Maska wykorzystywana na wszelkiego rodzaju misjach, doskonale zabezpiecza przed znanymi truciznami w postaci gazowej. Dodatkowo, ze względu na duże niebezpieczeństwo zarażenia w trakcie przebywania poza M-3, posiada również filtry chroniące przed wirusem X.

OGRANICZENIA
Na chwile obecną nie udało się jeszcze połączyć szybkiego filtrowania z jego skutecznością. W związku z tym, mimo że chroni przed truciznami w 80%, przed wirusem X tylko w 50%. Przy wzmożonym wysiłku, kiedy organizmowi potrzeba więcej powietrza, maska może nieco ograniczać dostęp do niego - powodując lekkie niedotlenienie i dużo szybszą zadyszkę. Ponadto filtry należy wymieniać co fabułę, inaczej przestaje działać.

INNE
Nie psują się łatwo, ale jeśli już się to stanie, to praktycznie nie sposób ich naprawić bez specjalistycznej wiedzy i odpowiedniego sprzętu. W związku z tym jeśli maskę szlag trafi na misji, staje się całkowicie bezużyteczna.

ILOŚĆ W UŻYCIU (1/3)
Joh Terraco


Ostatnio zmieniony przez Sleipnir dnia Nie Kwi 16, 2017 5:37 pm, w całości zmieniany 3 razy



Sleipnir
-----------
Zastępca

avatar

Liczba postów : 860
GODNOŚĆ : Marcus Sleipnir

Powrót do góry Go down

Re: Technologia - urządzenia, bronie, pojazdy.    Pisanie by Sleipnir on Nie Kwi 16, 2017 4:35 pm
POZIOM BARDZO TRUDNY

Technologie można uzyskać na misji o bardzo trudnym poziomie. Uwaga! Na tej misji w 98% użytkownik może doznać stałego uszkodzenia ciała, a nawet skończyć się śmiercią!



SG-14 "EXTERMINATOR". Sturmgewehr 14 "Exterminator" to broń przeznaczona dla użytkowników pancerzy wspomaganych linii Bellator. Broń działa tak samo, jak inne kinetyczne bronie, ma taką samą budowę i elementy, zostały one jedynie odpowiednio powiększone, aby wykorzystać rozmiar i zwiększoną siłę żołnierzy w pancerzach wspomaganych. Używa naboi kalibru .5, jest to nabój bardzo trudny do zdobycia poza oddziałami S.SPEC używających Bellatora, ponieważ do tej pory SG-14 jest jedną z niewielu broni korzystających z takiego kalibru. Z powodu wielkości naboi, ich czubki zostały dodatkowo wzbogacone o nieduże ładunki wybuchowe. Broń oraz naboje zostały zaprojektowane z myślą o celach miękkich jak wymordowani. Nabój jest zbyt słaby, aby wyrządzić znaczące szkody w celach opancerzonych czy budynkach. Broń posiada z lewej strony elektroniczny licznik naboi w magazynku. Jeden magazynek ma w sobie 80 naboi co pozwala na 12 sekund ognia ciągłego, jednak z powodu zacinania się mechanizmów SG-14 preferowane jest oddawanie krótkich serii. Broń po rozładowaniu waży 34 kilogramy, z amunicją waga sięga 40. Jest to jedna z najcięższych broni przeciwpiechotnych w arsenale S.SPEC, niestety z powodu jej ceny oraz ograniczonej liczby użytkowników nie może ona być często używana.

UWAGA!
Broń przeznaczona wyłącznie dla S.SPEC!

ZASTOSOWANIE
Ciężka szturmowa broń przeciwpiechotna.

OGRANICZENIA
Tylko dla użytkowników pancerzy wspomaganych Bellator, ma ciężko dostępną amunicja; broń jest bardzo ciężka i trudno ją operować. Niecelna jeśli prowadzony jest ogień ciągły.

INNE
Brak.

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/2)




RAILGUN "DESTROYER" V1. Destroyer jest amerykańską odpowiedzią na niemiecki "Modell 77". Tak oto powstał wielki i ciężki karabin bez pocisków ważący 18 kg. Jedynym podobieństwem obu broni jest druzgocząca siła ognia i ogromna penetracja, w Railgunie osiągana przez specyficzny typ pocisków. Mają one kształt dysku o średnicy 25 mm i grubości 5 mm, o specjalnie skonstruowanych krawędziach wprowadzających go w jeszcze większą rotacje powstałą podczas wystrzału. Lufa została zastąpiona szynami pozwalającymi pociskom znacząco zwiększyć moment obrotowy już od razu po opuszczeniu szyny. Zasilanie jest dość specyficzne - podłużna tuba o wymiarach 12 cm x 4 cm zwężająca się na końcach, ładowana do specjalnej komory obok magazynka. W pełni naładowana ta super-bateria pozwala na wystrzelenie 30 pocisków, czyli 3 magazynków.

