Go down

Karyuudo Pisanie by Karyuudo on 13/6/2017, 17:57
    

Posty pisane przeze mnie jako MG będą miały taki |8565B7| kolorek.

Na siłę i specjalnie nie zamierzam nikogo kaleczyć czy zabijać, lecz każde lekkomyślne posunięcie bądź pochopne decyzje będą miały swoje konsekwencje - ostrzegam już teraz, żeby później nie było do mnie żali.

Jestem przewodnikiem oraz sędzią, co oznacza, że wskazuję Wam drogę i podaję wyniki Waszych działań - to, jak wyglądać będzie misja lub wydarzenie w dużej mierze zależeć będzie od Was i podejmowanych przez Was wyborów. Często, toteż, wątek będzie posiadał kilka potencjalnych zakończeń - to, jakie dostaniecie uwarunkowane będzie wszystkimi Waszymi poczynaniami oraz ruchami.

Preferuję, aby osoby biorące udział w prowadzonych przeze mnie misjach i wydarzeniach pisały w formie niedokonanej.

Będę starać się odpisywać jak najczęściej, lecz pracuję i studiuję, i jestem troszku uzależniona od grania, toteż niekiedy może mi się zdarzyć małe obsunięcie w terminie.

Wszelkie obiekcje, wątpliwości czy pytania przyjmuję na PW i nie mam problemu z omówieniem ich oraz spokojnym wyjaśnieniem.

Jako że parę razy spotkałam się już z sytuacją, że ktoś zmienił fakty z moich postów na coś innego, upraszam się uprzejmie, aby tego nie robić - inaczej będę karać, dotkliwie, cobyście na przyszłość zapamiętali.

|Prowadzone misje|
|Prowadzone wydarzenia|

|Zawieszone misje|

|Zawieszone wydarzenia|

|Zakończone misje|

|Zakończone wydarzenia|

Ostatnio zmieniony przez Karyuudo dnia 4/4/2018, 00:38, w całości zmieniany 1 raz

MGowy temat - Jeśli prowadzę Ci misję, warto się z nim zaznajomić.
Karyuudo

Dezerter

GODNOŚĆ :
Karyuudo

Liczba postów :
457

Powrót do góry Go down

Re: Karyuudo Pisanie by Karyuudo on 28/3/2018, 00:41
    
LOSOWANIE
Chashka - Strzał w Istotę Szafirowej z pistoletu nie w pełni załadowanego (rosyjska ruletka).
Dwa strzały. 1-3: Strzał. 4-6: Pusta komora.

MGowy temat - Jeśli prowadzę Ci misję, warto się z nim zaznajomić.
Karyuudo