Ogłoszenia podręczne » KLIKNIJ WAĆPAN «

Strona 13 z 18 Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18  Next

Go down

Pisanie 27.07.18 23:43  •  Zmiany w karcie postaci - Page 13 Empty Re: Zmiany w karcie postaci
... dobra. Nie widziałem tego czarne napisu. *kaszl* Już gotowe.
                                         
Arcanine
Wilczur     Poziom E
Arcanine
Wilczur     Poziom E
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 07.09.18 23:16  •  Zmiany w karcie postaci - Page 13 Empty Re: Zmiany w karcie postaci
KOD NA CZĘŚCIOWE ZMIANY W KARCIE POSTACI
Link do karty postaci: https://virus.forumpl.net/t2401-miecz-przeznaczenia-ma-dwa-ostrza-jednym-jestes-ty
Wprowadzone zmiany: Zmiana wieku - "Ma około pięćdziesięciu ośmiu lat"
Powód: Fabularne, dodatkowo 50 lat jakie miał dotychczas nie pasują do niego, bo sposób jaki nim gram wskazuje na to, że jest jedna bliżej 60 niż 50.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 13.12.18 14:42  •  Zmiany w karcie postaci - Page 13 Empty Re: Zmiany w karcie postaci
KOD NA CAŁOŚCIOWĄ ZMIANĘ KARTY POSTACI
Link do karty postaci: kilk
Wprowadzone zmiany: Kilka pomniejszych zmian w treści i subtelna zmiana grafiki. I proszę o czas do ostatniego grudnia.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 26.12.18 0:52  •  Zmiany w karcie postaci - Page 13 Empty Re: Zmiany w karcie postaci
Możesz edytować.
Za obsuwę — wybacz. Jestem w rozjazdach, nie mówiąc o braku sprzętu.
                                         
Arcanine
Wilczur     Poziom E
Arcanine
Wilczur     Poziom E
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 15.03.19 17:08  •  Zmiany w karcie postaci - Page 13 Empty Re: Zmiany w karcie postaci
Link do karty postaci: https://virus.forumpl.net/t5851-kill-them-with-kindness
Wprowadzone zmiany: zmiana wieku: "na oko będzie z 17..." w pierwszej rubryczce oraz "...na oko siedemnastoletniego..." w wyglądzie zewnętrznym.
Powód: Zdaje mi się znacznie bardziej pasować nie tylko do avka, ale i do samego zamysłu postaci jako młodego (no, młodego) chłopaka w nowym otoczeniu.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 26.03.19 11:11  •  Zmiany w karcie postaci - Page 13 Empty Re: Zmiany w karcie postaci
KOD NA CZĘŚCIOWE ZMIANY W KARCIE POSTACI
https://virus.forumpl.net/t5536-my-dear-brothers#204459i:
Wprowadzone zmiany: W słabościach na samym końcu zmiana ze "słaby defensywnie" na "słaby ofensywnie".
Powód: Pomyliły mi się pojęcia, karty nie przejrzałem dokładniej po napisaniu i dopiero teraz to zauważyłem. Bo bronić się umie. Tylko z walką ma problem.
                                         
Nier
Opętany
Nier
Opętany
 
 
 

GODNOŚĆ :
Dla Ciebie tylko i wyłącznie Nier.


Powrót do góry Go down

Pisanie 26.03.19 12:20  •  Zmiany w karcie postaci - Page 13 Empty Re: Zmiany w karcie postaci
Zmienione.
                                         
Arcanine
Wilczur     Poziom E
Arcanine
Wilczur     Poziom E
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 03.04.19 12:58  •  Zmiany w karcie postaci - Page 13 Empty Re: Zmiany w karcie postaci
Link do karty postaci: Tutaj
Wprowadzone zmiany: nowa umiejętność: znajomość edeńskiej flory na poziomie minimalnym (jako tako zna zastosowanie oraz potrafi rozpoznać Kaukaski Granat, Ire, Wstydnik, Kosmatek i Igielniczak)
Powód: zdobyte na wydarzeniu
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