ZASTOSOWANIE
Wsparcie piechoty, torowanie drogi, obrona stanowisk ciężkiej piechoty.

OGRANICZENIA
- Długi czas pomiędzy strzałami - mimo, że pociski Destroyera są niszczycielskie to czas pomiędzy jednym strzałem a drugim wynosi on 3.309 s;
- kruchy - karabin nie jest dość wytrzymały. Każdy upadek, uderzenie itp. mogą go zniszczyć, a uszkodzenie przez wrogi postrzał jest nie do uratowania;
- wyładowania - duża intensywność strzałów często wytwarza coś w rodzaju małego wyładowania elektrycznego, które może porazić użytkownika;
- trudna naprawa - części do tej broni są robione na zamówienie i nie jest ich dużo, a na dodatek są robione w M-1, więc zanim przylecą do M-3 trochę minie czasu + mało kto umie je naprawiać;
- trening - potrzebny jest długi trening, by móc ją obsługiwać;
- waga - karabin jest cholernie ciężki: 18 kilogramów + bateria i pociski dają w sumie wagę 23,5 kg.

INNE
Brak.

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/2)




DROID BOJOWY SI - BATTLEGROUND II. Druga, ulepszona wersja inteligentnych droidów bojowych. Wyposażenie: dwa akumulatory; skaner żywych istot; noktowizor; czujniki ciepła; stalowy, wodoodporny, ognioodporny, nierdzewny pancerz z wkładką z kevlaru i chityny; sensor ruchu; skaner istot mechanicznych; wbudowana lornetka; wbudowany komunikator (właściciel musi posiadać telefon bądź krótkofalówkę); dwa miniguny wbudowane w ręce; sześć rakiet; dwa wbudowane, wysuwane ostrza.

ZASTOSOWANIE
Ochrona osobista i podanego celu; żołnierz; szpieg; zabójca.

OGRANICZENIA
Potrzeba ładowania co 50 postów; amunicja w minigunach: 400; w razie zniszczenia nie można naprawić.

INNE
Wynalazek Drug-on.

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/2)




PANCERZ BELLATOR MK.4 "HOSTIBUS". Pancerz Bellator, kryptonim "Hostibus" to kolejna nowinka w arsenale M-3. Projekt Bellator rozpoczął się w M-5 jako solidna i tania alternatywa dla Skrzydlatych. W przeciwieństwie do nich użytkownikami Bellatora mogą być zwykli ludzie, którzy potrzebują jedynie specjalistycznego przeszkolenia w używaniu nowego ekwipunku. Pancerz został zaprojektowany specjalnie z myślą o walce w terenach otwartych przeciwko wymordowanym, sprawdza się jednak także doskonale przeciwko przeciwnikom posiadającym tradycyjną broń. Bellator zalicza się do pancerzy wspomaganych - silniki, serwomotory oraz włókna nanomięśni wspomagają żołnierza, zwiększając jego siłę i pozwalając na korzystanie z samego pancerza, którego waga z całym ekwipunkiem (bez użytkownika) wynosi około 900 kilogramów. Wysokość Bellatora zależy od użytkownika, każda sztuka musi zostać najpierw dopasowana do wzrostu i wagi osoby, która będzie go używać. Bellator dodaje użytkownikowi zwykle 40 centymetrów wzrostu podczas używania. Pancerz został wykonany z twardych powłok z ceramitu, plastali oraz lanej stali, ułożonych warstwami i stopionymi ze sobą w wysokich temperaturach. Ta mieszanka metali i kompozytów pozwala na dużą odporność przed uszkodzeniami mechanicznymi, ciętymi oraz kutymi. Pancerz jest hermetycznie szczelny, dając osobie w środku pełną ochronę przed warunkami panującymi w terenach skażonych. Płyty ochronne są grubsze i bardziej skupione z przodu w związku z naturą i zastosowaniem tego elementu uzbrojenia. Podczas gdy Bellator daje znacznie zwiększoną siłę i wytrzymałość, dzieje się to kosztem mobilności i wymaga przyzwyczajenia się użytkownika do nowych warunków. Dłonie Bellatora są wyjątkowo interesującym elementem. Są one kontrolowane specjalnym systemem znajdującym się mniej-więcej w przedramieniu pancerza, tam gdzie faktycznie znajduje się dłoń użytkownika. Bellator nie jest w stanie obsługiwać większości zwykłych broni i jest przez to zmuszony do używania specjalnie zaprojektowanego ekwipunku. Pancerz jest zasilany baterią jonową, znajdującą się w module na piersi użytkownika za podwójną warstwą płyt ochronnych. Z powodu wytwarzania dużej ilości energii cieplnej, na plecach pancerza znajdują się dwie dysze przypominające silniki odrzutowe - jest to tak naprawdę system wentylacji, bez niego pancerz przegrzałby się w przeciągu dwóch minut, wyłączając się lub stapiając systemy wewnątrz, zabijając użytkownika. Z powodu dużych gabarytów żołnierz w Bellatorze będzie miał trudności z poruszaniem się w budynkach, nie mogąc przechodzić przez drzwi lub węższe korytarze.‬‬‬‬

