Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

Go down

Pisanie 18.03.20 23:24  •  Sala treningowa Empty Sala treningowa
SALA TRENINGOWA


Nie jest to może szczyt marzeń, ale jak na warunki panujące na Desperacji z pewnością nie ma na co narzekać. Prócz paru porozrzucanych po podłodze sztang, znajdą się nawet dwa czarne, grube, solidne worki treningowe przymocowane do sufitu (i trzymające się na nim sposobom znanym tylko poznańskim inżynierom).

Glebę uklepano do twardości równej skale, łatwo się tu więc poruszać. Dodatkowo całkiem niedawno pokuszono się o wzniesienie fundamentu pod niewielki ring prowizorycznie otoczony sznurami; na matach dochodzi do krótkich walk rozstrzygających jakiś spór czy zwykłych, przyjacielskich przepychanek, przeprowadzanych tylko po to, aby sprawdzić zakres swoich możliwości.

NPC

Zdaje się, że Karai sprawuję pieczę nad tym miejscem od zawsze. Wyspecjalizowana w walce wręcz Dobermanka rzadko kiedy opuszcza salę treningową, nadzorując rozwój bojowych umiejętności zwłaszcza u osób młodych i niedoświadczonych. Choć sama nie wyściubia nosa z kryjówki (za sprawą incydentu, o którym wiedzą nieliczni) nie straciła swojej rangi; jej charakterne podejście przysłużyło się przy podnoszeniu kwalifikacji wśród pozornie niewalecznych jednostek, dzięki czemu zyskała ogólną renomę. Dała zresztą w kość niejednemu mięśniakowi udowadniając przy tym, że nie trzeba posiadać monstrualnych gabarytów, aby powalić i unieszkodliwić przeciwnika, nic zatem dziwnego, że nawet największe niedowiarki podkreślają jej zaradność.

RZUT KOŚCIĄ K6
Raz na pół roku istnieje możliwość przeprowadzenia sparingu z Karai bądź losowym Psem.
Jeżeli gracz decyduje się na sparing z Karai: końcowy efekt potyczki jest uzależniony od wyniku rzutu kostką k6, należy go opisać w min. 5 postach.
Jeżeli gracz decyduje się na sparing z innym Psem: końcowy efekt potyczki jest uzależniony od nadzorującego walkę Mistrza Gry. Należy go opisać w min. 5 postach (po 5 na osobę).
Jeżeli gracz decyduje się na sparing z innym Psem, gdzie razem z nim walczy przeciwko Karai: końcowy efekt potyczki jest uzależniony od wyniku rzutu kostką k6, należy go opisać w min. 5 postach (po 5 na osobę). W tym przypadku oba Psy rzucają k6.

Wyniki
1 – sukces, udaje ci się spacyfikować Karai; otrzymujesz +30 PF;
2-5 – porażka, nie udaje ci się napotkać Doberman;
6 – skrajna porażka; zostajesz nie tylko pokonany przez Karai, ale pod sam koniec pojedynku nabywasz kontuzję; w następnym wątku konieczna jest fabuła z medykiem/postacią umożliwiającą opatrzenie ran. W przeciwnym wypadku MG ma możliwość nałożenia dodatkowych komplikacji wynikających z obrażeń.

» link do poprzedniej wersji tematu «


                                         
Arcanine
Wilczur     Poziom E
Arcanine
Wilczur     Poziom E
 
 
 


Powrót do góry Go down

- Similar topics

 
Nie możesz odpowiadać w tematach