Pisanie 03.04.19 14:04  •  Zmiany w karcie postaci - Page 13 Empty Re: Zmiany w karcie postaci
KOD NA CZĘŚCIOWE ZMIANY W KARCIE POSTACI
Link do karty postaci: >poof<
Wprowadzone zmiany: Na końcu rubryki z umiejętnościami dodać by należało:
- Potrafi sprawnie działać w stresie i pod presją.
Nie chce mi się tego ładniej opisywać, yolo.
Powód: Umiejętność zdobyta na wydarzeniu
                                         
Verity
Studentka
Verity
Studentka
 
 
 

GODNOŚĆ :
Daisy Verity Greenwood


Powrót do góry Go down

Pisanie 10.04.19 1:26  •  Zmiany w karcie postaci - Page 13 Empty Re: Zmiany w karcie postaci
KOD NA CZĘŚCIOWE ZMIANY W KARCIE POSTACI
Link do karty postaci: kilk
Wprowadzone zmiany:  Proszę o wpisanie do:
• Moce (/artefakty/technologia):
Kod:
Fałszywa przepustka: Havoc jest posiadaczem dwóch przepustek. Jednej oryginalnej, zarejestrowanej na jego imię i nazwisko oraz drugiej - fałszywej z nieprawdziwymi danymi osobowymi, wykorzystywanymi na potrzeby swojej pracy.
• Dodatkowe
Kod:
— Na palcu serdecznym prawej dłoni ma blady, szary tatuaż w kształcie obrączki.
Powód: nabyte podczas misji


KOD NA CZĘŚCIOWE ZMIANY W KARCIE POSTACI
Link do karty postaci: kilk
Wprowadzone zmiany:  Proszę o umieszczanie po modyfikacjach genetycznych poniższego:
Kod:
<span style="letter-spacing: 0.5mm; color: #555555; text-transform: uppercase; font-size: 12px;">~Technologie</span>
[i]URZĄDZENIE RENTGENOWSKIE[/i]: technologia w formie soczewki pozwala na podrasowanie prawego oka w urządzenie rentgenowskie. Dzięki niej właściciel jest w stanie dojrzeć w organizmie pacjenta źródło bólu, wszelakie złamania, a również ogniska rozwijających się chorób. Podczas użycia urządzenia oko jest całe białe.
Używanie technologi więcej niż dwa razy na jednej fabule zwiększa ryzyko występowania silnego bólu głowy oraz zaburzenia widzenia. Sukcesywnie pojawiają się krwawe łzy i halucynacje.  (2|4)

<span style="letter-spacing: 0.5mm; color: #555555; text-transform: uppercase; font-size: 12px;">~Artefakty</span>
— [i]PIEŚĆ SUKKUBA[/i];
— [i]FIOŁKA Z WODĄ ZE STYSKU[/i].
Opisy artefaktów [url=http://virus.forumpl.net/t35-artefakty]tutaj[/url].

Następnie zmiana tego „Swoją chustę gangu nosi związaną na pasku spodni. Zaś ślady po pazurach Wilczura przecinają skórę jego lewego boku.” na

Kod:
Swoją chustę gangu nosi zwykle związaną na pasku od spodni lub uwiązaną na nadgarstku. Zaś ślady po pazurach Wilczura widnieją pod ostatnim żebrem (prawa strona), lecz na skutek utraty płatka skóry w tamtych regionach blizna zniknęła.

Powód:
— pieśń sukkuba zdobyta podczas eventu;
— fiołka z wodą ze styku wraz z wyrwanym płatem skóry zdobyta podczas misji;
— urządzenie w oku zdobyte podczas misji.



KOD NA CZĘŚCIOWE ZMIANY W KARCIE POSTACI
Link do karty postaci: kilk
Wprowadzone zmiany:  *wdech* Trochę się tego uzbierało na przestrzeni kilku lat :c
Zmiana stanowiska:
Kod:
najemnik — niegdyś Smok, teraz Wieczny.

Zmiana rasy:
Wykreślenie tamtego i wklejenie:
Kod:
[strike]człowiek, android[/strike], Wymordowany, a zawdzięcza to przeklętemu szarlatanowi.

