Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «
  • 20/02. Odbyło się kolejne losowanie chorób. Sprawdź czy twoja postać wciąż jest zdorwa!
  • 20/02. Zapoluj na niedźwiedzia babilonskiego.
  • 13/02. Kto sieje mak, ten zbiera wiernych. Wypowiedz się na temat KNW!
  • 11/02. W profilu, w zakładce Contact, pojawiło się nowe pole dla chętnych: discord.
  • 05/02. Co z organizacją Drug-on? Zaproponuj.

Go down

Pisanie on 12.11.19 18:17  •  Abraham Empty Abraham
ZNANA GODNOŚĆ: Abraham
WIZUALNY WIEK: 16
KOLOR WŁOSÓW: ciemnobrązowe, praktycznie czarne
KOLOR OCZU: błękitne
WZROST: 161 cm
WAGA: 45 kg
PROFESJA: Egzorcysta w KNW
MIEJSCE ZAMIESZKANIA: Góry Shi
ZWIERZĘCA FORMA: -
DODATKOWE INFORMACJE:
- zawsze lata mu nad głową mały rój much (pi razy drzwi 10/15 sztuk)
- bez względu na swój ubiór zawsze ma na sobie czerwoną szarfę przełożoną przez ramię.


UMIEJĘTNOŚCI:
- medycyna
- posługiwanie się bronią palną
- tortury

DEFEKTY:
- boi się wody - nie potrafi pływać
- jest wiecznie naćpany - miewa halucynacje, ma problem z rozróżnianiem co jest fikcją, a co rzeczywistością
- miewa problemy ze wzrokiem

MOCE
NAZWA Biokineza częściowa
Opis: w sposób kontrolowany może zmaterializować półprzeźroczyste, podobne do owadzich skrzydła. W ludzkiej formie organizm chłopaka „wchłania je” pod skórę, przez co przemianie towarzyszy ból rozrywania tkanek na wysokości łopatek. Dzięki temu zyskuje możliwość latania. Ponadto w czasie trwania przemiany zmianom ulega wzrok Abrahama. Ma wówczas możliwość dostrzegania pasma ultrafioletu i promieniowania podczerwieni.
Defekty: Im dłużej wykorzystuje swoją biokinezę, tym większy problem sprawia mu powrót do ludzkiej formy. Pojawiają się problemy ze wzrokiem, którego zakres rozróżniania kolorów i promieni zmienia się bardzo gwałtownie. Towarzyszy temu osłabienie i mocne migreny. Zdarza się również czasowa ślepota.
Czas działania: nieograniczony

MODYFIKACJE GENETYCZNE
NAZWA Laudanum
Opis: Krew wymordowanego ma dość mocny zapach wabiący do niego ofiarę/przeciwnika, który odczuwa silną potrzebę spróbowania juchy. Jeśli tak się stanie ciecz zadziała jak silnie stężona morfina - wykazuje silne działanie uspokajające, przeciwbólowe i nasenne. Powoduje odurzenie i rozluźnienie.
Defekty: Stan uzależnienia trwa tylko przez czas działania narkotyku, krew musi być świeża (co oznacza, że nie można Aba wydrylować jak wisienki i przechowywać jego krwi w woreczkach w lodówce) – ponowne użycie mocy możliwe dopiero po 4 postach odpoczynku (nawet jeśli wcześniej zostanie ranny).
Skutki uboczne: Ewentualne osłabienie, ból spowodowany gwałtownie regenerującą się za sprawą wirusa raną.
Czas działania: Zależny od dawki – od kilku kropli do maksymalnie 30ml. Nie dłużej niż 3 posty działania + 1 post powrotu ofiary do pełni świadomości.

ARTEFAKTY
NAZWA Anielska aureola
Opis: Metalowy, misternie zdobiony inskrypcjami diadem. Aktywowany słowami „Ad te clamamus, exsules filii Hevae”, zaczyna unosić się nad głową wymordowanego, emanując złotą poświatą. Ofiara odczuwa niepowstrzymaną potrzebę spełniania każdej prośby Abrahama.
Defekty: Nie działa na osoby z blokadą umysłu. Abraham nie może poprosić o nic „złego” - odpadają więc żądania dotyczące morderstwa/samobójstwa lub skrzywdzenia kogoś.
Czas działania: 3/5

SPECJALNE PROŚBY DO MG:
Hulaj dusza, Ao nie ma.
                                         
Abraham
Egzorcysta     Opętany
Abraham
Egzorcysta     Opętany
 
 
 

GODNOŚĆ :
Abraham Shimizu


Powrót do góry Go down


 
Nie możesz odpowiadać w tematach