Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

Go down

Pisanie 22.02.20 21:10  •  Eri Empty Eri
ZNANA GODNOŚĆ: Erika / Eri
WIZUALNY WIEK: 20
KOLOR WŁOSÓW: Brązowo-zielonkawe z białą częścią grzywki
KOLOR OCZU: fiołkowy
WZROST: 165 cm
WAGA: 80 kg
PROFESJA: Żmij w Drug-On
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Siedziba Drug-On
DODATKOWE INFORMACJE:
-Uwielbia miód
-Uważana za wcielenie jednego z grzechów głównych, a dokładniej wcielenie gniewu
-Na większość rzeczy reaguje złością/agresją

UMIEJĘTNOŚCI:
-Walka wręcz oraz z wykorzystaniem kastetów na poziomie perfekcyjnym
-Wysoka tolerancja na ból
-Sztuka przetrwania
-zwiększona tężyzna
-Wyostrzone zmysły
-Zwiększona czujność

DEFEKTY:
- "6th Deadly Sin - Wrath"- Eri ma problemy z agresją oraz złością. Na większość rzeczy reaguje, którymś z powyższych. W sytuacjach bardzo kryzysowych może wpadać w szał. (podczas walki nawet jeśli wpadnie w szał nadal walczy z głową)
- Niewyparzona gęba - Eri nie pierdoli się w tańcu i mówi co jej ślina na język przyniesie. Chamskie odzywki czy agresywne komentarze są na porządku dziennym.
- Oczy nadwrażliwe na światło- "Łzawienie, chwilowe oślepienie czy mroczki po popatrzeniu się na silniejsze źródło światła to już norma dla Eri... "


MODYFIKACJE GENETYCZNE
NAZWA biokineza na niezaawansowanym poziomie (forma półzwierzęca oraz forma ludzka)
Opis: wirus X połączył Eri z niedźwiedziem brunatnym dodając jej parę cech wyglądu oraz cech fizycznych zwierzęcia. Otrzymała dzięki temu wzmocnienie do siły oraz wytrzymałości (3 razy silniejsza od człowieka, 1,5 razy silniejsza od przeciętnego wymordka). Dodatkowo pokaźnie wyostrzył się jej węch, może wytworzyć ostre pazury, a zęby zastąpiły ostre kły z uściskiem szczęki do 150 kg.

NAZWA "Healing Hibernation"
Opis: Zapada w głęboki sen podczas, którego jej procesy regeneracyjne są bardzo wzmocnione pozwalając na wyleczenie nawet poważnych ran czy spowolnić proces wykrwawienia bądź inny, który prowadzi do śmierci.
Defekty: "Proces ten jednak zużywa bardzo dużo składników odżywczych nagromadzonych w ciele, więc po obudzeniu się potrzebny będzie naprawdę porządny posiłek. Wybudzenie z tego stanu również jest dość ciężkie."
Czas działania: Ustala MG

ARTEFAKTY
NAZWA "Berserkers"
Opis: Jest to para bliźniaczych kastetów z kolcami na każdym pierścieniu. Czarny kolor kastetów podkreślony jest czerwienią ochronnego sznurka oraz metalicznym kolorem kolców. Po aktywacji umiejętności władający jest wprowadzany w stan berserka. Użytkownik przestaje odczuwać wszelkiego rodzaju ból czy zmęczenie. Podczas działania umiejętności tęczówki użytkownika robią się krwawo czerwone, skóra również przyjmuje delikatny czerwony kolor oraz z ciało zaczyna widocznie parować.
Defekty: Wyczerpanie trwające 3 tury lub utrata przytomności na wskutek nagłej fali bólu.
Czas działania: Czas działania 2 tury / Czas odpoczynku 3 tury
                                         
Eri
Żmij     Opętana
Eri
Żmij     Opętana
 
 
 


Powrót do góry Go down


 
Nie możesz odpowiadać w tematach