Zmiana rangi:
Wykreślenie poprzedniego i wklejenie tego:
Kod:
Debil, który w 3000 roku na własne życzenie zamienił się w stertę złomu, by u schyłku 3006 r. zmutować z kaktusem, jaszczurką oraz pająkiem i stać się [b]Opętanym[/b].

Proszę o wpisanie do ✚ ARTEFAKTY/TECHNOLOGIE:

Kod:
<font color=#483B2D>✔</font> Zapalniczka priomana. Z pozoru zwykła, stara benzynówka z wygrawerowanym płomieniem na blaszce. Tworzy kule ognia i stanowi nieskończone źródło tego żywiołu. Zasięg kuli sięga do 15 metrów i jest niczym wystrzelony pocisk. Jeśli na swojej drodze nie napotka przeszkody, to stopniowo wypala się i znika.
[b]Czas działania:[/b] 2|4 (w przypadku ognistych kul)
<font color=#483B2D>✔</font> Chemiczna latarka. W swoim działaniu przypomina glowsticka, jednakże z tą subtelną różnicą, że po złamaniu wraca do swojej pierwotnej formy i świeci znacznie mocniej, dzięki czemu wiązka bijającego od niej światła jest w stanie całkowicie oświetlić ciemne pomieszczenia lub też na krótką chwilę oślepić przeciwnika, tak samo skutecznie jak reflektory samochodu.
[b]Czas działania:[/b] 4|5 (1 post oślepienia)
<font color=#483B2D>✔</font> Kontrola piasku. Srebrna obrączka, zwykle zawieszona u szyi biomecha, umożliwia kontrolę znajdujących się w jego najbliższym otoczeniu ziarnek piasku. Na skutek działania metal się nagrzewa.
[b]Czas działania:[/b] 2|4
<font color=#483B2D>✔</font> Droid Szpiegujący „AGRAVV”. Droid o kształcie kruka i jego rzeczywistych wymiarach. Jest to typowo szpiegujące urządzenie, którego główną funkcją pozostaje sondowanie i nagrywanie terenu. Ma możliwość rejestrowania obrazu nawet z paru kilometrów, brzmienie pleneru wyłapuje do kilometra. Ponadto dzięki wbudowanemu dyktafonowi jest w stanie przetworzyć dźwięki, a potem je odtwarzać (co służyć może do zmylenia przeciwnika). Sam droid posiada latarkę umiejscowioną w białych ślepiach, dzięki czemu okazał się świetnym kompanem w ciemnych lokacjach.
W skrócie:
— nagrywanie obrazu oraz dźwięku;
— latarka wbudowana w ślepia;
— dyktafon (może także nagrywać muzykę, tym samym wchodząc w rolę radia).
Defekty:
— słaba obudowa;
— sporadyczne ścięcia przy odtwarzaniu dźwięku;
— przy niskich temperaturach (od 5 stopni w dół) droid przechodzi w automatyczny stan hibernacji.
[b]Czas działania:[/b] n/d

Proszę Moce zmienić na Modyfikacje genetyczne i wklejenie:

Kod:
<font color=#483B2D>✔</font> Niekompletna biokineza.
[b]Opis:[/b]
— czarne włosy na głowie przechodzą koloryzacje; czerń przekształca się w zieleni, zaś siwe pasma nie ulegają zmianie, wszystko natomiast stają dęba (zmieniają swoją formę dwa posty po przejściu z biokinetycznej formy na ludzką);
— na skórze pojawią zielone przebarwienia przypominające pleśń w postaci rozsypanych na ciele plam; dotyczy to głównie twarzy, klatki piersiowej, ramion i pleców (są widoczne jeszcze dwa posty po przejściu z biokinetycznej formy na ludzką) przez nadmierną obecność chlorofili;
— obwoluty wokół oczu pokrywają się grubymi łuskami, które pojawią się również w innych miejscach na ciele (recesywne geny szyszkowca małego);
— dochodzi do zwężenia źrenicy (recesywne geny szyszkowca małego);
— i poprawy wzroku w biokinetycznej formie.
[b]Defekty[/b] (dwa posty trwania po powrocie do ludzkiej formy):
— nieznaczny wzrost ciśnienia krwi i tętna;
— szybsze wytworzenie potu;
— wzrost częstotliwości amplitudy oddechowej;
— zielonkowaty kolor krwi (efekt stały);
[b]Czas trwania:[/b] brak.