UWAGA!
Tylko dla S.SPEC!

ZASTOSOWANIE
Otwarte przestrzenie, pancerz jest przeznaczony dla wojsk szturmowych.‬‬‬‬

OGRANICZENIA
Wymaga szkoleń, spowalnia użytkownika; jest głośny i generuje dużo ciepła. Może korzystać tylko z broni przeznaczonych specjalnie dla pancerzy wspomaganych linii Bellator.‬‬‬‬

INNE
Brak.

ILOŚĆ W UŻYCIU (0/2)




GRANAT IMPAKTOWY "SUPERNOVA". "Supernova" to granat impaktowy działający w oparciu o bardzo tajną technologię "Tworzenia Ciała niebieskiego". Jak to ująć w bardziej ludzki sposób? Ten mały breloczek (mimo że nie wygląda) potrafi stworzyć coś w rodzaju niewielkiego słońca. Magnetyczne pierścienie, które są w nim zamontowane po uruchomieniu wytwarzają na tyle silne pole grawitacyjne, by zassać do swojego wnętrza różne rzeczy w swoim otoczeniu.
Gdy pierścienie obracają się z tak zawrotną prędkością że siłą powstała w tym procesie zaczyna je roztapiać, powstaje wtedy coś w rodzaju mikro jądra. Gdy to nastąpi siła wytworzona w całym tym procesie staje się niestabilna i powoduje potężny wybuch na małą skalę. To znaczy, że siła jest tak ogromna iż potrafi pochłonąć pobliskie przedmioty, struktury itd. lecz jej zasięg nie przekracza 1.5 średnicy od centrum wybuchu.
Jak wygląda to cacko? Jego wygląd jest niewinny. Są to dwa pierścienie włożone jeden w drugi, razem ich rozmiar nie jest większy niż dłoń dorosłego mężczyzny. Całość jest odpalana jak zwyczajny granat przez tytanową zawleczkę. Całość ma lekko niebieskawy kolor, a na każdym z pierścieni jarzy się jasny neonowy pasek.

ZASTOSOWANIE
Zwalczanie opancerzonych jednostek; zamachy; niszczenie silnych fortyfikacji.

OGRANICZENIA
◦ Zasięg rzutu - jako iż aerodynamika w tym granacie jest straszna i pierścienie zaczynają już się kręcić w samym locie, zasięg rzutu nie powinien przekroczyć więcej niż 12 metrów dla normalnego człowieka.
◦ Dostępność - te granaty nie są tak łatwo dostępne jak każda inna rzecz.
◦ Posiadanie mózgu - osoba posiadająca ta broń musi mieć jakiś minimum wyobraźni co może się stać gdy użyje tej broni w niewłaściwy sposób.
◦ (Dla S.SPEC) Bezdyskusyjny zakaz używania granatu w mieście bez zgody Dyktatora lub Głównodowodzącego.
◦ Granaty w wojsku S.SPEC może przydzielić jedynie wysoko postawiony.

INNE
W legalnie otrzymanym zestawie są dwa.

W UŻYCIU (0/5)



Sleipnir
-----------
Zastępca

avatar

Liczba postów : 860
GODNOŚĆ : Marcus Sleipnir

Powrót do góry Go down

Re: Technologia - urządzenia, bronie, pojazdy.    Pisanie by Sponsored content



Sponsored content
-----------



Powrót do góry Go down


Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry

- Similar topics