Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

Go down

Pisanie 10.03.18 0:12  •  Łowcy Empty Łowcy
Organizacja Łowców to skupisko buntowników działających na niekorzyść władzy S.SPEC. Są główną siłą rebeliancką przeciwko utopijnemu systemowi, tym samym ściągając na siebie najsilniejszy ogień wroga. Ich powstanie osłonięte jest mgiełką tajemnicy dla przedstawicieli pozostałych grup; sami nie wychylają się również niepotrzebnie poza lokalizację przeznaczoną na schron. Urzędują w kanałach przechodzących pod Miastem-3, planując częściowe przeniesienie się na tereny Desperacji w celu uniknięcia opcji z zawaleniem ścieków przez rząd M3 i – tym samym – pochowanie żywcem wszystkich łowców.
 Ich przewodnią metodą przeciwstawiania się despotycznej władzy jest sabotaż, ciche podkładanie ładunków wybuchowych, selekcja wrogich jednostek za pomocą skrytobójczych zdolności. Choć nie ma opcji, aby udało im się zorganizować broń, amunicję, pojazdy oraz podstawowe produkty, takie jak żywność, odzież czy medykamenty, wciąż są drudzy w rankingu pod kątem dobrobytu. Dzięki kradzieży i wpływom u zdrajców S.SPEC są w stanie uzbroić większość swoich przedstawicieli w niezacinające się pistolety i noże o niestępionych ostrzach.

Choć organizacja założona była dla ludzi, mających w późniejszym etapie przejść specjalny zabieg wczepienia czerwinki, wewnątrz grupy znajdą się również wymordowani – najczęściej nosiciele i opętani, androidy i aniołowie.

STANOWISKA
Należąc do organizacji Łowców automatycznie otrzymujesz jedno ze stanowisk określające Twoje hierarchiczne położenie. Zwracaj uwagę na liczbę zajętych miejsc! Dodatkowo istnieje możliwość rezerwacji stanowiska – wystarczy skontaktować się z jednym z administratorów.

PRZYWÓDCA
Rangę przywódcy można uzyskać wyłącznie drogą fabularną!
Silny przedstawiciel Łowców (żeby nie walnąć z grubej rury, że najsilniejszy). Wypluwa rozkazy jak maszyna bojowa, jego krzepkość powala na łopatki nawet Pudziana, a nieprzeciętnie bystry umysł, przeanalizuje każdą sytuacje i pozwoli stworzyć plan, który wyprowadzi Łowców na prostą. W porównaniu do innych przywódców nie siedzi wiecznie z tyłkiem na tronie, a sam wychyli głowę z nory i pójdzie przeczesać teren, zajmie się egzekucją jakiegoś bufona czy przejrzy papierkową robotę od deski do deski.
Przywódca: Yū (1/1)

ZASTĘPCA
Rangę zastępcy można uzyskać wyłącznie drogą fabularną!
Osoba, która pełni funkcję pomocnej dłoni przywódcy. Zawsze doradzi, rzuci odpowiednią propozycją, a podczas jego nieobecności przejmuje wszystkie obowiązki. W razie ewentualnej śmierci głowy Łowców zajmuje jego stanowisko.
Zastępca: Brak (0/1)

STRATEG
Osoba zajmująca się planowaniem operacji wojskowych, przewidywaniem w znacznie odległym czasie spraw najistotniejszych. Mózg wszelkich operacji, taktyk.
Strateg: brak (0/1)

SZPIEGMISTRZ
Kieruje operacjami zdobywania informacji, a także cichą eliminacją niewygodnych zjawisk, które mogłyby przeszkodzić w wykonywaniu głównej misji. Wraz z przydzielonymi mu łowcami niejako szykuje grunt dla reszty organizacji.
Szpiegmistrz: Ciro (1/1)

WTYKA
Pełni funkcję szpiegowską. Wystarczy jedno słowo przywódcy, a rzuca się w wir plotek i wyławia te najcenniejsze.
Wtyki: Rain, Nao (2/3)

TECHNIK
Persona, do której Łowcy zgłaszają się w sprawie napraw, umocnień czy produkcji. Jednostka z założenia nie jest bojowa, ale nie oznacza to, że nie wychyla nosa ze ścieków. Sama nieraz sięgnie za broń i ubrudzi sobie ręce, jeżeli będzie wyrażała taką chęć i możliwości. Jej głównym zadaniem mimo to jest utrzymanie stanu urządzeń organizacji w ładzie, tak samo jak i wyprodukowanie nowych, jeżeli zajdzie taka potrzeba oraz zbadanie i pozbywanie się zabezpieczeń ze skradzionego sprzętu. Musi ona oczywiście posiadać umiejętności techniczne typu inżynieria, żeby spełniać swoje zadanie właściwie i z doświadczeniem.
Technicy: Nightingale (1/4)

ZAOPATRZENIOWIEC
Zajmuje się zdobywaniem prowiantu, wody pitnej, broni, amunicji, rzadziej cenniejszych i bardziej wyrafinowanych przedmiotów. Pod jego patronatem stoją wszystkie magazyny w podziemnych kanałach. Paradoksalnie do tego, jak wielu uważa ich funkcję za mało brutalną, codziennie narażają się na niebezpieczeństwo, napadając na hurtownie i przechowalnie Miasta-3.
Zaopatrzeniowcy: Skombinuj, Viridiana (2/4)

MEDYK
Tacy z nich łowcy, jak z kurczaków tygrysy. Nierzadko zresztą są to przedstawiciele ludzi, którzy nie zdobyli się na przejście bolesnego rytuału, ale za wszelką cenę pragnęli pomóc organizacji Łowców. A pomogą najlepiej zapewniając im stałą opiekę medyczną.
Medycy: Laura, Osamu, Blight (3/4)

KAT
Działa w pojedynkę, ale na dobrą sprawę nie czuje dyshonoru, gdy pójdzie wyeliminować cel w parze z kimś czy nawet w większej grupie osób na tym samym stanowisku. Zakładając, że do przerzedzenia jest kolosalna wręcz ilość wrogów działających na szkodę łowców, im głównym celem stało się to, aby robotę wykonać jak najporządniej.
Kaci: Itachi, Kruk, Kahori, Biel (4/7)

REKRUTER
Wchodzi w kontakt z mieszkańcami miasta, członkami przyjaznych, a czasami nawet wrogich organizacji poszukując osób, które będzie mógł wcielić w szeregi rebeliantów. Działa z ostrożnością niejednokrotnie poświęcając obserwacji poszczególnych kandydatów wiele tygodni albo nawet miesięcy. Gdy ma pewność, że wybrana przez niego osoba się nadaje, świadczy za nią u przywódcy i obejmuje pieczę do momentu zdobycia przez wtajemniczonego zaufania reszty grupy.
Rekrutanci: brak (0/2)

WTAJEMNICZONY
Aktywny członek organizacji Łowców.
Wtajemniczeni: Reoone, Angel, Jarvis, Katsurou, Yooukin (∞)

INDYWIDUALISTA
Jednostka, która przeszła pozytywnie zabieg wczepienia, w późniejszym czasie usunięcia czerwinki, ale z powodów indywidualnych nie jest w stanie całkowicie podlegać przywódcy organizacji. Działa na własną rękę, będąc jednak w stałych kontaktach z łowcami, w razie problemów oferując im swoją pomoc.
Indywidualiści: Hund (1/4)
                                         
Arcanine
Wilczur     Poziom E
Arcanine
Wilczur     Poziom E
 
 
 


Powrót do góry Go down

- Similar topics

 
Nie możesz odpowiadać w tematach