<font color=#483B2D>✔</font> Kontrola wzrostu cierni: na dowolnym, wybranym przez Wiecznego skrawku skóry wyrastają ciernie. Są długie, grube i trudne do złamania. Strukturą przypominają odrobinę kości, aczkolwiek mają ostre zakończenie.
[b]Defekty:[/b] Zbieg ten nie dotyczy mechanicznych kończyn. Po ich trzykrotnym użyciu podczas jednej sesji na powierzchni skóry użytkownika pojawiają się małe, krwawiące ranki, które po zakończeniu fabuły przekształcają się na okres dwóch kolejnych w strupy.
[b]Czas działania:[/b] 3|4
<font color=#483B2D>✔</font> Trucizna na bazie jadu sicarius hahni: w pierwszej fazie przemiany został ugryziony przez pająka, przez co w cierniach ulokowanych w lewej ręce znajduje się trucizna w charakterze białego płynu, która rozprowadza się po danej części organizmu, gdy dojdzie do rozerwania nimi skóry. Jej zasięg obejmuje fragment ciała, gdzie przeniknęła do układu nerwowego. Przykładowo - jeśli delikwent oberwał kolcami w prawy policzek to paraliżu ulega prawa część twarzy.
[b]Skutek:[/b]
— Paraliż atakuje układu nerwowy i doprowadza do krótkotrwałego niedowładu części ciała, która została nim skażona.
— Wokół rany tworzy się niewielka opuchlizna jak po ugryzieniu. Znika po kolejnej sesji.
[b]Przeciwdziałanie:[/b] Trucizna nie jest śmiertelna, sama rozkłada się w organizmie po określonym upływie czasu.
[b]Defekty:[/b] Konieczność bezpośredniego kontaktu. Swędzenie skóry. Drgawki w palcach lewej dłoni. Kanaliki jadowe opróżniają się po trzykrotnym użyciu trucizny. I odnawiają się dopiero na kolejnej fabule.
[b]Czas działania trucizny:[/b] 3.
*wydech*

Powód:
1). Zmiana stanowiska (kiedy to było :o).
2). Przemiana w Wymordowanego.
3). Zdobyte na misjach/eventach:
- zapalniczka piromana
- chemiczna latarka;
- droid szpiegujący;
- kontrola piasku.


KOD NA CZĘŚCIOWE ZMIANY W KARCIE POSTACI
Link do karty postaci: kilk
Wprowadzone zmiany:  Proszę o zmianę Opętanej na Poziom E.
Powód: Zwolniła się ranga, więc korzystam.
                                         
Yury
Windykator     Opętany
Yury
Windykator     Opętany
 
 
 

GODNOŚĆ :
Wcześniej Kido Arata, teraz Yury. Czasem Wujek Menel (c)Chyży.


Powrót do góry Go down

Pisanie 04.06.19 22:06  •  Zmiany w karcie postaci - Page 13 Empty Re: Zmiany w karcie postaci
KOD NA CZĘŚCIOWE ZMIANY W KARCIE POSTACI
Link do karty postaci: https://virus.forumpl.net/t5714-przegryw#216023
Wprowadzone zmiany: Na samym początku zmienić "Człowiek • Student" na "Anioł • Stróż".

Pod słabościami wrzucić pole z mocami (podrzucone i zaakceptowane przez Ev na PW). Dla bezpieczeństwa lepiej zrobić podgląd przed wysłaniem, żeby się nie okazało, że coś zeżarłam przy wyciąganiu pola z kodu ._.'
Kod:
[center]<div style="font-family: 'Cormorant SC', serif;">[size=24][color=#601a00]Moce[/color][/size]</div>[/center]
<div style="border: 1px solid #582513; border-radius: 5px; background attachment: fixed; padding: 5px;">[color=#8e2600]◊[/color] Kontrola żywiołu: ziemia - żywioł zdaje się dobrze oddawać jego naturę. Stabilność i niechęć do zmian były od zawsze cechami charakterystycznymi Williama, nic więc dziwnego, że jako aniołowi oddano mu pod opiekę właśnie tę cząstkę świata. Dzięki mocy może tworzyć burze piaskowe i w dowolny sposób korzystać ze skał, tworzyć rozpadliny lub niewielkie wzniesienia. Wyczuwa też ukryte pod powierzchnią minerały oraz złoża.
Czas trwania: 2 posty, przerwa na 3.
Skutki uboczne: Odwodnienie, zawroty głowy, bóle mięśni.
[color=#8e2600]◊[/color] Kontrola żywiołu: woda - następna z mocy zdaje się silnie współgrać z odczuwanymi emocjami. Władza nad życiodajną cieczą pozwala wytworzyć ją "znikąd" lub też zebrać wilgoć z powietrza, ale jednocześnie może narazić na nieoczekiwaną ścianę deszczu. Utrzymanie wody w określonym kształcie również nie stanowi problemu póki użytkujący dostatecznie się skupia.
Czas trwania: 3 posty, przerwa na 4.
Skutki uboczne: Podwyższenie temperatury ciała, ogólne osłabienie, drętwienie warg i kończyn. Może zadziałać samoistnie podczas silnych emocji.
[color=#8e2600]◊[/color] Kreowanie iluzji - zdolność oszukiwania zmysłów osoby poprzez tworzenie nieprawdziwych obrazów. Niezwykle realistycznie oddziałują na wzrok oraz słuch, mogąc wywołać niemałe zamieszanie. Nie działa na osoby z blokadą umysłu, a androida jest znacznie trudniej oszukać niż człowieka. Zmiany nie są też widoczne na zdjęciach czy nagraniach, dzieją się jedynie w głowie osoby objętej działaniem iluzji. Dotknięcie fałszywego obrazu powoduje jego zniknięcie.
Czas trwania: 3 posty, przerwa na 5.
Skutki uboczne: Mrowienie dłoni i stóp, dezorientacja, zaburzenie równowagi, zaburzenia wzroku.

[color=#8e2600]◊[/color] Białe skrzydła umożliwiające lot oraz zdolność do ich dematerializacji.

[i]Z uwagi na brak doświadczenia, wszystkie moce mogą działać krócej/słabiej, czas oczekiwania do następnego użycia może się wydłużyć, mogą pojawić się inne skutki uboczne albo moc po prostu nie zadziała.[/i]</div>

Do umiejętności dorzucić linijkę:

Kod:
[color=#8e2600]◊[/color] Zdolności rasowe: Zwiększona zwinność, szybkość, regeneracja ciała.

Do słabości:

Kod:
[color=#8e2600]◊[/color] Dobre serce. Nie jest w stanie skrzywdzić żadnego żywego stworzenia, nawet jeśli obrona jest konieczna.

Oraz zmienić w słabościach opis pierwszej:

Kod:
[color=#8e2600]◊[/color] Ona. Daisy Verity Greenwood. Jego pierwsza miłość, którą starał się ukryć przed każdym dookoła, łącznie z sobą samym. Mimo odrzucenia, zrobi wszystko by była bezpieczna i szczęśliwa. Na myśl, że mogłoby jej coś grozić robi mu się słabo.

W dodatkowych, zmiana opisu domowego zoo - pierwsze słowo wypadałoby zmienić na "Miał".

Powód: Zmarło mu się i odrodziło. Żeby nie prosić potem o edytowanie jeszcze raz to od razu poszłaby ranga, którą będę mieć po skończeniu "szkolenia". Jeśli "tak nie można, pobite gary", to niech będzie sam anioł. Do słabości - niewielkie zmiany wynikające z przemiany w anioła oraz fakt, że fabularnie przyznał się do swoich uczuć.
                                         
avatar
Gość
Gość
 
 
 


Powrót do góry Go down

                                         
Sponsored content
 
 
 


Powrót do góry Go down

Strona 13 z 18 Previous  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18  Next
- Similar topics

 
Nie możesz odpowiadać w tematach